środa, 22 lipca 2015

Perfumy z feromonami PASSION for HER

Mam spore przerwy w pisaniu, jednak mam nadzieję, że zrozumiecie. Wrócę ze zdwojoną siłą we wrześniu. ;) A dzisiaj będzie o perfumach z feromonami, same feromony nie przypadły mi do gustu, a jak było w tym wypadku?


"PASSION for HER" to unikalne perfumowane feromony dla kobiet, które powstały specjalnie dla naszego sklepu! Nigdzie indziej nie znajdziesz tego produktu – ani teraz ani nigdy! Jako doświadczeni dystrybutorzy na rynku feromonów poznaliśmy ich działanie, skład i możliwości, jakie ze sobą niosą. Jako eksperci w tej dziedzinie ulepszyliśmy ich recepturę, co przy zastosowaniu odpowiedniego stężenia "pierwiastka atrakcyjności", pozwoliło nam uzyskać znakomite efekty działania naszego produktu.


Czym są feromony i jak działają?
Feromony to substancje nie posiadające zapachu oraz niewidoczne dla naszego oka, które w bezpośredni sposób oddziałują na ludzką percepcję. Ich zadaniem jest spełnienie roli nośnika informacji o osobie, która je wysyła. Odpowiednie wyizolowanie niektórych z nich pozwoliło badaczom uzyskać wiedzę na temat mechanizmów wywoływania sympatii, pożądania, zainteresowania oraz chęci kontaktu, którym nie można się oprzeć. Uzyskane w ten sposób feromony syntetyczne (o dokładnie takich samych właściwościach i budowie jak naturalne) stosuje się obecnie na całym świecie do poprawy kontaktów międzyludzkich oraz w celu ułatwienia zawierania nowych i atrakcyjnych znajomości. Zmieniają one sposób w jaki jesteśmy postrzegani przez otaczających nas ludzi, a odpowiednia receptura powoduje, że stajemy się interesujący i warci poznania – użytkownicy feromonów na co dzień obserwują, jak osoby, które nigdy wcześniej nie zwracały na nich uwagi, teraz same inicjują rozmowę!


PAMIĘTAJ!
- dla każdej osoby feromony mają bardzo indywidualne działanie (nie każdy jest na nie w równym stopniu podatny), 
- bardziej efektywne jest zastosowanie feromonów na skórę niż na ubranie (kontakt ze skórą wzmaga intensywność ich działania),
- produkt przeznaczony dla osób dorosłych,
- jego skuteczność wzrasta wraz ze zmniejszeniem dystansu fizycznego (zwłaszcza w dużej grupie ludzi),
- używaj ostrożnie i z umiarem (efekty mogą być bardzo INTENSYWNE!).


Pojemność: 100 ml
Cena: 115,99 zł - promocja
Dostępność: Świat doznań -> klik


Swojego czasu testowałam juz feromony i jak na mnie nie zrobiły żadnego wrażenia, efekt placebo i już. Turaj feromony są już w połączeniu z perfumami i jak dla mnie jest to dużo bardziej trafne połączenie.
Po pierwsze kompozycja jest idealna, myślę, ze wpasuje się w gusta większości. Zapach jest delikatny, nienachalny, idealny na co dzień. Na skórze utrzymują się do ok. 7-8 h, na ubraniach dużo dłużej, jednak ja staram się używać ich zgodnie z przeznaczeniem czyli na skórę.

Kwestia najważniejsza czyli efekty. Jeżeli sądzicie, że zapewnię Was o wianuszku mężczyzn podążających za Wami to jesteście w błędzie. Same zapachy tego nie spowodują, jednak muszę przyznać, że działają inaczej niż zwykle perfumy, bo po spryskaniu się rano, w pracy otrzymałam pytania czym tak ładnie pachne, także w kwestii zaintrygowania spisały się świetnie. Sprawę postrzegania perfum z feromonami przez mężczyzn pozostawię otwartą, ponieważ w pracy jesteśmy w stosunkach koleżeńskich i teksty, że ktoś ładnie pachnie mogłyby być różnie zrozumiane, jednak dla mnie najważniejsze jest to, że zapach spodobał się otoczeniu, a że nie wszyscy o tym mówili to tylko mały szczegół. :)

Podsumowując, z perfum z feromonami jestem bardzo zadowolona. Nie działają jak zwykle feromony, ale mają w sobie to coś.






8 komentarzy :

  1. Nigdy nie miałam do czynienia z feromonami w perfumach, jakoś mnie to nie do końca przekonuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow zaciekawiły mnie :D tylko szkoda, że takie drogie :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś się nad nimi zastanawiałam, ale cenowo nie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa jestem czy u kogoś widaćjakieś większe efekty :P znaczy ... no pewnie wiesz o co mi chodzi :D

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.