czwartek, 13 sierpnia 2015

Konkurs! Do wygrania 4 prostownice Remington!

Ostatnio konkursowo się zrobiło, ale cóż innego robić jak upały dają w kość, tylko umilać sobie czas! ;) Tym razem bez rozdrabniania się - konkretnie, bo do wygrania będą 4 prostownice marki Remington, sama jestem bardzo zadowolona ze sprzętów tej marki i mogę Wam je śmiało polecić.

Zadanie konkursowe jest bardzo proste, wystarczy odrobina chęci, bo przyznacie, że samo losowanie odpada. Oczekuję jednego - własnego pomysłu, proszę nie przysyłajcie nie swoich prac, bo to i tak wyjdzie z czasem, a wierzę, że każdy z nas ma w sobie choć trochę wyobraźni.
Dokładny regulamin znajdziecie niżej, a zadanie polega na pokazaniu "lata we włosach", prawda, że proste?

Zapraszam kreatywne kobietki, ale również panów, którzy chcieliby sprezentować prostownicę żonie/dziewczynie/narzeczonej czy koleżance. ;)



Regulamin konkursu:
1. Organizatorem konkursu jest autorka bloga http://swiat-blanki.blogspot.com/
2. Sponsorem nagrody jest firma Remington Polska.
3. Konkurs trwa od 12.08.2015 do 31.08.2015 godz. 23:59
4. Wyniki zostaną ogłoszone do 7 dni od zakończenia. 
5. Wyniki konkursu zostaną ogłoszone do 7 dni zakończenia konkursu, zwycięzca konkursu ma 7 dni na przesłanie swoich danych teleadresowych. 
6. Wysyłka nagrody tylko na terenie Polski.
7. Aby wziąć udział w konkursie należy wykonać zadanie w dowolny sposób: 
"Pokaż lato we włosach"
Do rozdania nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 29 lipca 1992 r. o grach i zakładach wzajemnych (Dz.U. z 2004 Nr 4 poz. 27 z późniejszymi zmianami)


Zasady:
1.Publicznie obserwować mój blog: Blanka o kosmetykach i nie tylko.
2. Polubić facebook'a Remington Polska, sponsora nagród: KLIK
3. Wykonać zadanie: "Pokaż lato we włosach" (wykonanie dowolne). 

Zgłoszenia pod postem:
1. Obserwuję jako:
2. Lubię jako:
3. Wysłałam zgłoszenie.

Zgłoszenia prosiłabym o wysyłanie na meila (unicorn8177@gmail.com).


Są chętni? ;)

Trzymam za Was kciuki i zapraszam do zabawy ;)

129 komentarzy :

  1. Hm..... o jaki fajny prezenty byłby dla mamy :):).........

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia, ja się nie zgłaszam bo nic tak kreatywnego nie wymyślę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. 1.Obserwuję jako: Natala Blog ;)
    2.Lubię jako Natalia Oswald
    3.Wysłałam zgłoszenie

    OdpowiedzUsuń
  4. Motywujesz do myślenia w te upalne dni :-))

    OdpowiedzUsuń
  5. 1. Obserwuję jako: Kobiecy Żywioł
    2. Lubię jako: Patrycja K.
    3. Wysłałam zgłoszenie.
    Ekstra nagrody!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. W regulamin maj się wkradł. Powodzenia dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Skutki upału - cofnęłam się do maja :D

      Usuń
    2. Tak, upały dokuczają :-)

      Usuń
  7. 1. Obserwuję jako: Arnell
    2. Lubię jako: Julia Joanna L. oraz jako Arnell Nail Art
    3. Wysłałam zgłoszenie.

    OdpowiedzUsuń
  8. 1. Obserwuję jako: aguskaaa90
    2. Lubię jako: Agata Skwarek
    3. Wysłałam zgłoszenie.

    OdpowiedzUsuń
  9. 1. Obserwuję jako:Ewa Kowalska
    2. Lubię jako:Ewa Kowalska
    3. Wysłałam zgłoszenie.

    OdpowiedzUsuń
  10. 1. Obserwuję jako: Sylwia Bomba
    2. Lubię jako: Sylvia Bomba
    3. Wysłałam zgłoszenie.

    OdpowiedzUsuń
  11. 1. Obserwuję jako: magdalena switala
    2. Lubię jako: swita77
    3. Wysłałam zgłoszenie.

    OdpowiedzUsuń
  12. 1. Obserwuję jako: Żaneta Beata
    2. Lubię jako: Żaneta Wójtowicz
    3. Wysłałam zgłoszenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żaneto, zgłoszenie nie dotarło.

      Usuń
    2. Wysłałam ponownie, mam nadzieję, że tym razem dotarło :)

      Usuń
  13. 1. Obserwuję jako: Edyta H.
    2. Lubię jako: Edyta Hendzel
    3. Wysłałam zgłoszenie.

    OdpowiedzUsuń
  14. 1. Obserwuję jako: Karolina Bujak
    2. Lubię jako: Karolina Bujak
    3. Wysłałam zgłoszenie.

    OdpowiedzUsuń
  15. 1. Obserwuję jako:Martyna Tyśka
    2. Lubię jako: Martyna Tyśka Tomczyk
    3. Wysłałam zgłoszenie.

    OdpowiedzUsuń
  16. 1. Obserwuję jako: oxdragonxo
    2. Lubię jako: Wiktoria Prusińska
    3. Wysłałam zgłoszenie.

    OdpowiedzUsuń
  17. oberwuję jako Hair World
    Lubię jako Kamila B..........z (nazwisko podam w emailu)
    Wysłałam zgłoszenie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny konkurs! Uwielbiam kreatywne zadania :) Wezmę się do roboty i chętnie zgłoszę, jak coś zmaluję :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. 1. Obserwuję jako: Asia Rakowska.
    2. Lubię jako: Aśka Rakowska.
    3. Wysłałam zgłoszenie .

    OdpowiedzUsuń
  21. 1. Obserwuję jako: Dorota Kalkowska
    2. Lubię jako: Dorothy Anna
    3. Wysłałam zgłoszenie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  23. 1. Obserwuję jako: Міля
    2. Lubię jako: Emilia Pyrz
    3. Wysłałam zgłoszenie.

    Czekam na wyniki :)

    OdpowiedzUsuń
  24. 1. Obserwuję jako:Sabi S.
    2. Lubię jako:Sabi Si
    3. Wysłałam zgłoszenie.

    OdpowiedzUsuń
  25. 1. Obserwuję jako:monika724061@gmail.com
    2. Lubię jako: Monika Ancygier
    3. Wyslałam zgłoszenie

    OdpowiedzUsuń
  26. 1. Obserwuję jako: Oliwia Haslehner
    2. Lubię jako: Oliwia Haslehner
    3. Wysłałam zgłoszenie

    OdpowiedzUsuń
  27. 1.Obserwuję jako: Ewelina Kalapeta
    2.Lubię jako: Ewelina Kalapeta
    3.Wysłałam zgłoszenie

    OdpowiedzUsuń
  28. 1. Obserwuję jako:Beata Malinowska
    2. Lubię jako:Beata Malinowska
    3. Wysłałam zgłoszenie.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  30. 1. Obserwuję jako: Martyna
    2. Lubię jako: Martyna Wiśniewska
    3. Wysłałam zgłoszenie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zjadłam jedno słowo przy 1 ;) Martyna Movie*

      Usuń
  31. Obserwuje jako Weronika Kober
    Lubię jako Weronika Kober
    Wysłałam zgłoszenie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Obserwuję jako: Oliwia Blogisia ;3
    Lubię jako: Oliwia Bartczak
    Wysyłam zgłoszenie! :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Obserwuję jako: panfu_koszulka_i_becone@onet.pl (Weroonika)
    lubię jako : Weronika Sola
    wysłałam zgłoszenie

    OdpowiedzUsuń
  34. 1. Obserwuję jako: wicia
    2. lubię jako: Wiktoria Czernecka
    3. Wysyłam zgłoszenie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. 1. Obserwuję jako tamlin2
    2. Lubię jako Monika Szypa
    3. Wysyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  36. 1. Obserwuję jako: luuutowa
    2. Lubię jako: Patrycja Ita Suplicka
    3. Wysłałam zgłoszenie :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Czy można zgłosić więcej niż jedną pracę? :)

    OdpowiedzUsuń
  38. 1. Obserwuję jako: Amelia Kacprzak
    2. Lubię jako: Patrycja Kaczmarek
    3. Wysłałam zgłoszenie.

    OdpowiedzUsuń
  39. 1. Obserwuję jako: adaasiek21
    2. Lubię jako: Adam K
    3. Wysłałem zgłoszenie.

    OdpowiedzUsuń
  40. 1. Obserwuję jako: Paulina Wieczorek
    2. Lubię jako: Paulina Wieczorek
    3. Wysłałam zgłoszenie.

    OdpowiedzUsuń
  41. 1. Obserwuję jako: fajnajulcia
    2. Lubię jako: Justyna Baran
    3. Wysłałam zgłoszenie.

    OdpowiedzUsuń
  42. 1.Obserwuje jako: Hera nel
    2.Lubię jako: Wiktoria Fic
    3.Wysłałam zgłoszenie.

    OdpowiedzUsuń
  43. Hej. Zgłaszam się do konkursu :)
    1. Obserwuję jako: Ewelina Kolanowska
    2. Lubię jako: Ewelina Kolanowska
    3. Wysłałam zgłoszenie

    OdpowiedzUsuń
  44. 1. Obserwuję jako: Martuś S.
    2. Lubię jako: Marta Theresa Serafin
    3. Wysłałam zgłoszenie.

    OdpowiedzUsuń
  45. 1. Obserwuję jako: poziomkajestczerwona
    2. Lubię jako: Katarzyna Wydra
    3. Wysyłam zgłoszenie.

    OdpowiedzUsuń
  46. 1. Obserwuję jako: rudy włos
    2. Lubię jako: Kasia S
    3. Wysłałam zgłoszenie.

    OdpowiedzUsuń
  47. 1. Obserwuję jako: sylwia ziół
    2. Lubię jako: Sylwia Ziółkowska
    3. Wysłałam zgłoszenie.

    OdpowiedzUsuń
  48. 1. Obserwuję jako: AN Ba
    2. Lubię jako: An Ba
    3. Wysłałam zgłoszenie.

    OdpowiedzUsuń
  49. 1. Obserwuję jako: M. Sobczynska
    2. Lubię jako: Madzia Sobczyńska
    3. Wysłałam zgłoszenie :)
    wysłałam z maila kontakt@msobczynska.pl

    OdpowiedzUsuń
  50. 1. Lubię jako: Ewelina Lewandowska
    wysyłam z maila lewelina@live.com
    Odpowiedz

    OdpowiedzUsuń
  51. 1. Obserwuję jako: meedziks
    2. lubię jako : Magda Pietrek
    3. wysyłam zgłoszenie :D z maila czikita123x@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  52. 1.Obserwuje jako : Zuzanna S
    2. lubię jako : Joanna Zuzia Strusińska
    3. wysłałam zgłoszenie mismalinowy11@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  53. 1. Obserwuję jako: Karolina Pierzchała
    2. Lubię jako: Karolina Pierzchała
    3. Wysłałam zgłoszenie

    OdpowiedzUsuń
  54. 1. Obserwuję jako:Sabina Widłok
    2. Lubię jako: Sabina Widłok
    3. Wysłałam zgłoszenie z maila: sabina.widlok@gmail.com

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  55. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  56. 1. Obserwuje jako: Karolina F.
    2. Lubię jako: Karolina F.
    3. Wysłałam zgłoszenie.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  57. 1. Obserwuję jako: Aneta Gaweł
    2. Lubię jako: Aneta Gaweł
    3. Wysłałam zgłoszenie.

    OdpowiedzUsuń
  58. 1. Obserwuję jako: Wiktoria R
    2. Lubię jako: Wiktoria Rolkowska
    3. Wysłałam zgłoszenie.

    OdpowiedzUsuń
  59. 1. Obserwuję jako: martullakozakiewiczz@gmail.com
    2. Lubię jako: Marta Kozakiewicz
    3. Wysłałam zgłoszenie.

    OdpowiedzUsuń
  60. 1. Obserwuję jako: Paula Pauli (paula.020393@gmail.com)
    2. Lubię jako: Paulina Matuśkiewicz
    3. Wysłałam zgłoszenie.

    OdpowiedzUsuń
  61. 1. Obserwuję jako: Kejt Dżanik
    2. Lubię jako: Katarzyna Janik
    3. Wysłałam zgłoszenie.

    OdpowiedzUsuń
  62. 1. Obserwuję jako: Irmisun
    2. Lubię jako: Elwira Flis
    3. Wysłałam zgłoszenie. :P

    OdpowiedzUsuń
  63. 1. Obserwuję jako: Magda Lena Racinowska
    2. Lubię jako: Magda Lena Racinowska
    3. Wysłałam zgłoszenie.

    OdpowiedzUsuń
  64. 1. Obserwuję jako : Paulina Welskop
    2. Lubię jako : Paulina Welskop
    3. Wysłałam zgłoszenie :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  66. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  67. 1. Obserwuję jako: Kasia Kot
    2. Lubię jako: Kasia Kot
    3. Wysłałam zgłoszenie :-)

    OdpowiedzUsuń
  68. 1.Obserwuję jako: szyję,więc jestem
    2.Lubię jako: Paulina Maj*******a
    3.Wysłałam zgłoszenie;)

    OdpowiedzUsuń
  69. 1. Obserwuje jako Jagoda P.
    2. Lubię jako: Jadwiga Dudek
    3. Wysłałam zgłoszenie

    OdpowiedzUsuń
  70. 1. Obserwuje jako Jagoda P.
    2. Lubię jako: Jadwiga Dudek
    3. Wysłałam zgłoszenie

    OdpowiedzUsuń
  71. 1. Obserwuję jako:Natalia Zmarzły
    2. Lubię jako:Natalia Zmarzły
    3. Wysłałam zgłoszenie.

    OdpowiedzUsuń
  72. 1. Obserwuję jako: Anna Tabak
    2. Lubię jako: Anna Tabak
    3. Wysłałam zgłoszenie :)

    OdpowiedzUsuń
  73. 1. Obserwuję jako: 56manka
    2. Lubię jako: Maria K
    3. Wysłałam zgłoszenie.

    OdpowiedzUsuń
  74. 1. Obserwuję jako:Sara Broskowska
    2. Lubię jako:Sara Broskowska
    3. Wysłałam zgłoszenie.

    OdpowiedzUsuń
  75. 1.Obserwuje jako Magdalena Świdzińska
    2.Lubie jako Magdalena Świdzińska
    3. Wysłałam zgłoszenie

    OdpowiedzUsuń
  76. Dodam,że maila wysłałam z adresu magda112@spoko.pl

    OdpowiedzUsuń
  77. 1. Obserwuję jako: Zuzanna Kurczyk
    2. Lubię jako: Zuzanna Kurczyk
    3. Wysłałam zgłoszenie.

    Odpowiedz

    OdpowiedzUsuń
  78. 1. Obserwuję jako: Dorota Bartecka
    2. Lubię jako: Dorota Bartecka
    3. Wysłałam zgłoszenie. (z e-maila dorota.p20@wp.pl)

    OdpowiedzUsuń
  79. 1. Obserwuję jako: Jackie Jack.
    2. Lubię jako: Stefania Szor.
    3. Wysłałam zgłoszenie.

    OdpowiedzUsuń
  80. 1. Obserwuję jako: gosia
    2. Lubię jako: Małgorzata Chwiła
    3. Wysłałam zgłoszenie.

    OdpowiedzUsuń
  81. 1. Obserwuje jako: Dominika B
    2. Lubię jako: Dominika Birunt
    3. Wysłałam zgłoszenie

    OdpowiedzUsuń
  82. 1. Obserwuję jako: Mariusz Z
    2. Lubię jako: Mariusz Ziora
    3. Wysłałem zgłoszenie

    OdpowiedzUsuń
  83. 1. Obserwuję jako: Edyta Z
    2. Lubię jako: Edyta Ziora
    3. Wysłałam zgłoszenie

    OdpowiedzUsuń
  84. 1. Obserwuję jako: J. Z.
    2. Lubię jako: Justyna Ziora
    3. Wysłałam zgłoszenie

    OdpowiedzUsuń
  85. 1. Obserwuję jako: Johny MJ
    2. Lubię jako: Żaneta Jułga
    3. Wysłałam zgłoszenie

    OdpowiedzUsuń
  86. 1. Obserwuję jako: kwiatowa isaura
    2. Lubię jako: Zofia Alicja Tomalska
    3. Wysłałam zgłoszenie.

    OdpowiedzUsuń
  87. 1. Obserwuję jako: Katarzyna Sekuła
    2. Lubię jako: Katarzyna Sekuła
    3. Wysyłam zgłoszenie.

    OdpowiedzUsuń
  88. 1. Obserwuję jako: Laila
    2. Lubię jako: Laila Szaranek
    3. Wysłałam zgłoszenie.

    OdpowiedzUsuń
  89. 1. Obserwuję jako: Aniela M
    2. Lubię jako: Aniela Muszalska
    3. Wysłałam zgłoszenie.

    OdpowiedzUsuń
  90. 1. Obserwuję jako: Katarzyna Muller
    2. Lubię jako: Kasia Muller
    3. Wysłałam zgłoszenie.

    OdpowiedzUsuń
  91. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  92. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  93. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  94. 1. Obserwuję jako : Ewa Lachtara
    2. Lubie jako : Ewa Lachtara
    3. Wysyłam zaproszenie

    <3

    OdpowiedzUsuń
  95. 1. Obserwuję jako : dziuniaaa
    2. Lubię jako : Paulina Cebula
    3. Wysłałam zgłoszenie.

    OdpowiedzUsuń
  96. 1.Obserwuję jako : Julka Młynarska
    2. Lubię jako: Julka Młynarska
    3.Wysłałam zgłoszenie.

    OdpowiedzUsuń
  97. 1. Obserwuję jako: Hamstercia <3
    2. Lubię jako: Ewelina P
    3. Wysłałam zgłoszenie

    OdpowiedzUsuń
  98. 1. Obserwuję jako: Anais Roue
    2. Lubię jako: Wiola R.
    3. Wysłałam zgłoszenie.

    OdpowiedzUsuń
  99. 1. Obserwuję jako: Justyna B.
    2. Lubię jako: Justyna B.
    3. Wysłałam zgłoszenie.

    OdpowiedzUsuń
  100. 1. Obserwuję jako: dobiezka
    2. Lubię jako: Marta Dobie....
    3. Wysłałam zgłoszenie.

    OdpowiedzUsuń
  101. 1. Obserwuję jako: anikirax@gmail.com
    2. Lubię jako: Anna Kasperek
    3. Wysyłam zgłoszenie

    OdpowiedzUsuń
  102. 1. Obserwuję jako: Iwona Borkowska
    2. Lubię jako: Iwona Borkowska
    3. Wysyłam zgłoszenie

    OdpowiedzUsuń
  103. 1. Obserwuję jako: Afrodyta Zet
    2. Lubię jako: Afrodyta Zembrzuska
    3. Wysłałam zgłoszenie.

    OdpowiedzUsuń
  104. 1. obserwuję jako: Monetka M
    2. Lubię jako: Daria Ziętara
    3. wysłałam zgłoszenie
    Zgłoszenie zostało wysłane z maila monetka.hair@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  105. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  106. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  107. d1. Obserwuję jako: Wiedźma
    2. Lubię jako: Anula Wawrzynia
    3. Wysłałam zgłoszenie (a raczej wysylam).

    OdpowiedzUsuń
  108. 1. Obserwuję jako: Aneta Kalisz
    2. Lubię jako: Aneta Kalisz
    3. Wysłałam zgłoszenie.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  109. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  110. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  111. 1. Obserwuję jako: Lucyna Gajos
    2. Lubię jako: Lucyna Gjs
    3. Wysłałam zgłoszenie z maila: binusiak@gmail.com

    Ślę buziaki !

    OdpowiedzUsuń
  112. 1. Obserwuję jako: verona
    2. Lubię jako: Anna Bobrowska
    3. Wysłałam zgłoszenie.

    OdpowiedzUsuń
  113. Niestety gdzieś znikneło moje zgłoszenie choć było wysłane 26.08 w tym samym czasie co wysłany e-mail ze zdjęciem więc dla pewności wysyłam jeszcze raz.
    1. Obserwuję jako: Angelika Orhan
    2. Lubię jako: Angelika Orhan
    3. Wysłałam zgłoszenie.

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.