poniedziałek, 3 sierpnia 2015

Wyniki konkursu ;)

Hej ;)
Fala upałów znowu nie daje żyć, szkoda, że już po urlopie. No, ale dzisiaj bez zbędnego ględzenia, bo przyszłyście tutaj po wyniki. ;)

Jeszcze jedna taka mała dygresja, organizuję konkursy dla Was, żebyście i Wy mogły coś fajnego przetestować, żeby sprawić Wam przyjemność i w związku z tym nie życzę sobie komentarzy typu, że nie ma wyników, że oszustowo, czy meili z poganieniem ogłoszenia wyników. W regulaminie jest wyraźnie napisane, że mam 5 dni na ogłoszenie wyników i tego się trzymam. Czasami każdy z nas ma lekką obsuwę w czymś, ale kurczę przecież mamy prywatne życie, które jest jakby nie było ważniejsze. Konkurs został przedłużony wiec analogicznie wyniki liczymy od zakończenia konkursu to wydawało mi się logiczne...

Z tego powodu zastanawiam się nad organizowaniem jakichkolwiek konkursów, które mają być dla wszystkich przyjemnością, a od niedawna stały się dla mnie powodem irytacji, a chyba nie o to chodzi. 

Dobra dość dygresji, teraz przechodzę do ważniejszej części czyli ogłoszenia wyników. ;)

Serdecznie gratuluję:

Polka J.B
magdalena switala
Strudelka 111


Mam nadzieję, że zestawy Wam się spodobają i będziecie ich używać z przyjemnością. Proszę o Wasze adresy i wybrany zestaw na meila. ;)

Firma Mary Kay ma również małą prośbę, żeby osoby, które  wygrały zestawy opublikowały zdjęcie zestawów na Instagramie lub Facebooku z hashtagami #GlowAndTell #GlowAndTellPolska @marykaypolska.


24 komentarze :

  1. Dziekuję!!!! :):*
    Już wystłam dane

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jednak nie chciałabym zrezygnować z nagrody - chciałabym sie ubiegac o jej przyznanie. :)

      Usuń
    2. Aniu, dostałaś już zestaw, czy nie lepiej umożliwić komuś innemu testy, a nie brać sobie 2?

      Usuń
    3. Nie dostałam zestawu z poprzedniego konkursu, w którym zresztą wybrałam zupełnie inny zestaw tych wspaniałych kosmetyków :)
      Generalnie zawsze w moim życiu ustepowałam, a raz chciałabym zawalczyć o swoje czy sie uda czy nie... :)

      Usuń
  2. Bardzo się cieszę :) Dziękuję :) Dane już wysłałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aaaaaaa, dziękuję!!!!:) Zaraz ślę namiary, a potem czas na testy :)

    Magdalena Świtała

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.