wtorek, 8 września 2015

Canpol babies i kilka słów poza tym ;)

Hej ;)

Jak już pewnie większość z Was wie spodziewam się kolejnego maluszka i mimo, że teoretycznie większość rzeczy mam po córce to oddałam i sprzedałam wszystko i postanowiłam od nowa kompletować wyprawkę, w końcu niby mała rzecz, ale daje niesamowicie wiele radości.

Po wcześniejszych doświadczeniach mam już swoje sprawdzone firmy, na które mogłam liczyć więc teraz jest o tyle łatwiej, że nie muszę celować na ślepo. Canpol jest właśnie jedną z tych firm, której zaufałam w pierwszej ciąży więc pozostanie ze mną i w drugiej. Trafiłam również na ciekawą sprawę jakim jest testowanie z firmą Canpol dla wszystkich chętnych.

Noszę się już dłuższy czas ze zrobieniem na blogu działu dziecięcego, czy bylibyście zainteresowani takimi wpisami?




Zgłaszać się do testów można tutaj: Canpol babies BlogoSfera


Są tu jeszcze jakieś przyszłe mamusie? ;))




****************


A tak już poza tematem zapraszam na mojego kulinarnego bloga, który dopiero raczkuje, ale mam nadzieję, że niedługo się rozkręci. ;))

http://kuchnianakrawedzi.blogspot.com/

12 komentarzy :

  1. Też zarejestrowalam się w programie i Opisałam u siebie testowane produkty :) Canpol to moim zdaniem bardzo dobra marka i mam z niej dla syna sporo rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ja też dla córki kupiłam sporo rzeczy z Canpol.

      Usuń
  2. Może nie przyszłe, ale jest świeżo upieczona mamusia:) Na dodatek debiutuję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję pociechy ;)

      Usuń
    2. Gratuluję, Tobie Kokosowa Panno również, tak właśnie myślałam, że jesteś już po :)

      Usuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.