piątek, 2 października 2015

Wyniki konkursu

Dzisiaj na szybko chciałam ogłosić wyniki konkursu, w domu mam szpital a więc mało czasu i siły na cokolwiek. Chciałam podziękować tym osobom, którym chciało się napisać kilka słów. Wiem, że typowe rozdania skupiają zwykle wiele osób, ale czasem warto się wysilić, żeby coś zdobyć, a nie tylko zostać wylosowanym (co tak poza tym jest nielegalne).



A rękawice Kessa i olejek otrzymują:

interendo

Sabi S.

emerycia

Patrycja Kurczak

Freemaniaczka


Proszę o Wasze adresy na meila: unicorn8177@gmail.com

Gratuluję i już zapraszam na kolejny konkurs już niebawem ;)



17 komentarzy :

  1. Gratki :) ja dopiero niedawno spojrzałam że wkradł się błąd w mojej wypowiedzi i to w nazwie firmy.... Szkoda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeeesssttt :D Bardzo dziękuję :)) Bardzo chciałam mieć swoją Kessę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę i gratuluję wygranym. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale niespodzianka :) super! dziękuję <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pozazdrościć :) Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję!!! Powrotu sił życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Extra, cieszę się bardzo. Przed chwilką wysłałam moje dane do wysyłki z adresu tysiorek.......@gmail.com. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.