poniedziałek, 25 stycznia 2016

Rozdanie Walentynkowe! :)

Nie obchodzę Walentynek, w zasadzie to nigdy nie obchodziłam, nie uważam, nie lubię itp. - podkreślcie właściwe. ;) Nie mniej jednak nigdy nie miałam nic przeciwko temu, żeby ktoś sobie świętował i właśnie z tego powodu postanowiłam, że moje rozdanie będzie właśnie Walentynkowe, od tak na przekór. ;) Może jest jakaś samotna duszyczka, która na pocieszenie otrzyma ode mnie paczkę z kosmetykami? ;))

A zatem zapraszam na prezentację nagrody, bo pewnie ona Was ciekawi najbardziej: 


Regulamin:
1. Organizatorem rozdania jest autorka bloga http://swiat-blanki.blogspot.com/
2. Sponsorem nagrody jest autorka bloga http://swiat-blanki.blogspot.com/
3. Rozdanie trwa od 25.01.2016 do 14.02.2016 godz. 23:59
4. Wyniki zostaną ogłoszone w ciągu 5 dni od zakończenia rozdania.
5. Wysyłka nagrody tylko na terenie Polski.
6. Do rozdania nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 29 lipca 1992 r. o grach i zakładach wzajemnych (Dz.U. z 2004 Nr 4 poz. 27 z późniejszymi zmianami)

Zasady (obowiązkowe):
1.Publicznie obserwować blog Blanka o kosmetykach i nie tylko

Dodatkowo:
2. Polubić fanpage Świat Blanki: KLIK
3. Obserwować na Instagramie: KLIK
3. Udostępnić informację o rozdaniu (post/baner na blogu, facebook)

A konkretnie do wygrania jest:


- Loreal Skin Perfection serum + krem
- Gliss Kur maska do włosów zniszczonych z keratyną
- Oriflame Love Nature maseczka złuszczająca z ekstraktem z winogron
- Oriflame Swedish Spa żel pod prysznic
- Recepty Babuszki Agafii Drożdżowa maska do włosów
- Perfecta SPA masło do ciała Jagodowa Muffinka
- EcoCera puder ryżowy
- Artego Rain Dance mgiełka do włosów
- Bandi Ecoskin Care balsam do ciała
- Celia lakier do paznokci
- Avon maseczka do twarzy
- Viva by Fergie woda perfumowana
- Avon Instinct woda perfumowana




Zapraszam do udziału!

i życzę powodzenia! ;)

83 komentarze :

  1. Warto spróbować mgiełka Artego Rain Dance do włosów bardzo mnie interesuję :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyslane :) rowniez nie obchodze walentynek ale marze aby wygrac te rozdanie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Przesłałam drugi formularz, bo nie wkleiłam całego linku.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tyle perfum *.* zaraz się zgłoszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Poszło! Bardzo ciekawi mnie ten puder ryżowy

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Zmieniłam adres bloga na: http://lightside-blog.blogspot.com/ :)

      Usuń
  7. Poszło, mam nadzieję że wszystko zrobilam dobrze 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne nagrody <3 Biorę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  9. cudna nagroda :) ja tam lubię walentynki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zrobione, powodzenia dla wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Z przyjemnością biorę udział :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. cudowne rozdanie!!!! <3 wyslałam zgłoszenie i zaciskam kciukasy :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Gotowe 😊 a teraz trzymam mocno kciuki ☺ pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Wzięłam udział z przyjemnością. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłoszenie wysłane, powodzenia wszystkim! :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.