piątek, 25 marca 2016

Zapachy w wersji kompaktowej

Przed samymi Świętami ciężko o chwilę wolnego czasu, ale postanowiłam zrobić przerwę i napisać Wam kilka słów o perfumach inspirowanych różnymi zapachami. Czy warto inwestować w takie rozwiązania? Zapraszam na post. 






Niespotykanie świeża kompozycja, której nazwa już sama w sobie jest manifestem. I taki właśnie był cel twórcy zapachów Dior, François Demachy: stworzyć zapach szlachetny i surowy zarazem. Naturalne składniki, wybrane z najwyższą starannością, dostarczone w skrajnie skoncentrowanych dawkach. Promienne nuty nasycone są soczystą świeżością bergamotki z Kalabrii. Ambroksan, będący pochodną cennej ambry uwalnia potężny drzewny akord.
Sauvage został zainspirowany przez otwarte przestrzenie. Intensywnie niebieskie niebo, rozpostarte nad kamienistym krajobrazem skąpanej w gorącym słońcu pustyni. 




We flakonie Lacoste Essential zamknięto ducha wolności, radości i relaksu. Zapach powstał z myślą o mężczyznach ochających życie. 
Lacoste Essential to zapewnienie uczucia świeżości utrzymującej się na skórze cały dzień. W zapachu tym tkwi natychmiastowość, spontaniczność i nowość. Jest wyszukany, a zarazem pogodny, świeży, a zarazem spokojny; gorący, a jednocześnie skomplikowany; klasyczny - a jednak nowoczesny.

Typ:wodno-świeży

Nuty zapachowe: liście pomidora, mandarynka, bergamotka, czarna porzeczka, nuty wodne, czarny pieprz, róża, paczula, sandałowiec.







Seksowny zapach działający na wyobraźnię. Zapach został stworzony dla kobiet, które dążą do absolutnej wolności. Są pewne siebie i charakteryzuje je wrodzona elegancja.

Typ: orientalny

Nuta zapachowa: granat, śliwka daktylowa, czarna orchidea, kwiat lotosu, fiołek, amber, mahoń, Champacca



Cena: 15 zł
Pojemność: 33 ml
Dostępność: http://www.perfumik.pl/


Skusiłam się na 3 zapachy, dwa męskie i jeden damski. Z kolei tylko jeden z nich mieliśmy w oryginale, reszta była wyborem "na ślepo". 

Na stronie mamy dość spory wybór zapachów, jeżeli mieliśmy oryginał to wiemy czego szukać, jeżeli nie, musimy posiłkować się opisem nut zapachowych. My mieliśmy już perfumy Lacoste Essential więc wiedziałam czego możemy się spodziewać i trafiłam, zapach jest bardzo dobrym odzwierciedleniem oryginału. Jest świeży i lekki, ale zarazem bardzo długo utrzymuje się na skórze. Idealny zarówno na co dzień jak i na wieczór. 

Kolejnym zapachem jest Dior Sauvage, ten zapach braliśmy już ciemno i niestety nie był do końca trafiony. Jest z tych cięższych zapachów, moim zdaniem idealnie pasuje do dojrzałego mężczyzny. Jest w nim coś tajemniczego i mocnego.

Ostatni to zapach damski Calvin Klein Euphoria, znam tą wodę tylko z próbek i wydaje mi się nieco inna, ale również wpasowuje się w moje gusta. Jest to zapach elegancki, lekko kwiatowy, dość intensywny, dodatkowo długo utrzymuje się na mojej skórze. 


Podsumowując, moim zdaniem takie perfumetki są idealną sprawą głównie do torebki, ale również kiedy chcemy przetestować wiele zapachów, a poszukujemy swojego idealnego. Plusem jest również wytrzymałe opakowanie, które przy bliskim spotkaniu z kafelkami nadal jest całe. 
Ze względu na to, że są to zapachy inspirowane droższymi markami, w perfumetkach o pojemności 33 ml, czy perfumetki mogę z czystym sumieniem polecić.

10 komentarzy :

  1. mam dwie perfumetki, ich trwałość jest świetna

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też je polecam, mam trzy inne zapachy i są rewelacyjne

    OdpowiedzUsuń
  3. Przydałyby mi się takie w torebce ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam 2 zapachy i jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham perfumetki, zawsze wszędzie się zmieszczą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Euphoria wydaje mi sie najbliższa :) Chętnie wrzuciłabym ją do swojej torebki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zamawiałam perfumetki z tej strony i muszę przyznać że bardzo mi zaimponowały. Trwałe, wszędzie się zmieszczą - pachną zniewalająco !
    Przy składaniu zamówienia udzielono mi informacji o kodzie rabatowym, który można wykorzystać do końca Kwietnia a brzmi - kochanyPerfumik.
    Dziewczyny polecam!

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.