Sukienka z SheIn

W końcu przyszła pora na którą czekam cały rok: można nosić letnie sukienki. Dopiero od kilku lat przekonałam się do sukienek, wcześniej szczerze ich nie znosiłam. Dzisiaj chciałam Wam pokazać sukienkę, która zauroczyła mnie od razu. 
Rozmiar wzięłam L, ale wydaje mi się, że mogłam wziąć M, byłaby akurat, a ta jest delikatnie przyduża, ale mało co się rzuca w oczy więc będę na pewno ją nosić. 
Materiał to niestety poliester, ale sukienka tak mi się spodobała, że postanowiłam zaryzykować i na ciepłe dni nie jest źle, jednak na upały już się na nią nie zdecyduję. Wykonana jest bardzo dobrze, prana już dwa razy bez skutków ubocznych. Jeżeli wahałyście się nad nią to polecam z czystym sumieniem. 


Cena i więcej zdjęć: KLIK


Lubicie sukienki? Czy może wybieracie spodenki?

11 komentarzy:

  1. Szkoda jednak, że materiał nie lespszy...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładna, szkoda, ze materiał niebardzo.

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się, nawet byłabym w stanie przymknąć oko na ten materiał...

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne wzory i kolory, materiał jakoś bym przełknęła

    OdpowiedzUsuń
  5. jest trochę za szeroka, ale i krótka jednocześnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mój styl, ale super wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  7. Latem częściej zakładam sukienki, ta nie szczególnie jest w moim stylu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podoba i tobie pasuje :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny wzór i kolor : ) Lubię nosić sukienki latem :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Blanka beauty&lifestyle , Blogger