niedziela, 10 lipca 2016

Darmowa dostawa w SheIn i inspiracje

Kochani, mamy piękny dzień więc szkoda marnować czas w domu, lecimy więc całą rodzinką na małą wycieczkę. Dzisiaj mam dla Was krótką informację, otóż dostałam od Was niedawno kilka meili odnośnie dostawy w SheIn i mam dobrą wiadomość: od 10.07 do 12.07. obowiązuje darmowa dostawa. 
Jeżeli nad czymś się zastanawiacie to warto teraz skorzystać. Dostawa jest w miarę szybka więc ja na pewno skorzystam z wyprzedaży na sukienki, bo jest w czym wybierać. ;)

WYPRZEDAŻ: KLIK



1 - KLIK / 2 - KLIK / 3 - KLIK


1 - KLIK / 2 - KLIK / 3 - KLIK


1 - KLIK / 2 - KLIK / 3 - KLIK


1 - KLIK / 2 - KLIK / 3 - KLIK



Któraś z sukienek jest w Waszym guście?

7 komentarzy :

  1. Ostatnie trzy są przepiękne *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście warto skorzystać z tej promocji.
    Jeżeli chodzi o sukienki, to najbardziej podoba mi się: druga sukienka z trzeciego zestawienia! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudooooooooowne! <3 kocham sukienki :)
    klik, klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. Raczej nie skorzystam, ale sukieneczki śliczne :-)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.