środa, 6 lipca 2016

MyGift DNA personalizowane prezenty

Dzisiaj wpis z serii niekosmetycznych, ale również interesujący, bo kto nie lubi prezentów. Lubię je dostawać, ale chyba bardziej lubię wymyślać i wybierać coś dla kogoś. Sprawia mi to naprawdę dużą frajdę. 

My Gift Dna jest firmą specjalizującą się w sprzedaży prezentów personalizowanych. Na stronie możecie znaleźć min. portfele, kalendarze i notesy, deski do krojenia oraz kubki. Wybór jest naprawdę ogromny i ciężko zdecydować się na coś konkretnego. Ja postanowiłam zrobić niespodziankę dla męża i oto w ekspresowym tempie przyszły do mnie:





Mój mąż jest osobą, która zawsze, wszystko gubi. Nie odkłada na miejsce, a ja jestem tą osobą, która powinna wiedzieć gdzie to odłożył. ;) No więc przyszła mi myśl o takim właśnie urządzeniu, które będzie miał pod ręką i nie będę w stanie rozrzucić części po mieszkaniu. 
Dodatkowo motywujący napis, bo przecież dla faceta nie trzeba przypominać co pół roku, jak ma zrobić to zrobi. ;)





Kolejny to personalizowany zestaw z portfelem. Uwielbiam takie gadżety, dodatkowo napis również "robi swoje". ;) W zestawie mamy również breloczek również z imieniem i długopis. Całość prezentuje się naprawdę fajnie. 

Na stronie mamy prezenty podzielone na okazje, dla kogo i na typ prezentu. Myślę, że z tak bogatego asortymentu, każdy znajdzie prezent na właściwą okazję.


A Wam jak się podobają takie personalizowane prezenty?

11 komentarzy :

  1. Świetne rzeczy tam mają :)
    Mega napis na portfelu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super, też mój mąż ma ten zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się taki prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Często zaglądam na tą stronkę. Mają bardzo ciekawe rzeczy na prezent :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny prezent :D Mąż zadowolony na pewno ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie prezenty są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz słyszę o tym sklepie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne te prezenty :) Sama wolę dawać te spersonalizowane :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.