poniedziałek, 26 września 2016

INSTITUTO ESPANOL kosmetyki ze śluzem ślimaka

Kosmetyki ze śluzem ślimaka zyskują coraz większą popularność. Nic dziwnego, bo działanie niektórych kosmetyków z tym składnikiem jest naprawdę rewelacyjna. Jednak sama nazwa zdecydowanie może zniechęcić do wypróbowania takich kosmetyków, w końcu śluz ślimaka nie brzmi zbyt dobrze. A jak jest naprawdę? Zapraszam na recenzję.

INSTITUTO ESPANOL AVENA 
Regenerujący balsam do ciała z kolagenem i ekstraktem ze ślimaka


Kolagen zmniejsza zmarszczki i zapobiega powstawaniu nowych. Wnika nawet do drugiej warstwy skóry uzupełniając braki wody dzięki czemu skóra jest bardziej gładka i miękka. Kolagen poprawia wygląd skóry zmniejszając przebarwienia i otwarte pory.





Pierwsze na co przeważnie zwracam uwagę w kosmetykach to skład. W tym balsamie niestety króluje parafina, a śluzu ślimaka jest dość mała ilość. Nie mniej jednak postanowiłam zaryzykować i zacząć używać, a nóż. To czego się najbardziej obawiałam to zapchanie skóry parafiną, jednak na szczęście nic takiego się nie stało. Balsam nawilża w stopniu umiarkowanym i posiada dość lekką, nietłustą konsystencję. Wielka butla wystarczy na pewno na długo.

INSTITUTO ESPANOL AVENA 
Regenerujący krem do ciała i rąk z kolagenem i ekstraktem ze śluzu ślimaka


Kolagen zmniejsza zmarszczki i zapobiega powstawaniu nowych. Wnika nawet do drugiej warstwy skóry uzupełniając braki wody dzięki czemu skóra jest bardziej gładka i miękka. Kolagen poprawia wygląd skóry zmniejszając przebarwienia i otwarte pory.





Ten krem przeznaczyłam sobie do rąk, w końcu jesień nadeszła bardzo brutalnie, a moje dłonie w takim okresie zawsze wołają o pomoc. W przypadku kremów do rąk preferuję albo całkowicie naturalne składy albo właśnie takie na parafinie, które zabezpieczają przed uszkodzeniami naskórka i zimnem. Krem tak jak balsam ma dość lekką konsystencję i dobrze się wchłania, nawilżenia może zbytniego nie ma, ale zabezpieczenie jest dobre. 


INSTITUTO ESPANOL 
Serum z ekstraktem śluzu ze ślimaka


Regenerujące serum ze śluzu ślimaka przeciwzmarszczkowe, intensywnie regenerujące z alantoiną, kolagenem i witaminami – bez parabenów.





Na koniec produkt, który najmniej przypadł mi do gustu, chociaż to w nim pokładałam największą nadzieję, Żelowa konsystencja, prosty design opakowania, a tu w składzie alkohol. Nie mniej jednak postanowiłam go wypróbować i mimo, że użyłam go tylko kilka razy to wiem, że mogę powiedzieć, że u mnie kompletnie się nie sprawdza. Posiadam cerę mieszaną, a więc dość problemową, w dodatku nie jestem zdania, że cerę tłustą i mieszaną trzeba wysuszać, a wręcz przeciwnie. Wysuszona skóra wyprodukuje jeszcze więcej sebum i mamy błędne koło. 
Moim zdaniem w produkcie do skóry twarzy nie powinien znaleźć się alkohol. który jest potencjalnym wysuszaczem. Moja skóra odczuła jego niszczycielską moc dość boleśnie.


Kosmetyki Avena Instituto Espanol można kupić w Drogeriach Vica
balsam - 21.99 zł/500 ml - KLIK
krem do ciała 16.99 zł/200 ml - KLIK
serum do twarzy 49.99 zł/50 ml - KLIK

10 komentarzy :

  1. Śluz ślimaka nie brzmi zbyt przyjemnie... ale widzę, że zrobił się dość popularny ostatnio.
    Serum wygląda najciekawiej. Szkoda, że słabo wypadło

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam krem ze śluzem ślimaka i całkiem dobrze się sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że dwa pierwsze kosmetyki są naszpikowane parafiną.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurcze a chciałam tak bardzo wypróbować coś że śluzem, ale nie wiem czy chcę wypróować ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda ze efekt nie zadowalający, ja również bardzo chcem przetestować coś ze śluzem ślimaka, ale nic straconego. Nie od dziś wiemy że na jednego kosmetyk zadziała rewelacyjnie, a na drugiego kiepsko. :)
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam kosmetyki ze śluzem ślimaka;)

    OdpowiedzUsuń
  7. hiszpańskich kosmetyków jeszcze chyba u siebie nie mialam. na codzień używam za to sporo koreańskich produktów np ze skin79 albo bentona, bo mają własnie produkty na bazie śluzu ślimaka.

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.