VICTORIA VYNN 062 'Hot Pink'

Lakiery hybrydowe aktualnie przeważyły nad zwykłymi w moim manicure. Są wygodne, trwałe i długo ładnie się prezentują. 
Ostatnio pokazywałam Wam piękny miętowy odcień (KLIK), a dzisiaj mam dla Was coś na rozweselenie, bo pogoda zwiastuje nadchodzącą jesień. 

VICTORIA VYNN 062 'Hot Pink'












Zdjęcie miętowych paznokci było robione po jednym dniu od zrobienia hybryd, dzisiaj celowo chciałam Wam pokazać zdjęcie z odrostami i pokazać jak lakier zachowuje się po 7 dniach. 
Z niektórymi topami miałam taki problem, że odchodziły mi całe płaty. Tutaj wszystko ładnie się trzyma i nic nie odchodzi aż do zdjęcia hybryd. 

Kolor jest śliczny, neonowy róż, który rozwesela w szaro-burą pogodę. Lubię takie kolory nie tylko latem. Nie będę się rozpisywać odnośnie trwałości czy nakładania, bo dość szczegółowo jest to opisane w poprzednim poście. Hybrydy zazwyczaj zdejmuję po 10-14 dniach, ale nie ze względu na to, że coś odpryskuje, ale odrost nie wygląda dobrze. Mani jest nadal nie naruszone, a muszę zaznaczyć, że wykonuję wszystkie prace domowe bez rękawiczek (w sumie chyba czas zacząć zakładać).

Jak pozbędę się obecnego koloru to będę miała jeszcze do pokazania jeden piękny neonek, tak mimo jesieni za oknem. ;)


14 komentarzy:

  1. wow, piękny neon, lubię hybrydy tej marki. ja taki przyrost mam po 3 tygodniach, moje paznokcie bardzo wolno rosną

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny kolorek ♥ Widzę Madzia że masz takie same podkłądki ♥ hihi Biedrona góą :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Z takimi paznokciami w tłumie nie zginiesz :) piękny kolor

    OdpowiedzUsuń
  4. Niezły kolor :) Bardzo lubię firmę i ich lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kolorek jest śliczny! jeszcze nie próbowałam tych lakierów ale mam nadzieję, że wkrótce coś sobie zamówię :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam róż na pazurkach, zwłaszcza taki róż!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekny i zywy kolor:) idealny na przekor pogodzie za oknem :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Blanka beauty&lifestyle , Blogger