wtorek, 10 stycznia 2017

Equilibra baby naturalna oliwka pielęgnacyjna

Miałam nadzieję, że wszędobylskie wirusy nas ominął to położyło niestety nas wszystkich, także impreza na całego. 
Dzisiaj chciałam Wam napisać kilka słów o oliwce dla maluszków. Niby banalna rzecz oliwka, jednak ta źle wybrana może narobić więcej szkody niż pożytku.
Przy pierwszej córce miałam mnóstwo kosmetyków różnej maści, przy drugiej wiedziałam już co jest moim zestawem idealnym. 

Equilibra baby naturalna oliwka pielęgnacyjna





Pojemność: 250 ml
Cena: 26 zł (teraz w promocji 20,79 zł)
Dostępność: KLIK


Na co szczególnie musimy zwrócić uwagę kupując oliwkę dla dzieci? Nie na zapach, nie na ładne opakowanie, a na skład. Wiele oliwek dla dzieci opiera się na parafinie, więc lepiej nie stosować takiej oliwki w ogóle niż zapchać skórę dziecka parafiną. 
Tutaj skład mamy idealny: olej ze słodkich migdałów, olej słonecznikowy, witamina E.

Oliwkowanie skóry dziecka wydaje mi się, że przeminęło już dawno. Ja żadnej z córek nie oliwkowałam, ponieważ obie kąpię w emolientach i skóra jest wystarczająco nawilżona. Jednak oliwka służy mi do dodawania do kąpieli, ba, sama lubię dolewać sobie olejków do kąpieli. ;)

Ze względu na dobry i prosty skład oliwkę stosowałam również do olejowania włosów, gdzie również spisała się bardzo dobrze. 

Podsumowując, oliwka jest przydatna nie tylko w pielęgnacji skóry dzieci, ale również przydaje się dorosłym. Jedank dużą uwagę musimy zwrócić na jej skład. 


Stosujecie oleje lub oliwki do pielęgnacji Waszych dzieci?

6 komentarzy :

  1. Nie używam oliwek w pielęgnacji ciałka mojej Milenki, o tej wcześniej już czytałam dobre opinie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oliwek używam do masażu :o) świetnie się sprawdza :o)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jej używam . Na sobie. Świetna jest.

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo lubię kosmetyki equilibra, ale tej oliwki akurat nie znam

    OdpowiedzUsuń
  5. Pani Blanko,

    cieszymy się, że nasza oliwka do ciała służy nie tylko maluchom, ale i Mamom. :)

    Pozdrawiamy serdecznie,

    Equilibra

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.