środa, 8 marca 2017

KONKURS! Dzień Kobiet z Bell: 3 zestawy kosmetyków

Kochani, dawno nie było żadnego konkursu, a że trafiła się idealna okazja, żeby sprawić radość jakiejś kobiecie, a w zasadzie kobietom więc oto i on: Konkurs na Dzień Kobiet. 
Produkty z Bell są moim zdaniem przez wielu niedoceniane. Moim hitem jest podkład, który jak na razie jest najlepszy do mojej cery, a kosztuje naprawdę grosze. 
Wraz z firmą Bell postanowiłam przygotować z okazji naszego święta, kosmetyczne niespodzianki. 

Do wygrania są 3 zestawy kosmetycznych niespodzianek ;)


Regulamin:
1. Organizatorem rozdania jest autorka bloga http://swiat-blanki.blogspot.com/
2. Sponsorem nagrody jest firma Bell Cosmetics
3. Rozdanie trwa od 08.03.2017 do 12.03.2017 godz. 23:59
4. Wyniki zostaną ogłoszone w ciągu 5 dni od zakończenia rozdania.


Zasady:
1. Polub profil BELL na facebooku: KLIK
2. Obserwuj mojego bloga
3. Odpowiedź na pytanie: Jaki kosmetyk sprawia, że czujecie się kobieco?


Dodatkowo możecie udostępnić informację o konkursie na facebooku.


Konkurs trwa do 12.03. i w ciągu 5 dni od zakończenia ogłoszę 3 zwycięzców. 


Zapraszam do udziału i życzę powodzenia! ;)

16 komentarzy :

  1. Ojej! Z przyjemnością dołączamy do zabawy, bo uwielbiamy niespodzianki :)

    Blog obserwujemy jako: Mysia Familia
    FB lubimy jako: Mysia Familia
    Informację o konkursie udostępniamy tu: https://www.facebook.com/mysiafamilia/posts/1350419938356488
    Odpowiedź - Każda małomiasteczkowa mysz ze zmierzwionym futerkiem, podkrążonymi ze zmęczenia oczętami, cerą nienaruszoną makijażem czy łapkami umorusanymi w balkonowej ziemi czuje się bardziej kobieca, piękna i ponętna, jeśli jej ciało otula słodko-kwiatowy zapach perfum Escada Born In Paradise. Aromat ten doceniają zresztą nie tylko ogoniaste dziewczęta. "Pyszny" aromat guajawy, arbuza, jabłka, ananasa i kokosa sprawia, że Pan Mysz niucha za żoną "ze smakiem" i ma ochotę "schrupać ją" na kolację... nawet wówczas, gdy jego małżonka przechadza się po norce z wielgachnym ciążowym brzuszkiem, ubrana w rozciągniętą piżamę w pieski i wytarte różowe kapciuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię na FB jako Magdalena Szabelska
    Obserwuje jako Magdalena Szabelska

    W imieniu Rzeczypospolitej Kosmetycznej - Sąd Kobiecy w składzie tu obecnym na podstawie art 8 Kodeksu Piękna orzeka co następuje. Uznać racje powódki Magdaleny S w całości. Bez wątpliwości wykazała ona, iż kosmetyki wymienione w pozwie tzn. matowe szminki urzekły ją w sposób nie budzący żadnych wątpliwości i są trendem, który zawładnął jej kosmetyczką. Pozwana wykazała, że pięknie podkreślone usta powinny być znakiem rozpoznawczym każdej kobiety bo tylko dzięki nim każda poczuje się kobieco.Powyższy wyrok jest prawomocny i nie przysługują od niego żadne środki odwoławcze.

    OdpowiedzUsuń
  3. fb_Magdalena B
    0bsMagdalena B

    Jaki kosmetyk sprawia, że czujecie się kobieco?

    Odp w różu do policzków bo nic tak nie przyciąga męskich spojrzeń jak niewinne rumieńce ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że się nie załapałam :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubie na fb jako: Emilka Ciechańska
    Obserwuję jako: Emilia Ciechańska
    Udostępniłam inf o konkursie na blogu: http://szafazapachow.blogspot.com/

    Są dwa kosmetyki, które sprawiają że czuję się wyjątkowo kobieco: szminka i perfumy. Gdy nałożę szminkę na usta automatycznie podnosi się moja pewność siebie, czuję się bardziej atrakcyjna i kobieca. Jeśli chodzi o perfumy to jest to rzecz z którą nie rozstaję się nawet na chwilę. Zawsze mam przy sobie wersje mini flakoników. W drogeriach mamy ogromny wachlarz zapachów, więc każda kobieta może wybrać coś dla siebie, dzięki czemu będzie czuła się wyjątkowo. Ja czuję się tak w zapach mocnych i tajemniczych np w zapachu Si Giorgio Armani.

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej kobieco czuję się po użyciu tuszu do rzęs, bo chyba nie ma nic bardziej pociągającego niż zalotne spojrzenie, czyli jedno pociągnięcie szczoteczką i jestem gotowa do wyjścia ;)

    Obserwuję bloga jako xtina120
    Lubię fb jako Sylwia Jamrozik

    OdpowiedzUsuń
  7. 1. lubię profil BELL na facebooku: Ewelina Wielochowska i Acne skin
    2. Obserwuję bloga: Ewelina Wielochowska (wcześniej: kanwuje czytam testuję)
    3. Odpowiedź na pytanie: Jaki kosmetyk sprawia, że czujecie się kobieco? Długo nad tym myślałam, ale chyba mój wybór padnie na tusz do rzęs. Moje rzęsy są z natury jasne i dość krótkie. Zdarza mi się je nie pomalować i pójść tak do pracy i każdy oczywiście to zauważa :P Czuję się bez tuszu jak mała dziewczynka, ponieważ moja twarz, i tak o delikatnych rysach, traci powagę i kobiecość. To niesamowite, że jeden produkt przemienia mnie z dziewczynki w kobietę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię Bell na FB: Zuzanna Z.
    Obserwuję bloga: Komputeromaniaczka
    Pytanie: Kobieco czuję się dzięki czerwonemu błyszczykowi do ust.
    On sprawia, że każda kobieta wygląda jak dama.
    Usta miękkie i ponętne kuszą wszystkich, gdy obok przejdę.
    Czerwień wabi męskie serca, czuję się w ich oczach jak cud - piękna.
    Błysk ust sprawia, że pocałunek jest jak miód.

    OdpowiedzUsuń
  9. Profil BELL na facebooku lubię jako: Aleksandra Buczek
    Obserwuję Twojego bloga jako: Aleksandra Bubak
    Kobieco czuję się dzięki balsamom do ciała. Używam tego kosmetyku zaraz po długiej i przyjemnej kąpieli, delikatnie wmasowując go w skórę. Dokańcza to mój rytuał i pozwala mi się do końca zrelaksować poprzez ukojenie nerwów i zniwelowanie stresów całego dnia. Co jak co- ale czyż to nie: zadbana, delikatna i jędrna skóra- nie powinien być dumą kobiety? :) Dodaje mi to pewności siebie a dodatkowy atut takich balsamów to piękny zapach- który, chociaż delikatny, to wielokrotnie poprawia mi humor i wywołuje uśmiech na twarzy. A piękny uśmiech powinien być wizytówką każdej kobiety! :)
    Pozdrawiam serdecznie, Aleksandra :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na Fb lubię jako: Malinowy Skarbiec
    Obserwuje bloga jako: Nadia
    Odpowiedź: Produkt dzięki, któremu czuję się najbardziej kobieco i seksownie to matowa pomadka. Lubię podkreślać moje usta. Mam pełne, duże usta, a pomadka dodatkowo je powiększa i uwydatnia. Jestem wtedy bardziej pewna siebie, bardziej elegancka. Czuję, że pomadka dopełnia mój makijaż. Przez to, że jestem blada jakakolwiek pomadka uwydatnia moją jasność i wtedy czuję się jak taki wampir :D Ale taki kobiecy wampir hah. W końcu usta są jedną z tych części kobiety na którą faceci zwracają największą uwagę, więc ostry, wyraźny kolor na wargach jest jak najbardziej mile widziany.

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię na Fb jako Truskawkowy Świat blog
    obserwuję jako Beautydorczi
    Odpowiedź:Ciężko wybrać mi jeden kosmetyk, więc podam dwa.Pierwszym jest na pewno cień w kremie numer 03 właśnie z firmy Bell, który używam jako pomady do brwi.Niestety moje brwi z natury są bardzo jasne, kiedyś praktycznie nie było ich widać.Nie zwracałam na to uwagi, nawet się nie malowałam.Później zaczęłam oglądać filmiki i w końcu wzięłam się za nie, abym w końcu poczuła się pewniej.Bez brwi człowiek wygląda dziwnie, często się śmieje ze starych zdjęć :D Dodają mi one odwagi już nie wstydzę się swojego wyglądu, a czuję się kobieco.Drugim kosmetykiem jest na pewno pomadka.Uwielbiam maty, więc to one królują w mojej kosmetyczce.Nie jest to czerwona pomadka, bo zazwyczaj noszę nudziaki i róże, ale czuję się w nich mega kobieco.Zdarza się, że chodzę nawet w bordowym odcieniu, w którym wyglądam kobieco i wiele osób zwraca uwagę na usta.Mój szwagier mówi, że wyglądam w nim jak wampir i zawsze się z tego śmieje.Mnie ten kolor dodaje odwagi i kobiecości.W końcu ile kobiet wychodzi w tak mocnych kolorach?Bardzo mało, co za tym idzie ludzie zwracają większą uwagę na takie akcenty.

    OdpowiedzUsuń
  12. Były wyniki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedną ze zwyciężczyń masz nawet nad sobą.

      Usuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.