BOMB COSMETICS moje małe odkrycie

O marce Bomb Cosmetics wiele słyszałam i czytałam, czasem dobre opinie, czasem złe. Jak to zwykle bywa. Mimo to, że bardzo ciekawiły mnie te kosmetyki, jakoś nigdy nie miałam okazji ich używać. Wzdychałam tylko nad opakowaniami i nazwami zapachów i nie mogąc się zdecydować odpuszczałam. 
O co tyle szumu i czy naprawdę są takie dobre?

BOMB COSMETICS Vanilla Shower Butter myjące masło pod prysznic 'lody waniliowe'


Myjące masło pod prysznic, umieszczone w pojemniku, przypominającym opakowanie lodów waniliowych. Kremowy żel posiada nutę ciepłej, subtelnej wanilii i karmelu. Aromatyczny zapach utrzymuje się na skórze przez bardzo długi czas, a także wypełnia całą łazienkę. Delikatna konsystencja intensywnie nawilża oraz szybko się wchłania. Kosmetyk zawiera naturalne składniki i olejki eteryczne, dzięki czemu przeznaczony jest dla każdego rodzaju skóry, nawet najbardziej wrażliwej. Nie zawiera SLS ani parabenów. Nie testowany na zwierzętach.





Pojemność: 320 g
Cena: 39.90 zł
Dostępność: sklep LadyMakeup


BOMB COSMETICS Mandarin Shower Butter myjące masło pod prysznic 'mandarynka z czerwoną pomarańczą'


W gustownym opakowaniu, przypominającym pudełko lodów, znajduje się myjące masło pod prysznic. Kremowy żel posiada apetyczny zapach mandarynki, świeżych jabłuszek, pomarańczy oraz idealnie słodkiego, egzotycznego kokosu. Kosmetyk na bazie gliceryny i masła shea, nawilża skórę jeszcze podczas kąpieli, pozostawiając na niej niezwykle intensywny aromat. Niezastąpiony produkt do codziennej pielęgnacji, który powinien znaleźć się w łazience każdej kobiety. Nie zawiera SLS ani parabenów





Pojemność: 320 g
Cena: 39.90 zł
Dostępnośćsklep LadyMakeup


BOMB COSMETICS Mango Unchained Body Polish Peeling pod prysznic 'koktajl z mango'


Peeling pod prysznic - KOKTAJL Z MANGO. Będzie idealny do codziennego użytku, ponieważ cukier jest bardzo drobny i delikatny. Oczyszcza skórę, nie podrażniając jej. Kosmetyk zawiera masło shea oraz naturalne olejki eteryczne z Pomarańczy i Grejpfruta. Cytrusowe aromaty działają orzeźwiająco. Po umyciu, zapach utrzymuje się na ciele przez bardzo długi czas. Produkt jest doskonałym pomocnikiem podczas codziennej pielęgnacji. 






Pojemność: 375 ml
Cena: 39.90 zł
Dostępnośćsklep LadyMakeup


Od ponad dwóch miesięcy używam na zmianę tych produktów i tu jest moje największe zaskoczenie - one chyba się nie kończą! Są naprawdę bardzo wydajne, niewielka ilość wystarczy do umycia całego ciała. 
Pierwsza moja myśl odnośnie ceny i pojemności, była 'kurczę, trochę drogie'. Tym bardziej, że produkty do kąpieli zużywamy litrami. Po pierwszym użyciu natychmiastowo zmieniłam zdanie, bo wydajność jest super. 
Zarówno masła myjące jak i peelingi są w takich samych opakowaniach. Każde z nich ma swoją uroczą grafikę. Wesołe opakowanie nie tylko ładnie wyglądają w łazience, ale też chętniej ich używam, kobieca psychologia. ;)

Moje masła to lody waniliowe i mandarynka z czerwoną pomarańczą. Tak jak z mandarynką nie trafiłam do końca, niespecjalnie podoba mi się jego zapach, to lody waniliowe to zapachowa poezja. Po kąpieli cała łazienka napełnia się jego zapachem, a również na skórze czuć je jeszcze jakiś czas. 
Jeżeli chodzi o konsystencję to jest ona typowo maślana, ale magia zaczyna się w połączeniu z wodą. Z naszego masła powstaje myjąca piana, która o dziwo naprawdę dobrze oczyszcza skórę. Jednak to nie wszystko, już w czasie mycia ciała czuć jego gładkość, która nie jest spowodowana poślizgiem parafiny, ale masłem shea. 

Peeling cukrowy o zapachu mango, a dokładniej koktajlu z mango to również strzał w dziesiątkę. Nie przepadam za peelingami na parafinie, bo mam wrażenie, że nie jestem w stanie spłukać tej warstwy z ciała. W produktach Bomb Cosmetics nie mamy ani grama parafiny (jeżeli się mylę to mnie poprawcie). 
Peeling nie różni się zbytnio od innych tego typu produktów, poza tym, że jest bardziej zbity, no i oczywiście bardziej wydajny, tak jak w przypadku maseł myjących. 
Zapach jest orzeźwiający, a zarazem lekko słodki, na pewno pobudzi was po porannym prysznicu. 

Peeling mimo tego, że jest drobno zmielony, jest naprawdę dobry zdzierakiem, ale nie zostawia podrażnionej skóry i praktycznie nie czuć tego tarcia. Zostawia skórę doprowadzoną do porządku i pachnącą. 

Podsumowując, za długo czaiłam się na produkty Bomb Cosmetics, teraz mam bardzo dużo do nadrobienia. Zapachów do wyboru jest wiele, a ciężko się zdecydować, tym bardziej, że produkty należy zużyć do 6 miesięcy po otwarciu, a znając siebie otworzyłabym wszystko na raz. 
Zastanawiam się nawet czy w przeliczeniu na wydajność i cenę z żelami pod prysznic, żele nie wyszłyby drożej. ;)
Jeżeli zastanawiałyście się nad produktami Bomb Cosmetics, to z czystym sumieniem mogę je Wam polecić, kwestia tylko wybrania odpowiedniego zapachu dla siebie. 


Znacie produkty Bomb Cosmetics?
A może macie już swoje ulubione, które możecie polecić?

Ps. Mam jeszcze małą informację, jeżeli komuś potrzebna by była obsługa prawna to zapraszam pod link: klik

10 komentarzy:

  1. Super, wpisuje na swoja chciejliste, a opakowania maja przeslodkie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zjadlabym je wszystkie, wspaniale opakowania :)
    u mnei produkty do kapieli schodza ekspresowo.

    OdpowiedzUsuń
  3. Peeling mango w sam raz dla mnie, bo uwielbiam mocne zdzieraki i zapach mango w kosmetykach :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Peeling mango <3 Wpisuję na swoją listę marzeń :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Kuszące kosmetyki, chcę je! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ale czad, chciałabym przetestować oba masła, miałam ich cudny peeling o zapachu mandarynkowej oranżady.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne opakowania, kojarzą mi się z popularnymi lodami na świecie Jerry Berry.

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie mi przypomniałaś, że bardzo lubiłam te masła pod prysznic i peeling mango. Może jak wykończę moje ogromne zapasy, to sprawię sobie coś nowego z Bomb?

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba nam się szata graficzna i konsystencje tych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam kilka produktów BC i rozpływam się nad zapachami :) Polecam przede wszystkim masło pod prysznic Miętowa Czekolada :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Blanka beauty&lifestyle , Blogger