EQUILIBRA NATURALE nawilżający szampon do włosów aloesowy

Aloes jest w mojej pielęgnacji włosów odkąd pamiętam. Zdaje się, że nawet przy zakładaniu bloga, posiadziłam sobie również aloes, który już dziś jest pokaźnej wielkości. Aloes niezmiennie kojarzy się z kojącym wpływem na naszą skórę, dzisiaj chciałam Wam napisać o szamponie, który jest bardzo znany w blogosferze oraz lubiany przez większość. A czy moje włosy również go polubiły?

EQUILIBRA nawilżający szampon do włosów aloesowy



Nawilżający szampon aloesowy łagodnie oczyszcza włosy i skórę głowy oraz przywraca jej równowagę. Nie podrażnia i nie wysusza. Odpowiednio wyselekcjonowane ekstrakty roślinne nawilżają, wzmacniają i chronią włosy, które stają się lśniące, miękkie i odżywione. Szampon odznacza się wysoką zawartością aloesu (20%), który jest bogaty w polisacharydy. Aloes dba o właściwe nawilżenie i ochronę włosó i skóry głowy. Formułę szamponu wzbogacono o wyciąg z liści pokrzywy, który wspiera wzrost zdrowych włosów. W szamponie obecne są także proteiny pszeniczne, roślinne surfaktanty, ekstrakt z siemienia lnianego oraz gliceryna pochodzenia roślinnego. Produkt doskonały do stosowania przez całą rodzinę. Nadaje się do każdego rodzaju włosów.





Skład:
Aqua (Water), Aloe Barbadensis Leaf Juice, Ammonium Lauryl Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Cocoamphoacetate, Glycerin, Urtica Dioica (Nettle) Leaf Extract, Linum Usitatissimum (Linseed) Seed Extract, Hydrolyzed Wheat Protein, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Coco-Glucoside, Glyceryl Oleate, Parfum (Fragrance), Potassium Sorbate, Phenoxyethanol, Benzoic Acid, Citric Acid, Tetrasodium Glutamate Diacetate, Dehydroacetic Acid.


Cena: 19,99 zł 
Pojemność: 250 ml

Szampon, który mam ja jest nową, ulepszoną wersją podstawowego szamponu nawilżającego. Jest zwiększona ilość aloesu aż do 20% i co ważne, mamy go aż na drugim miejscu w składzie. Wierzcie mi, że czuć różnicę kiedy działa nawilżający aloes, a kiedy wygładzające silikony, bez porównania. 
Oczywiście przy tego typu szamponach musimy pamiętać o tym, żeby co jakiś czas oczyszczać włosy czymś mocniejszym.

Zapach szamponu jest bardzo przyjemny, delikatny i świeży. Ciekawa jest za to konsystencja, jest delikatnie śliska, jakby żelowa i lekko lepka. Nie mniej jednak nie czuć tego na włosach. Podczas spłukiwania szampony czuć, że włosy ją wygładzone i nawilżone, a po wysuszeniu sypkie i lśniące.

Na plus jest również to, że mogę nim umyć również delikatne włosy moich córek i wiem, że nie narobię im krzywdy. Jest to szampon dla całej rodziny.

Czy 20 zł za szampon to jest dużo? Za zwykły drogeryjny na pewno tak, jednak delikatny szampon Equilibra jest dla mnie warty tej ceny, moje włosy wyglądają znacznie lepiej, nie są przesuszone ani nie plączą się, a nawilżone i zdrowo lśniące.

Lubicie produkty Equilibra?
Znacie ich nowy szampon?

5 komentarzy:

  1. Ja nie mam az takich problemow z przesuszona skora glowy ale moj maz ciagle uzywa szamponow z wysokiej polki, tylko te nie wywoluja u niego lupiezu, ale za 20zl skutecznego nigdy mu nie znalazlam, to na prawde niska cena jak na produkt o takich wlasciwosciach. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę się na niego skusić ! Moje włosy lubią delikatne szampony z aloesem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. to mój ulubieniec, nie mogę używać byle jakich szamponów bo mój skalp od razu to wyczuwa i się buntuje

    OdpowiedzUsuń
  4. Szampon ma bardzo dobry skład. To co napisał producent na opakowaniu jest rzeczywiście prawdą.

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie wypróbuję ten szampon :) Ostatnio używam z Schaumy i jestem o dziwo bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Blanka beauty&lifestyle , Blogger