SheIn świetna sukienka + inspiracje

Pogoda nam się trochę zepsuła i siłą rzeczy siedzimy więcej w domu, mam nadzieję, że ten wiatr szybko odejdzie, bo brakuje już ciepła. 
Dzisiaj krótki wpis, bo przeziębienie rozłożyło mnie na dobre, o moim ostatnim zamówieniu ze sklepu SheIn.
Sukienka sama w sobie jest bardzo fajna, dość oryginalna. Jedyne co wprowadza w błąd to materiał. Przyznaje się bez bicia,  że nie znam się na materiałach, ale czysta bawełna to to nie jest. Materiał dość znacznie się poddaje i jest trochę inny niż bawełna. Poza tym wszystko jest ok, cekiny przyszyte równo i mocno trzymają się materiału.
Sukienka, a raczej sukienko - tunika to jak najbardziej udany zakup. 

Zdjęcia katalogowe i cena: KLIK


I jeszcze kilka letnich inspiracji ;)







4 komentarze:

  1. Ta sukienka wpadła mi w oko już jakiś czas temu, nie wiedziałam że ta aplikacja jest z cekinów, chyba skuszę się na nią przy kolejnym zamówieniu

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka nie w moim stylu, ale ten kombinezon z Twoich propozycji, jak najbardziej, wpadł mi w oko :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bluzka z motywem liści zielonych oraz kombinezon kwiatowy wpadły mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Blanka beauty&lifestyle , Blogger