Schwarzkopf BC Repair Rescue micelarna odżywka myjąca

Odżywki myjące miałam już okazję poznać dzięki marce Joico. Dzisiaj chciałabym Wam opowiedzieć o podobnej cenowo odżywce od Schwarzkopf. Jak się sprawdziła na moich wymagających włosach? Odpowiedź znajdziecie niżej. 

Micelarna odżywka myjąca Schwarzkopf BC Repair Rescue dedykowana jest pielęgnacji włosów zniszczonych. Ma działanie oczyszczające i pielęgnacyjne jednocześnie. W skuteczny sposób odbudowuje strukturę pasm, poprawia poziom nawilżenia oraz zwiększa elastyczność. Dzięki technologii Reversilane odżywka przywraca elastyczność włosom. Produkt polecany jest zwłaszcza włosom porowatym, plączącym się, matowym, podatnym na uszkodzenia i uwrażliwionym po agresywnych zabiegach chemicznych.




Cena: ok. 80 zł
Pojemność: 500 ml
Dostępność: drogerie 

W ostatnim czasie nawalam na całej linii w kwestii pielęgnacji włosów. Brak czasu skutkuje tym, że nakładanie masek i odżywek stało się sporadyczne. A moje włosy zauważalnie odczuły brak konkretniejszej pielęgnacji. 

Być może zasugerowałam się tym, że mimo, że produkt przeznaczony jest do mycia, to jest to odżywka. Dlatego też liczyłam na gładkość i miękkość włosów oraz brak problemów z rozczesaniem włosów. Niestety, poza tym, że odżywka dobrze oczyszcza włosy, to sprawia, że są splątane i mało przyjemne w dotyku. Zapach jest bardzo ładny, lekko perfumowany, jednak nie utrzymuje się na włosach. 

Opakowanie jest duże, ponieważ mamy aż pół litra produktu, a dodatkowo praktyczną pompkę. Jedyny minus to taki, że pompka dozuje małą ilość produktu więc na długie włosy kilka lub kilkanaście pompek musimy dać. Także w kwestii wydajności produkt nie wypada najlepiej. 

Podsumowując, jestem zawiedziona, ponieważ zakładałam, że cena produktu przełoży się na jakość i odżywka zastąpi mi zarówno szampon jak i odżywkę. Jednak pomyliłam się, odżywka może służyć za przeciętnej jakości szampon do włosów, do którego i tak potrzebujemy odżywki do wygładzenia włosów. Jak dla mnie cena zupełnie nieadekwatna do jakości produktu. 

7 komentarzy:

  1. Miałam próbkę, ale kolory niebieski. Moje włosy po stosowaniu tego produktu zachowywały się identycznie. Nie zachwycił mnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam wersję różową, najczęściej używam tej odżywki jak zwykłej odżywki, rzadko myję nią skalp .

    OdpowiedzUsuń
  3. Ze swojej strony do odbudowy, regeneracji i wzmocnienia włosów polecam kosmetyk z aloesem: http://bit.ly/kosmetykialoevera Trochę będziesz musiała na początek potestować, ale od czego jest blog :) Ja sobie bardzo poprawiłam kondycje włosów (i cery) dzięki aloesowi.

    OdpowiedzUsuń
  4. bubel i tyle, nie polubiłam :) w ogóle nie myje włosów... a odżywienie? co mi z odżywienia jak włosy nie umyte :/ szamponu nie zastępuje...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Blanka beauty&lifestyle , Blogger