'Consolation' Corinne Michaels jestem pod wrażeniem ...

Odkąd pamiętam uwielbiałam czytać książki. Jednak przy tym mam jedną znaczącą wadę, nie umiem się od nich oderwać. Jeżeli książka mnie wciągnie to pozamiatane, będę czytała do końca, mimo, że budzik mam ustawiony na 6. 
'Consolation' była moją pierwszą przeczytaną książką po 2 miesięcznej przerwie. Czas tak szybko pędzi, że nie miałam chwili ani sił na czytanie. Jednak to był błąd, bo brakowało mi tych moich wieczornych maratonów.

Uznałam, że książkę muszę Wam pokazać, bo dawno żadne zakończenie nie wbiło mnie tak w ziemię. Bardzo nie lubię przewidywalnych filmów i książek, bo żadna frajda kiedy mogę sobie pod nosem mówić co się teraz zapewne stanie. Książka ma nas trzymać w napięciu i wywoływać wiele emocji. 
Nie będę Wam streszczać książki ani opisywać co jak i z kim, bo uważam, że to zepsuje całą radość czytania. Jeżeli lubicie książki z wieloma zwrotami akcji to gorąco polecam przeczytać Consolation, ja już z niecierpliwością czekam na kolejną część. ;)





Lubicie czytać książki?
Macie tak jak ja, że tylko te papierowe są najlepsze do czytania czy lubicie też ebooki?


5 komentarzy:

  1. Dawno nie czytałam żadnej książki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. z chęcią przeczytam, dawno nie czytałam książek tego typu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi też książka bardzo się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy blog. Dużo nowych rzeczy dowiedziałam się z tej stronki. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Blanka beauty&lifestyle , Blogger