Początki włosomaniactwa

Od około 2 miesięcy zaczęłam intensywnie dbać o włosy. Pokaże Wam moją kolekcję kosmetyków i nie tylko, a potem powoli będę je recenzować. A oto one:

Szampony od lewej:
- Joanna z apteczki babuni - szampon normalizujący z ekstraktem z drożdży piwnych i chmielu
- Joanna z apteczki babuni - szampon nawilżająco-regenerujący z ekstraktem z miodu i proteinami mlecznymi
- Avon naturals herbal z rumiankiem i pokrzywą
- Szampon babydream
- Babydream natural wasch-balsam
- BingoSpa szampon jajeczny z kolagenem
- BingoSpa szampon z odżywką- zielona herbata
- Alterra - Szampon nawilżający do włosów suchych i zniszczonych granat i aloes


Odżywki od lewej:
- garnier odżywka do włosów farbowanych żurawina i olejek arganowy
- Joanna z apteczki babuni odżywka normalizująca z ekstraktem z drożdży piwnych i chmielu
- Ziaja - intensywne nawilżanie z ekstraktem z kiełków pszenicy
- Isana wygładzająca z masłem babassu
- Garnier fructis nutri - gładki
- Joanna, Zielona Herbata i Pokrzywa


Oleje od lewej:
- babydream fur mama
- dabur Amla
- vatika kokosowa
- vatika z ekstraktem z kaktusa
- alterra migdał i papaja

Inne:
 - maska organique anti age (najlepsza maska jaką miałam )

- farmona jantar, serum silikonowe avon, gliss kur z keratyną

- maska alterra


Półprodukty:
- olejek rycynowy
- hydrolat aloesowy
- elastyna
- ekstrakt z karnityną, argininą i kofeiną
- mleczko pszczele w glicerynie
- hydrolizat keratyny
- d- pantenol
- l- cysteina

A Wy jakie macie ulubione kosmetyki do włosów?


8 komentarzy:

  1. Ja od miesiąca stosuję olejowanie :) już widać pierwsze rezultaty. Obserwuję:) powodzenia w blogowaniu, zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow jaka ciekawa i duża kolekcja. :)
    Zrobisz recenzję o każdym oddzielnie? Z chęcią bym poczytała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sporo tego wszystkiego. Mi też by się przydało takie ostre zadbanie o włosy.
    Zmieniając temat u mnie na blogu organizuję szybkie rozdanie więc jeśli masz ochotę to zapraszam do udziału :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uuuu ładną masz kolekcje :) Ja dopiero zaczynam dbać o swoje włosy i kolekcjonuje na razie kosmetyki do włosów :) Właśnie skończyłam odżywkę Wax i jestem z niej mega zadowolona :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się przymierzam do Waxa, słyszę o nim same dobre opinie. ;)

      Usuń
  5. to już chyba zaawansowane włosomaniactwo ;D ja jestem ciekawa tego szamponu do włosów jajecznego. Dzisiaj będąc w tesco już prawie go kupiłam, ale postanowiłam jednak zajrzeć do recenzji i trochę więcej się dowiedzieć ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ze swojej strony mogę polecić, dobrze zmywa oleje, nie plącze włosów i jak ładnie pachnie, jak likier jajeczny ;)

      Usuń
  6. ja dzisiaj natknęłam się na niego ;) chciałam już kupić, jednak odłożyłam... a szkoda ;)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Blanka beauty&lifestyle , Blogger