niedziela, 27 maja 2012

Denko, denko! ;)

Cześć!
 Od jakiegoś czasu tylko dokupuje nowe kosmetyki, a wcale nie ubywa mi starych. Postanowiłam to zmienić i wziąć się za siebie, a raczej za kosmetyki. Ograniczam kupowanie nowych, kupuje tylko to co jest niezbędne i zużywam to co mam.
Od dłuższego czasu zabieram się do tego projektu, wyrzuciłam wszystkie kosmetyki po terminie ważności, zrobiłam porządki w kosmetyczkach i wywaliłam wszystko co było pokruszone, połamane, ale żal było wyrzucić, bo a nuż może jeszcze mi się do czegoś przyda. Taki mały chomik zbieracz ;)
Na razie skromnie, bo wykończyłam tylko 5 kosmetyków, ale zawsze to już coś. Wyznaczyłam sobie 10 kosmetyków, które muszę teraz zużyć, mam nadzieję, że nie kupię nic nowego. Obym wytrwała ;)

A jak z Waszymi kosmetykami? Macie manię kupowania na zapas?


2 komentarze :

  1. Ja na zapas kupuję wtedy, gdy jest promocja albo wiem, że konkretny kosmetyk jest mało wydajny :) Powodzenia w denku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam na rozdanie u dziwna inaczej. Do wygrania m.in NIESPODZIANKA Z !!PARYŻA!!, mała kosmetyczka, kolczyki i autografy (np. Hugh Laurie znanego jako dr. House). Zapraszam! http://dziwnainaczej.blogspot.com/2012/05/rozdanie-czas-zaczac.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.