sobota, 9 czerwca 2012

Majowe denko!

Cześć!
Nareszcie udało mi się zużyć kilka kosmetyków. Nie za wiele, ale zawsze to coś. A mianowicie:


1. Masło do ciała Isana - orzech włoski i mleko
Recenzja tu: KLIK
Kupię ponownie

2. Intensywne serum antycellulitowe z wyciągiem z karamboli
Kupię ponownie

3. Alterra, szampon nawilżający do włosów suchych i zniszczonych - granat i aloes
Kupię ponownie

4. Farmona, Jantar, odżywka do włosów i skóry głowy
Recenzja tu: KLIK
Kupię ponownie

5.  Isana, Glättungs Spülung odżywka wygładzająca
Kupię ponownie

6. Avon, Lekki podkład - idealny kolor
Nie kupię ponownie

Wkrótce recenzje pozostałych produktów. ;)

7 komentarzy :

  1. Lubie produkty z Isany, ale tego to akurat nie mialam nigdy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. odżywka z Isany jest świetna:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masło z Isany jest świetne! Tylko nigdzie nie mogę go już dostać...:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam jeszcze jedno w zapasie i liczę na to, że może masełko wróci.;)

      Usuń
  4. Muszę w końcu kupić odżywkę z isany :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, ja już kupiłam kolejne opakowanie ;)

      Usuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.