poniedziałek, 2 lipca 2012

Czerwowe denko!

Hej!
Dzisiaj o czerwcowym denku, za dużo tego nie ma, ale zawsze coś. ;) 




1. BingoSpa szampon jajeczny z kolagenem - bardzo go lubię, używam regularnie do oczyszczania włosów
Recencja tutaj: klik
Kupię ponownie

2. Gliss kur odżywka w sprayu - nawet ujdzie, podoba mi się zapach, ale podziękuje za jednorazowe efekty 
Recenzja tutaj: klik
Nie kupię ponownie

3. Adidas dezodorant antyperspiracyjny w kulce -  dezodorant podrażnia mnie i swędzi skóra po nim, kupiłam Alterrę zobaczę jak ona się sprawdzi.
Nie kupię ponownie

4. Emolium emulsja do kąpieli - bardzo fajny produkt przy małym dziecku. Zmiękcza i nawilża skórę i nie podrażnia. 
Kupię ponownie

5. Dove jedwabisty balsam do ciała - gorszego balsamu chyba nie miałam. Nie podoba mi się w nim wszystko od zapachu przez tłusty film na skórze po święcące jakbym się obsypała brokatem drobinki.
Nie kupię ponownie

6. Oriflame krem do ciała z winogronami i jeżówką - taki sobie zwykły krem ani dobry ani zły. Plusem jest to, że fajnie pachnie i nawilża. 
Nie wiem czy kupię ponownie

7. Alterra szampon nawilżający do włosów suchych i zniszczonych granat i aloes - całkiem fajny szampon bez SLS, ale cały czas szukam czegoś lepszego.
Nie wiem czy kupię ponownie

8. Isana peeling pod prysznic biała czekolada i wanilia - za lekki jak na peeling, a żel znajdę lepszy.
Recenzja tutaj: klik
Nie kupię ponownie


I to by było na tyle. 
Jak na mnie uważam, że denko całkiem przyzwoite ;) 
A już wkrótce post zakupowy ;)




8 komentarzy :

  1. lubiłam peeling Isana, skończył mi się dawno, a nawet nie wiem czy jeszcze jest dostępny, bo to seria limitowana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie widziałam już w rossmannie, ale fakt, że za dokładnie nie szukałam, bo nie zamierzałam kupić.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Miałam nadzieję zużyć dużo więcej.

      Usuń
  3. Łooo spore :)
    Też mam nr.2 i fakt efekty jednorazowe - marzę by ją zużyć ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam na wypróbowanie spray z schaumy, a w zasadzie 2 spraye. Jeden wypróbowałam i obciąża, teraz czas na test drugiego.

      Usuń
  4. ja też bardzo zawiodłam się na tym szamponie Alterry;( nie kupię ponownie i jeszcze muszę go jakoś zużyć... balsam Dove też dawno temu miałam i bardzo wkurzały mnie te droginki, wolą balsam ziaji z masłem kakaowym za 8zł w brązowym op. cudnie pachnie, super nawilża i ujędrnia! bardzo uwydatnia opaleniznę;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Balsam z ziaji kiedyś miałam, chyba do niego wrócę. Jak wykończę to o mam ;))

      Usuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.