wtorek, 24 lipca 2012

Kosmetykowo w Biedronce

Hej!

Gazetka "Moje piękno" sierpień 2012, Biedronka


Coraz bardziej lubię Biedronkę. 
Nie dość, że można tam dostać coraz więcej kosmetyków, to jeszcze po dobrych cenach! ;)
Sklep przygotował gazetkę urodową "Moje piękno". 

Gazetka obowiązuje od 1 do 14 sierpnia. 

Ja już wypatrzyłam sobie parę kosmetyków do upolowania:
- płyn dwufazowy Bielenda 5,99 zł
- błyszczyk przezroczysty Bell - 7,99 zł
- regenerujący krem do rąk Be beauty - 3,25 zł
- lakiery do paznokci Bell - 5,99 zł
- krem do ciała Be beauty -  6,99 zł
- kula kąpielowa - 3,99 zł
- żel pod prysznic Mariella Rossi - 9,99 zł
- żel do mycia ciała Johnson's baby - 9,99 zł
- peeling do stóp Be beauty - 2,99 zł

Blogerka Strefa Makijażu na bardzo czytelną gazetkę do obejrzenia TUTAJ, bo na tych skanach, które widziałam słabo widać.

Skusicie się na coś? ;)

10 komentarzy :

  1. BeBeauty nie lubię po pierwszy razie stosowania chusteczek do demakijażu

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja skuszę się na skrzyp w tabletkach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. czemu nie ma biedronki w Uk :( jak nastepnym razem pojade do Polski to chyba wykupie wszytskie kosmetyki :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe ;) Na pewno wybiorę się po kilka rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojojoo jakie fajne rzeczy :D pewno skuszę się w końcu na Garniera 3w1, już za nim trochę tęsknię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę nad lakierami i błyszczykiem Bell ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. O, nie widziałam tej gazetki:)
    Lakiery kuszą!

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.