poniedziałek, 30 lipca 2012

Lipcowe zużycia

W tym miesiącu zaskoczyłam sama siebie, tym ile kosmetyków udało mi się zużyć do końca. ;)


Jakie kosmetyki żegnam:


1. Babydream, balsam do kąpieli dla kobiet w ciąży - na stałe zagości w mojej łazience
Recenzja: tutaj
Na pewno kupię ponownie


2 Avon, balsam do ciała "himalajskie jagody goji"
Recenzja: wkrótce
Nie kupię ponownie


3. Be beauty, peeling do stóp
Recenzja: wkrótce
Nie kupię ponownie


4. Perfecta, antybakteryjny żel do mycia twarzy z mikrogranulkami.
Recenzja: wkrótce
Nie kupię ponownie



5. BingoSpa, krem na cellulit i rozstępy
Recenzja: mini recenzja, bo w końcu to próbki, będzie przy którymś z produktów Bingo
Myślę, że skuszę się na pełnowymiarowy produkt. 


6. Avon, płyn do kąpieli winter rose
Recenzja: wktótce
Kupię ponownie, ale już nie ten zapach


7. Babydream, szampon dla dzieci
Recenzja: tutaj
Nie kupię ponownie


8. Nivea, delikatny żel do mycia ciała i włosów
Recenzja: wkrótce
Kupię ponownie



9. Original source, płyn do kąpieli orange and ginger
Recenzja: wkrótce
Na pewno kupię ponownie


10. Be beauty, ochronny krem do rąk 
Recenzja: wkrótce
Na pewno kupię ponownie



11. Johnson's baby, mleczko pielęgnacyjne
Recenzja: takie sobie mleczko robiące nic, wolę produkty do mycia z tej firmy Pełnowymiarowego produktu nie kupię
Nie kupię ponownie


12. Facelle, żel do higieny intymnej
Recenzja: wkrótce
Na pewno kupię ponownie



13 Avon, gruboziarnisty peeling lagoon
Recenzja: wkrótce
Nie wiem czy kupię ponownie


14. Ziaja, uniwersalny płyn do demakijażu
Recenzja: wkrótce
Nie kupię ponownie


I to by było na tyle. ;)
Doszłam do wniosku, że mam sporo recenzji do nadrobienia więc będę je sukcesywnie pisać:)

15 komentarzy :

  1. Ja tez probuje wykonczyc ten nieszczesny plyn z Ziajii.
    Niezle Ci poszlo, ja tez jestem w szoku ile produktow udalo mi sie wykonczyc.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Płynu z ziaji na pewno już nie kupię, to samo jakbym samą wodą makijaż zmywała...

      Usuń
  2. ostatnio szał na ten płyn do higieny intymnej;D
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest szał, bo płyn jest super ;)

      Usuń
  3. Wow duzo tego :)
    Ja bardzo lubię szampon BD :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że dużo, bo to oznacza nowe zakupy ;D

      Usuń
  4. Wow, dużo tych zużyć! Płynu z Ziaji nie lubię.. oj nie. Tak samo ten peeling do stóp z be beauty, nic nie robi u mnie:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Płyn z ziaji to porażka, ale peeling lubię ;)

      Usuń
  5. wszytskie kosmetyki ktore mmnie ciekawia piszesz ze nie kupisz ponownie i receznja wkrotce :P takze czekam na recenzje :D

    OdpowiedzUsuń
  6. znam jedynie Be beauty, ochronny krem do rąk i uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mam peeling do stóp i krem do rąk z BeBeauty :) sa bardzo fajne, czuję, że kupię je ponownie, o ile nie będę chciała przetestować czegoś nowego :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nawet jeżeli testuje coś nowego to te produkty i tak mam ;)

      Usuń
  8. Ja niestety nie mam tak dużych zużyć, bo moja systematyczność jest w opłakanym stanie

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.