poniedziałek, 13 sierpnia 2012

Gazetka z Rossmanna

Hej!
Widziałyście już nową gazetkę Rossmanna, jeżeli nie to zapraszam do oglądania: 


Gazetka ważna od 16 do 31 sierpnia.

Ja jako fanka kokosa na pewno skuszę się na masło do ciała Synergen ( to nic, że w zapasie mam już kilka maseł, ale nie przepuszczę okazji, bo jeszcze nie widziałam go przecenionego). 
Na pewno też wezmę żele Original Source i myślę nad olejkami Alterry (zauważyłam, że ostatnio są dość często przeceniane).

A Was coś zainteresowało? 

20 komentarzy :

  1. przeceniaja,bo nie sa warte swojej ceny,proste

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi akurat pasują olejki z Alterry, od nich zaczęłam olejowanie włosów ;)

      Usuń
    2. Mi się wydaje, że przeceny są po to, żeby przyciagnąć klientów... A masło i mnie strasznie kusi, chociaż mam tych smarowideł na potęgę!

      Usuń
    3. Mimo pokaźnej ilości smarowideł ja skuszę się na masło ;)

      Usuń
  2. przeglądam.. przeglądam.. wypróbowałabym tusz do rzęs Maybelline, ale na szczęście mam jeszcze w szkatułce całkiem sprawny inny i nie muszę inwestować;)
    aktualnie szukam jakiejś fajnej mgiełki do ciała:)

    ps. dołączam do obserwatorów:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja na nic się nie skuszę,będę twarda,w biedrze też nic nie kupiłam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podziwiam i gratuluje wytrwałości w postanowieniu ;)

      Usuń
    2. Ale nakupiłam masę innych rzeczy,tak że na jedno wyszło,buuuuu:(

      Usuń
  4. Zabieram się do oglądania ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że przy olejkach Alterry brak dopisku 'pełna oferta' akurat ten przeceniony olejek w ogóle mnie nie kusi..
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie akurat nic nie zainteresowało ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. mnie tez kusi to masełko i pare innych rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. JA już byłam w tym sklepie ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopisałam, że gazetka dopiero od 16 ;)

      Usuń
  9. Mnie kusi ziaja krem do twarzy z koziego mleka, carmex truskawkowy, szczotkę do masażu i coś dla mojego TŻta żeby nie czuł się pokrzywdzony:) Trzeba będzie wyciągnąć zaskórniaki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój tż też zawsze czuje się pokrzywdzony i ze smutną miną pyta: " a dla mnie znowu nic nie masz?" ;D

      Usuń
  10. dzięki! moze sie wybiorę:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie polecam tego masła. Ma strasznie słodki zapach. Kiedyś je kupiłam ze względu na promocję i niską cenę. Szybko oddałam chłopakowi. Za do żele OS kuszą choć zwykle żeli pod prysznic nie stosuję, bo mają SLSy, które wysyszają skórę. Jednak jeden OS kupił mi kiedyś chłopak, a ja potem kupiłam sobie drugi, bo pięknie pachną. Kuszą choć nie wiem czy się na nie skuszę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jeszcze lepiej jak ma słodki zapach, a jeszcze słodki zapach kokosa to już wogóle uwielbiam. ;)

      Usuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.