środa, 26 września 2012

Rossmann robi promocję na marki własne (gazetka)



Przychodzę dziś do Was z informacją, która albo zrujnuje Wasze portfele albo będzie obojętna.
 A mianowicie, Rossmann postanowił zrobić jedną, wielką promocję na swoje marki własne. 
Nie są to jakieś super promocje, bo ceny są takie jak na normalnych promocjach, ale fajnie, że wszystko jest razem przecenione, bo nie trzeba latać tak jak kiedyś dzień w dzień. 
Ja nauczona doświadczeniem kupię tylko to co mi się naprawdę kończy, nie będę brała zapasu. 
Pewna uprzejma wizażanka nicola07 wrzuciła skany gazetki:

Gazetka ważna od 28.09. do 25.10.2012























Polećcie w co warto się zaopatrzyć?

18 komentarzy :

  1. bardzo lubię Rossmana :) rewelacyjne promocje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow świetny pomysł z tą promocją ! I tak masz rację- ta ulotka zrujnuje nasze portfele :D

    OdpowiedzUsuń
  3. O ja! Już nie lubię tej gazetki! :D Od siebie polecam krem do ciała Isana z oliwą z oliwek w słoiczku 500 ml. Dobrze nawilża, nie klei się i ładnie pachnie i rewelacyjna cena w stosunku do jakości i pojemności.

    OdpowiedzUsuń
  4. zrujnuje:) ale przyda się, jako studencka wyprawka bo akurat nowy rok akademicki i trzeba zapełnić szafki w studenckim kącie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja już zrobiłam liste fajnych rzeczy i wykreślam te które jednak mi nie sa potrzebne:) Wyszło mi teraz 25 zł:)

    OdpowiedzUsuń
  6. od kiedy do kiedy mają być te promocje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już dopisałam od 28 września do 25 października ;)

      Usuń
  7. Od piatku do 25.10

    OdpowiedzUsuń
  8. to przepadłam :D W piątek buszuje w Rossmannie!

    Zapraszam na rozdanie
    http://lewinkabloguje.blogspot.com/2012/09/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Oglądałam gazetkę już jakiś czas temu na wizażu i całe szczęście nic mnie nie skusiło :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ojj zrujnuje mnie to :D na zdjeciu widzie odzywke morela i pszenica z alterry wycofana?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie to jest totalnie bezsensu, że w gazetce widnieją produkty wycofane.

      Usuń
  11. ta gazetka to zło! zobaczyłam ją dziś i już mam zrobioną listę zakupów :D ale właściwie same potrzebne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. oj skusilabym sie na alterre :D

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.