piątek, 21 września 2012

Zakupowo po raz kolejny+ dokładka do wymiany+pytanie

Hej! 
Ostatnio mniej i może trochę lakonicznie piszę, jest to spowodowane tym, że trochę życie mi się posypało i muszę się wygrzebać z dołka, mam nadzieję, że szybko się podniosę.
Tym krótkim wstępem kończę biadolenie i przechodzę do przyjemniejszej części posta czyli zakupów. ;)
Na początek zamówienie z Avonu. 
Kupiłam w końcu sławne perełki rozświetlające, posiadam już z tej serii brązujące i są bardzo fajne. 
Wydaje mi się, że kiedyś było ich więcej, chyba producent zorientował się, że ich wydajność jest słabo opłacalna i zmniejszył ich ilość, ale myślę, że i taka ilość będzie bardzo wydajna. 
Wpadł mi w oko też podkład w musie i kompakcie, ale nie mogłam się zdecydować więc najpierw wzięłam w kompakcie.


1. Cień do powiek SuperShock
2. Kremowo-pudrowy podkład w kompakcie
3. Rozświetlające perełki do twarzy
4. Krem do stóp -pedikiur doskonały
5. Woda toaletowa męska Infinite Moment


W mieście gdzie mieszkam jest dość mały wybór kosmetyków w Pepco, ale u rodziców znalazłam bardzo fajną serię żeli, peelingów i balsamów do ciała w różnych pięknie pachnących zapachach. Na próbę wzięłam peeling kokosowo-cytrusowy, jeżeli mi podpasuje to zgarnę chyba całą serię. ;)
Zgarnęłam też lakier do paznokci o pięknym kolorze. 


1. Scrub do ciała coconut&citrus 
2. Lakier do paznokci Colour CHIC 


Paczka wymiankowa:
1. Wibo, tusz do rzęs Extreme Lashes
2. The Body Shop balsam do ust arbuzowy


1. BDFM w nowym, białym opakowaniu


1. Ściereczki z mikrofibry z Biedronki - u którejś blogerki przeczytałam, że używa ich do twarzy, postanowiłam wypróbować ten pomysł i też ich używać do twarzy, zobaczymy jak się sprawdzą ;)

-------------------------------------------

Zapraszam do zakładki WYMIANKA, gdzie dołożyłam kilka rzeczy ;)


-----------------------------------------

Pytanie do Was.

Jakiego rodzaju wolicie ROZDANIE?
Z pytaniem, pracą twórczą czy może jeszcze jakieś pomysły?
Jedna większa nagroda czy dwie mniejsze?

12 komentarzy :

  1. Lubię ten różowy tusz Wibo :) a rozdania najbardziej lubię z pytaniami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Co do peelingu mam taki tylko o zapachu granatu z czyms tam... Zapach obłędny ale bardzo małe drobinki wiec używam go do twarzy bo do ciała wole zdzieraki:)
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  3. ten peeling musi miec boski zapach!:D

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo spodobał mi się konkurs na blogu Moniszona :) tzn. zadaniem było odgadnięcie nazw lakierów, myślę, że konkurs w podobnym stylu spodoba się wielu osobom

    OdpowiedzUsuń
  5. Głowa do góry! Pierwszy raz słyszę o takim użytkowaniu ściereczek:) Jestem ciekawa efektu.

    OdpowiedzUsuń
  6. miałam kiedyś te kuleczki z Avonu, ale mamie oddałam ; ) nie polubiłam ich jakoś ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Kuleczki brzmią ciekawie;-)

    U mnie w mieście niedługo otwierają Pepco, ale się cieszę:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ten podkład w kompakcie jest moim ulubionym! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie biorę udziału w rozdaniach więc w tym nie pomogę ;)
    Też mam te brązujące kuleczki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kazdy pomysł na rozdanie jest dobry, zawsze znajdą się zwolennicy każdej kategorii, a nagrody...cóż tu temat jest ciężki, może dwie mniejsze :D

    OdpowiedzUsuń
  11. ja proponuję jakieś ciekawe pytanie, ale takie na wykazanie się ;) a co do nagrody- może 2 mniejsze? Więcej zadowolonych czytelniczek to też dobra reklama dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. balsam do ust z the body shop pachnie przepieknie ;D

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.