poniedziałek, 1 października 2012

Gazetka promocyjna Drogerii Natura i Drogerii Aster ;)

Drogeria Natura połączyła siły z Drogerią Aster i oto mamy kolejną gazetkę promocyjną z konkursami. (chyba idą w ślady Rossmanna, o ile to nie jednorazowe konkursy).





Zapraszam do obejrzenia:

Gazetka ważna od 4.10. do 17.10.2012

Widzę, że pojawiły się masła do ciała  oraz olejki łopianowe z Green Pharmacy. ;)
Poza tym jest dużo bardzo fajnych promocji, chyba nie wyrobię się finansowo przez te gazetki. ;)

16 komentarzy :

  1. Do tej drugiej drogerii niestety ni mam dostępu :(

    OdpowiedzUsuń
  2. oj to prawda - gazetki to niezły wycisk dla portfela :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Niezłe promocje ;) U mnie w Naturze są już jakiś czas olejki GP, ale zaraz po dostawie znikają :P Pewnie w ramach promocji znikną jeszcze szybciej ;) Ja już swój mam ze skrzypem. Ciekawa jestem pudrów w kulkach Sensique - używałyście? Znacie? Są bardzo tanie, ale czy warto je kupić?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam dostęp tylko do drogerii Natura :) fajne mają promocje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, czasem są bardzo fajne promocje ;)

      Usuń
  5. ja również mam dostęp tylko do Natury :P skusiłabym się pomadkę Kate :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż muszę zobaczyć co to za słynna pomadka Kate, o której wszyscy mówią ;)

      Usuń
  6. Kuszą mnie te produkty GreenPharmacy, oj kuszą!

    OdpowiedzUsuń
  7. Skusiło mnie parę rzeczy... a tak walczę z zakupoholizmem, ech ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też walczę, ale zazwyczaj to ja jestem pokonana;)

      Usuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.