środa, 21 listopada 2012

Rabat 40% na kosmetyki kolorowe w Rossmannie!

Hej!
Wpisałam tą informację w posta o nowej gazetce z Rossmanna, ale pewnie przez większość została przeoczona. Dlatego informuję wszystkich, którzy jeszcze o tym nie wiedzą. ;) Można kupić kosmetyki po naprawdę dobrych cenach. Ja mimo, że niczego nie potrzebuję wybiorę się na pewno zrobić zapasy. ;)) 





Pozwolę sobie zaprosić Was do przeczytania bardzo przydatnego posta Em z bloga Lusterko Em, o tym co warto kupić ze zniżką, .

Życzę udanych zakupów :))

Pozdrawiam

6 komentarzy :

  1. Dziś też się wybiorę i na pewno coś kupię:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tez dzisiaj albo najpozniej jutro sie tam wybieram ;) mam zamiar upolowac jakis tusz do rzes.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za udział w moim konkursie :) Na chwile obecna masz 3 losy :)
    Pamietaj, ze musisz byc publicznym obserwatorem mojego bloga :))
    Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi sie ta promocja tylko szkoda ze nie dane mi jest z niej skorzystac :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za podlinkowanie do mojego wpisu, to bardzo miłe! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napracowałaś się, dlatego warto tą informację słać dalej ;)

      Usuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.