wtorek, 6 listopada 2012

Zgarnij swój zestaw!

Hej!
Wraz z firmą kosmetyczną Joanna przygotowałam dla Was konkurs. 
Nagrodami w konkursie jest 6 zestawów kosmetyków, do wyboru według preferencji zapachowych. 




Aby wziąć udział w konkursie należy:


1. Być publicznym obserwatorem mojego bloga
Opcjonalnie:
2. Polubić profil Joanny na facebooku


Regulamin konkursu:
1. Konkurs jest organizowany przez właścicielkę bloga: http://swiat-blanki.blogspot.com oraz Laboratorium Kosmetyczne Joanna. Realizowany na zasadach określonych niniejszym regulaminem i zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.
2. Sponsorem nagród jest firma kosmetyczna Joanna.
3. Konkurs trwa od 6.11 do 6.12. 2012 r. do godz. 22.00.
4. Zamieszczając komentarz, autor tym samym przyjmuje warunki Regulaminu i wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z ustawą o Ochronie Danych Osobowych ( Dz.U.Nr.133 pozycja 883).
5.  Zadaniem konkursowym jest odpowiedź na pytanie: " Z czym kojarzy Ci się firma kosmetyczna  Joanna"? Odpowiedz w formie dowolnej: pisemna, rysunkowa, makijażowa, to zależy od Waszej kreatywności.
6. Zwycięzców wybiorę drogą losowania.
7. Nagrodą w konkursie jest 6 zestawów kosmetyków firmy Joanna, zawierające olejek i masło do ciała.
8. Wyniki zostaną ogłoszone do 5 dni od zakończenia konkursu.
9. Nagroda zostanie wysłana pocztą w ciągu 7 dni od otrzymania danych adresowych.
10. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.).
11. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem rozpoczęcia konkursu i obowiązuje do czasu jego zakończenia. W sprawach nie określonych w niniejszym regulaminie zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego oraz innych przepisów powszechnie obowiązujących.



Wzór zgłoszenia:

1. Obserwuję jako : 
2. Polubiłam profil FB jako: Imię i pierwsza litera nazwiska
3. Odpowiedz na pytanie:
4. Wybieram zestaw: z kawą/z wanilią/z truskawką

Zapraszam do zabawy!
Życzę powodzenia! ;)

101 komentarzy :

  1. Uwielbiam konkursy:) Heh... jednak nigdy nic nie wygrywam;(

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. Obserwuję jako : Wanilka
    2. Polubiłam profil FB jako: Aleksandra Ch.
    3. Odpowiedz na pytanie: Marka Joanna kojarzy mi się z tradycją oraz z silną i stabilną polską firmą. To także skojarzenie z innowacją i progresem oraz pozytywnym nastawieniem na klientów.
    4. Wybieram zestaw: z wanilią

    OdpowiedzUsuń
  3. obserwuje jako - southgirl
    polubilam profil na fb - nie polubilam
    odpowiedz na pytanie - Firma kosmetyczna Joanna kojarzy mi sie ze mna (tak, tak to nie zart ;))! Tez mam na imie Joanna (podejrzewam, ze tak samo jak zalozycielka firmy) i uwielbiam ladnie pachniec, czyli wlasnie tak, jak kosmetyki Joanny, ktore wielokrotnie kusily mnie swymi wspanialymi aromatami. Jest to ponadczasowa marka, po ktora od lat siegaly juz moja mama, duzo starsza Siostra i teraz ja :) Jakosc, klasa i swiezy zapach - oto z czym kojarzy mi sie Joanna :)
    Wybieram zestaw z wanilia, bo maslo truskawkowe juz posiadam i uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. 1. Obserwuję jako : Marzena
    2. Polubiłam profil FB jako: Marzena W.
    3. Odpowiedz na pytanie: Najpierw skojarzyło mi się z moją wychowawczynią oraz domyślam się, że załóżycielka tej firmy ma tak na imię :) Następnie przeczytałam wiele dobrych opinii na temat "Joanny" i teraz kojarzy mi się poprostu z dobrą marką, którą bardzo chciałabym wypróbować.
    4. Wybieram zestaw: z kawą

    OdpowiedzUsuń
  5. 1. Obserwuję jako : weronisiek
    2. Polubiłam profil FB jako: Weronika W.
    3. Odpowiedz na pytanie: Joanna kojarzy mi się właśnie z cudownymi zapachami. Całe studia lubowałam się w ich olejkach do kąpieli- ja w waniliowycm, a mój ówczesny chłopak, teraz już mąż- w kawowym. Nigdy nie mogłam oprzeć się im widząc je na sklepowych półkach. Joanna kojarzy mi się też z serią świetnych mini peelingów o przeróżnych wspaniałych zapachach.
    4. Wybieram zestaw: z wanilią

    OdpowiedzUsuń
  6. 1. Obserwuję jako : Paulina
    2. Polubiłam profil FB jako: Paulina S
    3. Odpowiedz na pytanie : Firma Joanna kojarzy mi się z naturalnymi kosmetykami dostępnymi dosłownie wszędzie. Po za tym kojarzy mi się z jednymi z tańszych kosmetyków, które pomimo swojej niskiej ceny są świetnej jakości i często do nich powracam z podkulonym ogonem, ponieważ zachwycają zapachem, wydajnością i kolorowymi opakowaniami ;>
    4. Wybieram zestaw: z truskawką

    OdpowiedzUsuń
  7. 1. Obserwuję jako : Chelsea-Lena
    2. Polubiłam profil FB jako: Magdalena Ch.
    3. Odpowiedz na pytanie: Ja zawsze mam dziwne skojrzenia, bo firma Joanna kojarzy mi się z drogerią Natura, do której zawsze chodzę po moje ukochane peelingi myjące - zwłaszcza o zapachu kiwi, bez którego żyć nie mogę <3
    4. Wybieram zestaw: z truskawką

    OdpowiedzUsuń
  8. 1.OBSERWUJĘ JAKO: Tikami (tikowo@gmail.com)
    2.POLUBIŁAM FB JAKO: nie polubiłam.
    3.ODPOWIEDŹ NA PYTANIE: Kojarzą mi się z niedrogimi produktami, na które można sobie bez uczucia marnotrawstwa pieniędzy pozwolić. Mam również do nich sentyment, przez fakt, że towarzyszą mi... hm, od początku gimnazjum? Podobał mi się zawsze efekt farbowania farbami Joanny przez mamę i sama wtajemniczyłam się nimi w koloryzację włosów — Joanna jest też powiązana z moją pielęgnacją, bo według mnie mają najlepsze bezsilikonowe odżywki bez spłukiwania, którymi mogę zabezpieczać włosy przed trudem dzisiejszego świata. Planuję też sięgnąć niedługo po rozjaśniacz tej firmy, bo wiele osób mi go poleca, w tym jeden z moich ulubionych blogów włosowych... ufam tej firmie zatem, chcąc posłużyć się przy tym zabiegu ich produktem, widząc, że na wielu włosach nie zrobił krzywdy przy odpowiednim trzymaniu się zaleceń producenta.
    Oprócz tego, Joanna kusi zapachem. Kiedy zakładam odżywkę Miód i cytryna, ten zapach przyjemnie otula moje włosy i stanowi dla mnie niemal rozkosz, gdy nakładam ją na włosy. Nie jest to jednak zapach, w którym się zakochałam. Peelingi, które bardzo mnie satysfakcjonowały swego czasu, również ciągnęły mnie za nos, kusząc do zakupu. A przy takich cenach... no jak się oprzeć? ♡
    Tak czy siak, zamierzam być wierna Joannie, bo kocham polskie firmy i wiem, że one potrafię bez problemu dorównać zagranicznym. Kto nie skusił się na Joannę, niech żałuje, oi, żałuje...!
    4.WYBIERAM ZESTAW: z truskawką.

    OdpowiedzUsuń
  9. 1.Obserwuje: ktosnaciebiepatrzy
    2.Fb: Monika Różalska
    3.Odpowiedź: Firma Joanna kojarzy mi się pielęgnacjom włosów ponieważ używam szampony Joanny i odżywki z których jestem bardzo zadowolona;) A ponadto za rozsądną cenę można zadbać o włosy ;) Chętnie wypróbuje inne kosmetyki z tej firmy ;)
    4.Wybieram zestaw: z kawą

    OdpowiedzUsuń
  10. obserwuję jakoo ; frombodytohair
    polubiłam na fb jako ; Natalia J
    odpowiedź- firma Joanna kojarzy mi zdecydowanie z dobrą jakością przy niewielkiej cenie produktów.Warty uwagi jest również niesamowity zapach,który potrafi unosić się w powietrzy caaałe dnie;)
    wybieram zestaw z truskawką

    OdpowiedzUsuń
  11. 1. Obserwuję jako : Clara Spencer
    2. Polubiłam profil FB jako: Anna S
    3. Odpowiedz na pytanie: Pierwsza myśl jaka się pojawia to moja siostra, która tak ma na imię. :D Kosmetyki Joanna kojarzą mi się z soczystą truskawką i intensywną zielenią kiwi. Dokładnie tak jak etykiety na znanych wszystkim peelingach. Jest też zapewnieniem jakości skoro tak długo już utrzymuje się na rynku, choć wkoło tyle zagranicznych, napchanych chemią marek.
    4. Wybieram zestaw: z kawą

    OdpowiedzUsuń
  12. 1. Obserwuję jako : WeKaBlog
    2. Polubiłam profil FB jako: Kasia Ś.
    3. Odpowiedz na pytanie: Kosmetyczna Joanna kojarzy mi się we pięknymi zapachami - delikatnymi i wonnymi. Również z zapachami egzotycznymi - orzeźwiającymi i soczystymi. Także z relaksem, z kąpielą z bąbelkami, świeczkami i kadzidełkiem. Takie kąpiele zawsze sobie robię aby się odprężyć i zawsze towarzyszyły mi produkty firmy Joanna. Kojarzą mi się również z niebywała jakością, każdy produkt który kupiłam z tej firmy jest dla mnie na + zawsze były rewelacyjne, są rewelacyjne i na pewno będą !
    4. Wybieram zestaw: trudno wybrać między tak świetnymi produktami a szczególnie między wanilia a truskawką, ale chyba skuszę się na WANILIĘ !♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Obserwuję jako: Patrycja Miczek
    Na fb lubię jako: Patrycja Miczek

    Odpowiedź na pytanie: Z czym kojarzy mi się firma Joanna? Po pierwsze z cudownymi,naturalnymi, owocowymi zapachami. Ostatnio zachwyciłam się gruszkowym peelingiem. Po drugie, kojarzy mi się z kosmetykami, na które może sobie pozwolić każdy. Za niską cenę możemy mieć dobry jakościowo produkt. Po trzecie, firma ta kojarzy mi się z moimi włosami ... Dlaczego? Ponieważ od trzech lat, nie rozstaję się z farbami do włosów Joanna Naturia Płomienna Iskra :) Dzięki tym farbom uzyskałam kolor, o którym marzyłam - rudy :) Nie zniszczyła moich włosów, po użyciu tych farb moje włosy są miękki i niesamowicie się błyszczą :)

    Wybieram zestaw: z truskawką :)

    OdpowiedzUsuń
  14. 1. Obserwuję jako : frania.f
    2. Lubię na FB jako: Paulina S.
    3. Odpowiedz na pytanie: Firma Joanna kojarzy mi się przede wszystkim z jedną z moich pierwszych trafionych, ulubionych odżywek do włosów, a chodzi mi oczywiście o Odżywkę wygładzającą Jedwab. Jak mało który specyfik potrafi ona całkiem ładnie opanować moje włosy, które na co dzień są nie do opanowania ;) Poza tym Joanna przywodzi mi także na myśl wspaniale pachnące, kolorowe kosmetyki do ciała, które przyciągają uwagę na sklepowych półkach...
    4. Wybieram zestaw: z truskawką (rzecz jasna ^_^)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. 1. Obserwuję jako : hondzia5xd

    2. Polubiłam profil FB jako: Honorata G.

    3. Odpowiedz na pytanie: firma Joanna kojarzy mi się z różnorodnym wyborem atrakcyjnych kosmetyków, o bardzo dobrej jakości

    4. Wybieram zestaw: z kawą

    OdpowiedzUsuń
  16. Witaj :) Zostałaś nominowana u mnie na blogu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. jak tu miło u 'prawie imienniczki' :)

    OdpowiedzUsuń
  18. 1. Obserwuję jako : kafetka
    2. Polubiłam profil FB jako: iwona s.
    3. Odpowiedz na pytanie: Firma Joanna kojarzy mi się z owocowymi zapachami mini peelingów do ciała:)
    4. Wybieram zestaw: z kawą/

    OdpowiedzUsuń
  19. 1. Obserwuję jako : Książkowa.
    2. Polubiłam profil FB jako: -
    3. Odpowiedz na pytanie: Firma Joanna kojarzy mi się ze wspaniałymi zapachami, 'kojącymi' kosmetykami i skutecznością. Gdy myślę Joanna, na drugim planie coś woła do mnie: "naturalność!", natomiast na trzecim: "wybierz mnie!" (wiadome, że będzie to produkt w sklepie :P)
    4. Wybieram zestaw: z truskawką

    OdpowiedzUsuń
  20. 1. Obserwuję jako : madzia
    2. Polubiłam profil FB jako: Magdalena J
    3. Odpowiedz na pytanie: Firma Joanna kojarzy mi się z kosmetykami różnego rodzaju, jednak osobiście kupiłam bardzo mało produktów ich firmy. Może czas to zmienić?
    4. Wybieram zestaw: z truskawką

    OdpowiedzUsuń
  21. 1. Obserwuję jako : byjean
    2. Polubiłam profil FB jako: Adriana S.
    3. Odpowiedz na pytanie:Firma Joanna kojarzy mi się z tymi malutkimi peelingami, które kocham, bo zapach mają tak fenomenalny i są tak dobre,że po prostu aż jestem cholernie zła,że są tylko takie malutkie,bo bym chętnie kupiła kilka butelek półlitrowych, a co ! :))
    4. Wybieram zestaw: z truskawką ( najlepsze owocowe! )

    OdpowiedzUsuń
  22. 1.Obserwuję jako : Gwiazda
    2. Polubiłam profil FB jako: Karolina G
    3. Odpowiedz na pytanie: Z Polską firmą, która oferuje niedrogie i bardzo dobrej jakości kosmetyki. Od lat niezmiennie używam kosmetyków tej firmy i nigdy nie spotkałam się z zawodem, a moi ulubieńcy to przede wszystkim seria do salonów kosmetycznych z jedwabiem (szampon, odżywka i maska) oraz peelingi, które nieziemsko pachną - uwielbiam to!
    4. Wybieram zestaw: z wanilią

    OdpowiedzUsuń
  23. 1. Obserwuję jako : Viola
    2. Polubiłam profil FB jako: Violetta H.
    3. Odpowiedz na pytanie: Firma Joanna kojarzy mi się przede wszystkim z owocowymi peelingami do ciała, które uwielbiam i chyba przetestowałam już wszystkie. Kojarzy mi się również ze świetnymi farbami do włosów Joanna Multi Cream Color 'Hebanowa czerń', którą farbowałam włosy bardzo długo i z czystym sumieniem mogę polecić. Teraz przerzuciłam się na Joanna Naturia i również jestem bardzo zadowolona. Nie ma jeszcze produkty firmy Joanna, który by mnie zawiódł.
    4. Wybieram zestaw: z truskawką

    OdpowiedzUsuń
  24. Ojej, jaki fajny konkurs ;-)

    1. Obserwuję jako : kubekczekolady
    2. Polubiłam profil FB jako: Klaudia F.
    3. Odpowiedz na pytanie: Firma Joanna kojarzy mi się momentalnie z kosmetykami o niewygórowanych cenach, na każdą kieszeń, które mają niewyobrażalnie ładne zapachy! :) Jestem fanką truskawkowego balsamu do ciała :D Podobają mi się również charakterystyczne, kolorowe opakowania :)
    4. Wybieram zestaw: Oczywiście z truskawką ! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

  26. 1. Obserwuję jako : MoodHomme
    2. Polubiłam profil FB jako: Kasia K
    3. Odpowiedz na pytanie: Marka, której nazwa jest polskim imieniem żeńskim od razu przywodzi mi na myśl nasze sprawdzone kosmetyki. Czy ktokolwiek nie słyszał kiedyś o Joannie lub nie miał okazji jej wypróbować? Firma zajmuje ważne miejsce w naszym, polskim, kosmetycznym świecie. Kojarzy mi się z prostą, ale wyjątkowo przyjemną kompozycją zapachową, przyjaznym dla nas składem i opakowaniem, które ma za zadanie zachęcić każdego kto zerka na nie, gdy stoi na sklepowej półce :) Taka jest właśnie Joanna - nieskomplikowana, kusząca i pobudzająca zmysły. Pewnie jak niejedna kobieta o tym imieniu :DD hihi ;)

    4. Wybieram zestaw: z kawą

    OdpowiedzUsuń

  27. 1. Obserwuję jako : Madzia Cz
    2. Polubiłam profil FB jako: Magdalena C.
    3. Odpowiedz na pytanie:
    "Joanna" to twarda babka, zadziorna (peeling do ciała) i często podkreśla swój charakterek (farba "Płomienna iskra"). Jednak czasem w okresie "Jesiennego liścia" bywa też bywa też słodka niczym truskawka (żel pod prysznic) i łagodna jak jedwab (do włosów). Uwielbiam kosmetyki Joanny- bardzo dobre jakościowo i za małe pieniądze. W moim domu "Joanna" jest częstym gościem, a już praktycznie domownikiem!
    4. Wybieram zestaw: z truskawką

    OdpowiedzUsuń
  28. 1. Obserwuję jako : Joanna_26
    2. Polubiłam profil FB jako: Joanna B.
    3. Odpowiedz na pytanie: Po pierwsze kojarzy mi się z dzieciństwem. Nie mogłam pojąć jak firma kosmetyczna może mieć moje imię. Gdy dorosłam i zaczęłam używać kosmetyków zaczęłam być dumna z tego, że nosze to samo imię bo kosmetyki bardzo mi odpowiadały w odróżnieniu do innych. Teraz Joanna kojarzy mi się z profesjonalizmem i relaksem bo moja skóra jest coraz bardziej wybredna a Joanna nadal ma nią zbawienny wpływ no i tymi wspaniałymi zapachami potrafi mnie doprowadzić do błogostanu :)
    4. Wybieram zestaw: z kawą

    OdpowiedzUsuń
  29. 1. Obserwuję jako : Angela S
    2. Polubiłam profil FB jako: Angelika S
    3. Odpowiedz na pytanie: Firma "Joanna" kojarzy mi się przede wszystkim z kosmetykami o dobrej jakości a niewielkiej cenie. Szczególnie lubię ich produkty do włosów, a zwłaszcza szampony rewitalizujące żółtawy odcień włosów blond po rozjaśnianiu lub koloryzacji, u mnie sprawdzają się świetnie i nie muszę się martwić, czy przypadkiem nie mam żółtka na głowie ;)
    4. Wybieram zestaw: z wanilią

    OdpowiedzUsuń
  30. 1. Obserwuję jako : esy,floresy,fantasmagorie
    2. Polubiłam profil FB jako: Małgorzata Jot
    3. Odpowiedz na pytanie: J- jak jedwabiste włosy dziewczyny, O - odważnej i świadomej A - atrakcyjnej w każdej porze dnia N - naturalnej N - niewinnej i A - autentycznej w swojej drodze - Firma JOANNA kojarzy mi się z dziewczyną która podąża swoją ścieżką, w zgodzie z naturą, chętną na eksperymentowanie z nowymi zapachami, otwartą na przyszłość ale pamiętającą swoją genezę
    4. Wybieram zestaw: z z truskawką


    OdpowiedzUsuń
  31. Obserwuję jako: Ewka501
    Polubiłam na FB Ewelina K.
    Odpowiedź Firma "Joanna" kojarzy mi się z pięknie pachnącymi i dobrej jakości kosmetykami. I co dla mnie ważne w rozsądnych cenach, po prostu z tą firmą kojarzą mi się same pozytywy ;)
    Wybieram zestaw z kawą

    OdpowiedzUsuń
  32. 1.Obserwuję jako: gwiazdeczka60
    2.Polubiłam na FB jako: gwiazdeczka60
    3.Odpowiedź na pytanie:
    Joanna to przede wszystkim:

    J akość
    O ryginalość
    A trakcyjność
    N iezwykłość
    N owoczesność
    A nielskość

    4.Wybieram zestaw z truskawką ♥

    OdpowiedzUsuń
  33. Obserwuje jako: Monique
    Polubilam na FB: Monika M.
    Odpowiedź na pytanie: Joanna kojarzy mi się głównie z pielęgnacją włosów. Jest to jedyna firma w której kupuję szampony, odżywki, maski... Moje włosy są dość ,,wybredne" jeśli chodzi o ich pielęgnację. Najlepiej wyglądają tylko po użyciu produktów Joanny.
    Wybieram zestaw z wanilią, choć z kawy lub truskawki też bym się cieszyła ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. 1. Obserwuję jako dobiezka
    2. Polubiłam na FB: Marta D.
    3. Odpowiedź: Joanna kojarzy mi się z marką godną polecenia;) oraz z peelingiem kiwi :D z szamponem czarna rzepa, który uratował moje włosy przed wypadaniem oraz waniliowym masłem do ciała, które tak cudownie pachnie;)
    4. Wybieram zestaw z kawą, ponieważ nie miałam okazji go jeszcze przetestować;)

    OdpowiedzUsuń
  35. obserwuję jako: grimagee
    na FB lubię jako: Sylwia K.
    Firma Joanny kojarzy mi się przede wszystkim z owocowymi, niechemicznymi zapachami i produktami o fajnej konsystencji i świetnej wydajności!
    Wybieram zestaw z wanilią bo już sobie wyobrażam jak obłędnie pachnie!

    OdpowiedzUsuń
  36. obserwuje jako;Paulina♥
    na fb;Paulina S.
    a ja napisałam wiersz;

    Zapewniam was, że już nie raz,
    widziałyście,słyszałyście,
    o marce tej, bajkowej że hej,

    Anibyście nie myśleli,
    zero chemii na tej ziemi!

    Ozdobą mą są włosy me, a ciało swe ujędrnić chcę!
    Joanna poprawi humor raz dwa,
    i zaraz pokaże jakie racje ma!

    Skóry stan szybko poprawi , od problemów Cię wybawi!
    Będziesz zawsze nawilżona,piękna i odmłodzona!
    JOANNA Ci życie osłodzi, zapamiętaj ze NIGDY nie zawodzi!




    P.S;A dodam jeszcze że uwielbiam firmę JOANNA, zawsze w zimowe dni ciepła kąpiel+JOANNA i nic więcej nie potrzeba;)

    OdpowiedzUsuń
  37. obserwuję jako: Camille
    na fb: Kamila K.
    odpowiedź: Firma Joanna najbardziej kojarzy mi się z szamponami, ładnie pachnącymi produktami do pielęgnacji ciała, a także z rozsądnymi cenami :)
    wybieram zestaw: z truskawką

    OdpowiedzUsuń
  38. obserwuję jako: Katarzyna
    na FB: -
    odpowiedź: Firma Joanna kojarzy mi się z tanimi, polskimi kosmetykami, które swoją jakością nie różnią się od drogich i zagranicznych :) Bardzo często sięgam po produkty Joanny, bo są łatwo dostępne i przyjazne dla mojej skóry.
    wybieram zestaw: z truskawką

    OdpowiedzUsuń
  39. obserwuję jako: natalia suidside
    polubiłam na fb (N.Ś.)
    Odpowiedz na pytanie: Firma Joanna kojarzy mi się z farbami do włosów. Jest to firma, która jako jedyna ma mój ukochany kolor. Jeszcze nie spotkałam firmy, która miała by farby do włosów z odcieniem fioletu, oprócz Joanny. Korzystam tylko z farb tej firmy. Jestem zadowolona, ponieważ jak dotąd nie zauważyłam żeby moje włosy były zniszczone. Firma Joanna ma bardzo atrakcyjne ceny.
    wybieram zestaw: z wanilią.

    OdpowiedzUsuń
  40. Obserwuję jako MonikaB
    lubię na fb Monika B.
    odpowiedź: Firma Joanna kojarzy mi się z kosmetykami pielęgnacyjnymi dla kobiet. Jej produkty są tanie i ogólnodostępne. Główną ich cechą jest szeroki wybór i piękne zapachy
    wybieram zestaw z kawą

    OdpowiedzUsuń
  41. obserwuję jako imponderabilia
    lubię fb jako żaneta B
    Odpowiedź: Kojarzy mi się z polskimi kosmetykami, które są bardzo dobrej jakości. A poza tym z mini żelemi i peelingami, które bardzo lubię.
    Wubiram zestaw z truskawką

    OdpowiedzUsuń
  42. Obserwuje jako: Kicak
    Polubilam na fb: Kasia Z.
    Odpowiedz na pytanie:
    Firma Joanna kojarzy mi się z soczystoscią, delikatnościa, jedwabiem.
    Mają przecudne zapachy ! Ich produkty są tak aksamitne, eteryczne! Az milo sie o nich mówi.
    Bardzo lubię szampony z ich firmy , cudownie pachną , są subtelne. Opakowanie z serii Naturia jest bardzo ciekawe :D na większości produkt jest przejrzysty a z tył jest nadrukowana grafika, która widac przez płyn. Bardzo oryginalny pomysł. Tym urzekła mnie ta firma :)
    Często stosuje ich odżywki a kiedyś szampony. Mają bardzo duża game produktów, każdy ma cos dla siebie. Mysle ze ta firma jest godna polecenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapomnialam :D
      wybralabym zestaw z truskawką

      Usuń
  43. Obserwuje jako: olua
    Polubilam na fb: Ola Ś.
    Wybieram zestaw z wanilią.
    Odpowiedz na pytanie:
    Firma Joanna kojarzy mi się z tanimi, dobrymi, polskimi kosmetykami.

    OdpowiedzUsuń
  44. obserwuje jako: Klaudia lubię na fb: Klaudia.P odpowiedź: Firma Joana kojarzy mi się z najlepszymi kosmetykami. Z kosmetykami dla kobiet. Produkty z wysoka klasa,piekne zapachy. wybieram zestaw z truskawką

    OdpowiedzUsuń
  45. Obserwuję jako Dbająca
    Polubiłam na fb: nie mam facebook'a :(
    Odpowiedź na pytanie:
    Firma Joanna kojarzy mi się z aromatycznym zapachem! Z relaksacyjną kąpielą :) Z wszystkim co przyjemnie pachnie! :)
    Zestaw: wanilia

    OdpowiedzUsuń
  46. Obserwuję jako: angelisia.k
    Polubiłam FB (już dawno): Angelika K.
    odpowiedź: Firma Joanna kojarzy mi się z doskonałą jakością POLSKICH kosmetyków i cudownymi zapachami.
    Uwielbiam żele pod prysznic, peelingi, mydła, masła do ciała... A zapachy w serii kosmetyków Naturia są fenomenalne!
    Wybieram zestaw z KAWĄ

    OdpowiedzUsuń
  47. Obserwuje jako: BeryPassions
    Nie mam FB :(
    ODPOWIEDZ: Joanna kojarzy mi sie z kosmetykami tanimi a dobrymi.Nie wiem czemu ale zawsze jak widze te kolorowe kosmetyki to mam ochote wpakowac do koszyka z pięc ! :)
    Wybieram zestaw z KAWA:)

    OdpowiedzUsuń
  48. Obserwuję jako: pani domu
    Polubiłam profil na FB jako: Olga W.
    Odpowiedź: Firma Joanna kojarzy mi się lśniącymi i pięknie pachnącymi włosami, z cudownie nawilżoną skórą i pełną relaksu w wannie kąpielą

    OdpowiedzUsuń
  49. obserwuje jako kasia1k
    na FB: Kasia K
    odpowiedż: Joanna kojarzy mi sie z kosmetyki tanimi, dobrymi, w wielu wariantach zapachowych, najczęściej owocowych
    Wybieram zestaw z kawą

    OdpowiedzUsuń
  50. Obserwuje jako : Kinga Mzyk
    Odpowiedz: z kosmetykami mojej cioci Asi, która jako pierwsza dała mi wspaniałe produkty tej firmy. Przede wszystkim owocowe masła do ciała, które kocham od dzieciństwa.
    Polubiłam na FB jako Kinga Mzyk

    OdpowiedzUsuń
  51. Obserwuję jako: JoanneDevian
    Lubię na FB jako: Joanna P.
    Odpowiedź: Kosmetyki Joanna kojarzą mi się z długą, aromatyczną kąpielą ;) I z moim imieniem oczywieście ;D
    Wybieram zestaw z: kawą

    OdpowiedzUsuń
  52. obserwuję jako: Karolina
    polubiłam jako: Karolina T
    odpowiedź: A mnie kojarzy się z balsamami i tymi malutkimi peelingami, które tak pięknie pachną ... Cud, miód i orzeszki. ; D
    Wybieram zestaw z wanilią.

    OdpowiedzUsuń
  53. 1. Obserwuję jako: Magdalena M.
    2. Polubiłam profil FB jako: Magdalena M.
    3. Odpowiedz na pytanie: skojarzenia z firmą Joanna i jej produktami: natura, "dobre i polskie", aromat, miłe zaskoczenie :)
    4. Wybieram zestaw: z kawą

    OdpowiedzUsuń
  54. 1. obserwuję jako aleksangria
    2. polubilam profil FB jako aleksandra g.
    3. Marka joanna kojarzy mi się z dziecinstwem, gdy rozczesywanie wlosow nie bylo problemem, a pielegnacja włosów byla dziecinnie latwa - własnie tak, jak wtedy, gdy używa się produktów Joanny :)
    4. wybieram zestaw z kawa.

    OdpowiedzUsuń
  55. 1. Obserwuję jako : Sylwia
    2. Polubiłam profil FB jako: Sylwia P
    3. Marka Joanna jest dla mnie metaforą pięknej,zadbanej i zrelaksowanej kobiety, kojarzy mi się z pachnącymi kąpielami, nutce świeżego zapachu we włosach przez cały dzień i cudownie gładką skórą:) Joanna to najlepsza przyjaciółka kobiety! Zdecydowanie:)
    4. Wybieram zestaw: z truskawką, mniaam:)

    OdpowiedzUsuń
  56. 1.Obserwuję jako: MAgdalena B
    2. Magdalena B
    3. Marka JOanna kojarzy mi się z tanimi i bardzo dobrymi kosmetykami, które przede wszystkim pięknie pachą ;)
    4. Zestaw kawa

    OdpowiedzUsuń
  57. 1. AniaSKF
    2. Anna P
    3. Z bardzo dobrej jakości, niedrogimi produktami kosmetycznymi.
    4. z truskawką

    OdpowiedzUsuń
  58. 1.Obserwuję jako :kacpusiek a
    2.Polubiłam jako : Aga M
    3.
    J...oanna kojarzy mi się z o siebie dbaniem,
    O...dpowiednim skóry głowy i ciała pielęgnowaniem.
    A...do tego z pieknym zapachem,
    N...aturalną dbałością z dużym rozmachem.
    N...o i z moją mamą która kosmetyków tej marki "od zawsze" używała,
    A..która niedawno mi te receptę na "piękną siebie" przekazała.

    4.Wybieram zestaw z kawą

    OdpowiedzUsuń
  59. Obserwuję jako Catherine K
    Facebook Katarzyna Kar
    Joanna kojarzy mi się z rewelacyjnymi zapachami za niską cenę.
    Zestaw z wanilią

    OdpowiedzUsuń
  60. 1. Obserwuję jako: ToTylkoJa
    2. Na FB lubię jako: Happyafterblog Totylkoja
    3. Joanna to dla mnie solidna, polska firma kosmetyczna. Kojarzy mi się Joanna z bogactwem zapachów i produktami, które nie rujnują kieszeni a gwarantują zadowolenie.
    4. Wybieram zestaw z truskawką

    Serdecznie Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  61. Obserwuję jako anununu
    Fb: Anna Kuczun
    Joanna kojarzy mi się z dobrą jakością bez rujnowania budżetu, ciekawą szatą graficzną swoich produktów i przyjemnymi zapachami.
    wybieram zestaw z wanilią
    e-mail: akuczun1@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  62. 1. Obserwuję jako Agu nia
    2. Lubię jako Aga C
    3. Joanna kojarzy mi się z owocowymi, pięknie pachnącymi peelingami do ciała, żelami pod prysznic i szamponami oraz z ulubioną farbą Blond mojej mamy ;)
    4. wybieram zestaw z truskawką
    e-mail: a_agunia92@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  63. 1. obserwuję jako : bierlukasz@gmail.com
    2 : lubię jako Łukasz B
    3. Firma " Joanna " kojarzy m isię z genialnymi kosmetykami do włosów !! Uwielbiam ich gumy,woski i pasty do stylizacja włosiarów !
    4. wybieram zestaw z kawą
    e-mail : bierlukasz@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  64. 1. Obserwuje jako : natka-kosmetycznie
    2. lubie jako : Natalia G.
    3. Marka Joanna kojarzy mi się z ciekawymi szamponami, dlaczego ciekawymi ? ponieważ mają nie spotykane zapachy a poza tym świetnie sprawdzają się na moich włosach.
    4.wybieram zestaw z wanilią
    5. email : natkagorska5@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  65. 1. Obserwuję jako: always fashionable
    2. Lubię jako: Della Show
    3. Marka Joanna kojarzy mi się z profesjonalnymi kosmetykami do pielęgnacji włosów i ciała o przepięknym zapachu, nie ziemskiej skuteczności w swym działaniu, w estetycznych i miłych dla oka opakowaniach.
    4. Wybieram zestaw z truskawką.
    5. E-mail; Dianusia154@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  66. 1.Obs jako : iwonanowi20
    2.lubię jako : Iwona S
    3. kojarzy mi się , podobnie jak poprzedniczkom, z naturalnymi, profesjonalnymi, latwo dostepnymi i niedrogimi kosmetykami, ktore pieknie pachna i swietnie pielegnuja cialo ;)
    4. z wanilią
    5. e-mail : iwonas1905@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  67. 1. Obserwuję jako: blackolivves
    2. Lubię jako: Oliwia K.
    3. Odp. na pytanie: Firma Joanna kojarzy mi się najbardziej z cudownymi zapachami produktów na przykład peelingi truskawkowe ,porzeczkowe ,kiwi i oczywiście wspaniałe balsamy do ciała i masła.
    4. Wybieram zestaw: z truskawką
    5. E-mail: black.olivves@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  68. Obserwuję jako: aparatka.
    Lubię jako: Kasia A.
    Odpowiedź: Firma Joanna kojarzy mi się przede wszystkim z peelingami do ciała w małych buteleczkach. Uważam że jest to hit w swojej kategorii. Opakowania są małe i wygodne, można wszędzie je ze sobą zabrać, cena bardzo niska, działanie rewelacyjne, a zapachy obłędne :)
    Wybieram zestaw z kawą.

    OdpowiedzUsuń
  69. Obserwuję jako: fifidorea
    Lubię jako: katarzyna p.
    odpowiedź: Firma Joanna od zawsze kojarzy mi się z moją siostrą Asią...wbrew pozorom nie jest to wcale takie często spotykane imię. Moja siostra ma piękne, gęste rzęsy oraz grube, błyszczące włosy. Przychodzi jej to bez trudu i ja też chciałabym mieć takie szczęście w pielęgnacji:)
    Wybieram zestaw z wanilią.

    OdpowiedzUsuń
  70. obserwuję jako:ma23dziara
    lubie jako: magdalena w.
    firma Joanna kojarzy mi się ze świetnymi kosmetkami w przystępnej cenie.
    email:ma23dziara1@wp.pl
    wybieram zestaw z truskawką

    OdpowiedzUsuń
  71. Obserwuję jako: nicia725
    FB: Nicola P.
    Odp: Kojarzy mi się z chwilą rozkoszy i luksusu a także z doskonale wypielęgnowaną skórą ;)
    Wybieram zestaw z kawą

    OdpowiedzUsuń
  72. Obserwuję: Malina Malinowa
    FB: Kinga R.
    Odp: Kojarzy mi się przede wszystkim z farbami do włosów! Od 8 lat używam jednej i tej samej ;) To dzięki Joannie jestem blondynką :D
    Wybieram zestaw z kawą.

    OdpowiedzUsuń
  73. 1.Obserwuję jako Nika_87
    2.Lubię na fb jako Dominika B.
    3.Odpowiedz na pytanie: Marka Joanna kojarzy mi się z "starą" dobrą polską firmą,z dobrej jakości kosmetykami za niewielkie pieniądze i z ładnymi zapachami.
    4.Wybieram zestaw z Kawą

    OdpowiedzUsuń
  74. obserwuję jako: Kasia
    Fb: Katarzyna Majdan
    odp. Firma Joanna kojarzy mi się z moimi ulubionymi peelingami, pięknie pachnącymi. Uwielbiam owocowe kosmetyki a firma Joanna wypuszcza na rynek wiele takich kosmetyków. Bardzo chwalę sobie też ich jedwab
    Wybieram zestaw z kawą

    OdpowiedzUsuń
  75. obserwuję jako: Sandra Siwek
    Lubię na fb jako: Sandra Siwek
    Firma Joanna kojarzy mi się z odżywczym szamponem do włosów który dobrze regeneruje moje włosy.
    Wybieram zestaw z truskawką

    OdpowiedzUsuń
  76. 1.Obserwuję jako : Ewelina Jezierska
    2.Polubiłam profil FB jako : Ewelina Judyta
    3.Odpowiedz na pytanie : Firma Joanna głównie kojarzy mi się z kosmetykami do pielęgnacji włosów.
    4.Wybieram zestaw : z kawą

    kita1986@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  77. Obserwuję jako OlusiaR88
    FB: Olga R.
    Firma Joanna kojarzy mi się niedrogimi, dobrymi kosmetykami które są ogólnodostępne :)
    Wybieram zestaw z truskawką ;)

    OdpowiedzUsuń
  78. 1.Obserwuję jako: barbara162
    2.Lubię na fb jako: Gosia M.
    3.Odp. Firma Joanna kojarzy mi się z tanimi lecz bardzo dobrymi kosmetykami, zwłaszcza z farbami do włosów;) i rewelacyjną gumą do ich stylizacji;) Kojarzy mi się również bardzo przyjemnie z serią tanich, fajnych pillingów o cudownych fantazyjno - owocowych zapachach;)
    4. Wybieram zestaw z wanilią
    5. e-mail: barbara162@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  79. 1. obserwuję jako: ann
    2. lubię na fb jako: Anna M.
    3. Firma Joanna kojarzy mi się z pięknym zapachem kosmetyków unoszących się w powietrzu mego pokoju, kiedy to serwuję sobie mini domowe spa i najcudowniejszy relax po ciężkim tygodniu. :)
    4. wybieram zestaw z kawą
    5. anna.muchaa@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  80. Obserwuje jako : Flower of hope <3
    Lubie na fb jako: Natalia G
    Firma Joanna kojarzy mi się z cudowną firmą, której kosmetyki wręcz odmieniają i uszczęśliwiają Nam życie! To coś cudownego! :D
    Wybieram zestaw z truskawką.
    E-mail: Natalkowy@o.pl

    OdpowiedzUsuń
  81. Obserwuję jako: agnieszkazg
    Lubię na fb jako: Agnieszka I.
    Firma Joanna kojarzy mi się z tradycją, szeroką gamą kosmetyków oraz...z moją ukochaną babcią, która odkąd pamiętam, stawiała na kosmetyki tej firmy. Firma Joanna, to przede wszystkim jakość oraz skuteczność działania. Poza tym, firma ta kojarzy mi się z aromatycznymi kosmetykami, które swoje zapachy czerpie z zakątków całego świata.
    Wybieram zestaw z truskawką.
    email: agoooooosia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  82. Obserwuję jako: Karola
    lubię na fb- Karola G
    Firma Joanna kojarzy mi się z tanimi kosmetykami o pięknym zapachu
    wybieram zestaw z wanilią
    mail: karola198506wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  83. Obserwuję jako: magdalena-topolska
    lubię na fb: Magda.T.
    Firma Joanna kojarzy mi się z kosmetykami o nieziemskim zapachu są tanie oraz dają duże odprężenie, po ciężkim dniu
    Wybieram zestaw z wanilią
    e-mail: magdalena-topolska@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  84. Obserwuje jako: lovemamore
    lubię na fb: Magda D.
    Firma joanna kojarzy mi się z dobrymi kosmetykami (szczególności z farbami których dość często używam) i dobrą dla kieszeni ceną ;)
    wybieram zestaw z wanilią
    emial: m.daborowska@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  85. Obserwuje jako ; ladyisabelle93
    lubie na fb jako; Iza B
    Firma Joanna kojarzy mi sie z kobiecoscia, dobra jakoscia, swietnymi peelingami do ciala, swietnym zapachem i stosunkowo tanimi cenami :)
    wybieram zestaw z truskawka :)
    email: srutututu55@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  86. Obserwuję jako :Marta^.^
    Na Fb lubię jako : Marta P.
    Odp. na pytanie : Firma Joanna - Kojarzy mi się ona z imieniem piękna ;D A tak , na prawdę , z dobrą ,stałą , orginalną marką tworzącą perfekcyjne kosmetyki.Kosmetyki wydają mi się zrobione od serca jak i z passją płynącą z wnętrza ;)Myślę ,że marka ta jest godna wielkiego polecenia!
    Wybieram zestaw z Wanilią .
    e-mail : gieniamucha@wp.pl
    Pozdrawiam Marta

    OdpowiedzUsuń
  87. Obserwuję jako senninha
    Firma Joanna kojarzy mi się z pierwszym własnoręcznie... własnopieniężnie (?) zakupionym kosmetykiem :)
    Wybieram zestaw z kawą :) a jak się nie uda to samą kawę poproszę ]:->
    senninha@vp.pl
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  88. obserwuję jako: setfiretotherain
    fb: -
    Odp. Firma Joanna kojarzy mi się z zapachem żelu pod prysznic z algami właśnie tej firmy :D Kilka lat temu był taki fajny żel, który wręcz ubóstwiałam. Musiał być ten nie inny. Niestety teraz już go nie widuję, a szkoda bo spisywał się świetnie.
    Wybieram zestaw z kawką :D
    e-mail: niezapominajki91@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  89. obserwuję jako: agn.ciu17
    fb: Agnieszka C.
    Odp. Firma Joanna kojarzy mi się z cudownymi zapachami, niską ceną i dostępnością produktów.
    zestaw z truskawką
    e-mail: agn.ciu17@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  90. 1. Obserwuję jako : Ma_niusia
    2. Polubiłam profil FB jako: już od daaaawna lubię jako Anna S. :-)
    3. Odpowiedz na pytanie: Joanna kojarzy mi się z przede wszystkim POLSKIMI produktami, zróżnicowanym asortymentem, z długą tradycją i dużym doświadczeniem na polskim rynku oraz z rewelacyjną odżywką ułatwiającą rozczesywanie - jedyną, która potrafi sobie poradzić z moimi kołtunami :-P
    4. Wybieram zestaw: z wanilią

    OdpowiedzUsuń
  91. 1. Obserwuje jako: swiat.piekna1
    2. Polubiłam na FB jako: Małgorzata F.
    3. Odp. na pytanie: Firma Joanna kojarzy mi się bardzo dobrze, z Polskimi a tanimi produktami:) dobrej jakości! O szerokiej gamie wyboru. Kojarzy mi się przede wszystkiem z moimi ulubieńcami czyli: mandarynkowa sól do kąpieli;) mocna guma do włosów ;) i cudowne dwufazowe olejki do kąpieli, które są do wygrania ;). Ubóstwiam!
    4. Wybieram zestaw: z kawą :)
    e-mail: swiat_piekna1@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  92. 1. Obserwuje jako: Anna W
    2. Polubiłam na FB jako: Anna W
    3. Odpowiedź na pytanie: Firma Joanna kojarzy mi się z fantastycznymi zapachami! Zależnie od pory roku czy humoru zawsze można dobrać inny, cudowny zapach. Joanna to także produkty na które stać każdą z nas, dzięki czemu możemy doznać trochę luksusu zatapiając się w magiczno-kosmetyczny świat Joanny. Z całej gamy produktów które ta firma nam oferuje trudno mi wybrać coś ulubionego... bo kocham wszystkie ich produkty! Joanno - dziękuję za to, że mogę codziennie zatapiać się w niesamowitych zapachach, które relaksują ciało i duszę.
    4. Wybieram zestaw: truskawkowy
    e-mail: ankara300388@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  93. Obserwuje jako: Kariblog
    Polubiłam na fb: Karina K.
    Odpowiedz:
    Firma Joanna kojarzy mi się w szczególności z szeroką gamą wszelkich produktów. Dodatkowo produkty te są dostępne w wielu drogeriach, zarówno tych małych jak i większych,a przy tym charakteryzują się niską ceną- co sprawia,że każda z nas może je smiało na sobie stosować :)
    wybieram zestaw: z truskawką :)
    mail: karina.kucharska@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  94. Obserwuje jako Serenitka B
    Polubiłam profil FB jako: Monika B.
    Odpowiedż na pytanie: Firma Joanna kojarzy mi sie z kosmetykami dobrej jakości które jeszcze nigdy mnie nie zawiodły.Miałam styczność z wieloma produktami tej firmy i nigdy nie byłam rozczarowana.Inne firmy powinny brać przykład.Kosmetyki Joanna cenie też bo to Polskie produkty.Wbrew obiegowym opiniom Polskie kosmetyki mogą być o wiele lepsze niż te zagraniczne.
    Wybieram zestaw: z truskawką

    OdpowiedzUsuń
  95. Obserwuję jako : Alaa
    Polubiłam profil na fb : Ala S
    Odpowiedź na pytania : Firma Joanna kojarzy chyba mi się najbardziej z tymi małymi peelingami myjącymi . Chociaż co raz częściej też z innymi kosmetykami również. Jest ona raczej tanią a bardzo dobrą firmą, więc dużo mi się z nią kojarzy ,
    Wybieram zestaw z : kawą
    e-mail: s.alicja1@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  96. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.