Apis, szampon i odżywka - duet (nie)doskonały

Hej!
Dzisiaj przedstawię Wam mój duet (nie)doskonały: szampon i odżywkę firmy Apis, które dostałam do przetestowania. Dlaczego duet niedoskonały? Otóż, z mojego małego widzimisię, którym jest brak detergentów w składzie szamponu, używałam go przez cały tydzień do codziennego mycia, ale tak przyzwyczaiłam moje włosy, że źle reagują na codzienne męczenie detergentami. Dlatego przerzuciłam się na używanie go raz w tygodniu, tak jest najbardziej optymalnie dla moich włosów. Jeżeli nie straszne Wam SLeS-y to śmiało mogę powiedzieć, że jest to duet doskonały. Rzadko się zdarza, że używam szamponu i odżywki jednej firmy, ale był to strzał w dziesiątkę! Szampon i odżywka mają dość naturalne składy, co bardzo mi odpowiada, a przy tym nie posiadają silikonów.

Szampon z minerałami z Morza Martwego i olejkiem arganowym






Opis producenta:
Wskazania: włosy suche, zniszczone
Działanie: Innowacyjna formuła wzbogacona minerałami z Morza Martwego, olejkiem arganowym, proteinami jedwabiu, kolagenem morskim i ekstr. z aloesu. Nawilża włosy, wzmacnia od wewnątrz nie obciążając ich, głęboko odżywia pozostawiając włosy zdrowe, lśniące i miękkie w dotyku. Chroni przed negatywnym wpływem czynników zewnętrznych.
Efekt:
- wzmocniona struktura włosa
- nawilżone i odżywione włosy od nasady po same końce
- naturalny połysk i gładkość

Skład: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocomidopropyl Betaine, Cocoamide Dea, Citric Acid, Sal Maris, Ammonium Chloride, Argania Spinosa Kernel Oil, Aloe Extarct, Silk Protein, Collagen, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Benzyl Alcohol, Parfum

Pojemność:
270 ml

Cena: 12,50 zł

Moja opinia:
Tak, jak wspomniałam wyżej szampon posiada SLeS, który wysusza moje włosy kiedy używam go codziennie, używanie go średnio raz na tydzień jest najlepszym dla mnie rozwiązaniem. Rzadko spotykam się z tym, że szampon ładnie pachnie, bo zazwyczaj pachnie po prostu szamponem. ;) Ten ma zapach delikatnych perfum, aż chce się myć włosy. Ma dość gęstą konsystencję, lekko budyniową. Trzeba go lekko rozcieńczyć z wodą, dlatego uważam, że jest całkiem wydajny. Szampon dobrze się pieni, do zmywania olei też idealnie się nadaje, wystarczy jedno mycie. Ze względu na to, że nie posiada oblepiających silikonów konieczne jest nałożenie odżywki.

Nawilżająca odżywka do włosów z minerałami z morza martwego i olejkiem arganowym




Opis producenta:
Odżywka zawiera odpowiednio wyselekcjonowane naturalne składniki aktywne aby sprostać wymaganiom suchym i zniszczonym włosom. Minerały z Morza Martwego odbudowują, wzmacniają i nawilżają. Cenny marokański olejek arganowy wygładza, ułatwia rozczesywanie i odżywia włosy od nasady aż po same końce. Odżywka dodatkowo wzbogacona jest keratyną, kolagenem, proteinami jedwabiu i ekstr. z nasion lnu zapewniając włosom intensywną pielęgnację, niezwykłą miękkość oraz zdrowy połysk.
Wskazania: włosy suche, zniszczone

Skład: aqua,cetearyl alcohol & dipalmitoylethyl hydroxyethylmonium methosulfate & ceteareth- 20, sal maris, argania spinosa oil/argania spinosa kernel oil, hydrolyzed keratine, silk protein, collagen, linum usitatissimum (linseed) seed extract, triethanoloamine, methylchloroisothiazolinone, methylisothiazolinone, benzyl alcohol, parfum

Pojemność: 200 ml

Cena: 12 zł

Moja opinia: 
Odżywka tak, jak i szampon pięknie pachnie, zapach utrzymuje się na włosach po myciu. Skład jest bardzo obiecujący, widzimy w nim wysoko olejek arganowy, keratynę, proteiny jedwabiu, kolagen, ekstrakt z aloesu. Odżywkę trzymam różnie, ze względu na to jaką ilością czasu dysponuję, ale w każdym wypadku działa tak samo dobrze. Z powodzeniem może zastąpić prostownicę, ponieważ zauważyłam widoczne wygładzenie włosów, są też bardzo miękkie w dotyku. 

Podsumowując, pomijając ten SLeS w składzie, dla mnie jest to duet doskonały. ;)


Znacie firmę Apis?
Stosujecie jej kosmetyki?

3 komentarze:

  1. Skusiłabym się na tą odżywkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie miałam kosmetyków tej firmy, a odżywka wygląda BARDZo kusząco:)

    OdpowiedzUsuń
  3. calkiem ciekawy duet :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Blanka beauty&lifestyle , Blogger