BingoSpa, balsam kokosowy do dłoni

Dziś o balsamie, z którym wiązałam duże nadzieje, które zniknęły wraz z nałożeniem na dłonie.

BingoSpa, balsam kokosowy do dłoni





Opis producenta:
Balsam kokosowy BingoSpa do dłoni posiada przyjemną, lekką konsystencję i zniewalający kokosowy zapach. Dokładnie nawilża i głęboko odżywia skórę, wzmacnia jej warstwę lipidową. Sprawia, że skóra dłoni na długo zachowa gładkość i delikatność. Balsam BingoSpa wchłania się szybko i równomiernie, wzmacnia osłonę lipidową skóry , ogranicza utratę wody własnej z naskórka. Chroni skórę dłoni przed negatywnym wpływem detergentów i innych czynników środowiskowych podrażniających i wysuszających skórę.

Pojemność: 100 g

Cena: 9,90 zł

Dostępność: klik

Skład:
Aqua, Elaesis Guineensis, Pertolatum, Cetyl Alcohol, Propylene Glycol, Paraffinum Liquidum, Glyceril Monostearate SE, Ceteareth-18, Paraffinum, Cellulose Gum, Methylparaben, Ethylparaben, Propylparaben, DMDM-Hydantion, Buttlhydroxytoluen, Sodium Benzoate, Citric Acid, Parfum


Moja opinia:
Balsam dostałam dzięki współpracy z BingoSpa, wybrałam dwa produkty, a trzeci miał być wybrany przez firmę. Bardzo się ucieszyłam jak zobaczyłam kokosowy balsam, przecież uwielbiam kokosowy zapach. Po otwarciu opakowania unosi się bardzo przyjemny zapach delikatnego kokosa. Jakie było moje rozczarowanie kiedy po nałożeniu na dłonie pojawił się bardzo chemiczny smrodek. Co do konsystencji jest ona bardzo fajna, delikatna jak bita śmietana. Wystarczy bardzo niewielka ilość, żeby nałożyć balsam na całe dłonie. Zresztą widać na zdjęciu, że użycie jest małe, a używałam go dość często. Na początku używałam go na dłonie, ale stwierdziłam, że może nadać się na stopy i nadaje się całkiem dobrze, lekko nawilża i nie czuje tego zapachu. ;) Ogólnie jestem trochę zawiedziona, bo liczyłam na piękny zapach, a balsam nawet dobrze nie nawilża.

10 komentarzy:

  1. A moich właśnie nie nawilżał :((

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam i lubię chociaż efekt na krótko :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że go nie dostałam... ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. no cóż przynajmniej wiem czego mam nie kupić - zazwyczaj rzucam się na wszystko co jest związane z kokosem :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak ja, ale w tym wypadku kokosa nie czuć, a przerobiłam już trochę kokosowych kosmetyków.

      Usuń
  5. Ja nie lubię kokosowych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  6. a mnie jego nawilzenie odpowiada, smrodek rzeczywiscie okropny ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również nie byłam nim zachwycona...

    OdpowiedzUsuń
  8. tego balsamu chyba jeszcze nikt nie pochwalił :(

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Blanka beauty&lifestyle , Blogger