BingSpa, mandarynkowa kąpiel do skórek i paznokci

Przyszedł czas na podzielenie się swoimi odczuciami z kąpielą do skórek i paznokci czyli jednym z trzech produktów jakie dostałam od BingoSpa w ramach współpracy. Podjęłam współpracę na kolejny kwartał, ponieważ bardzo lubię maski do włosów od Bingo i mam nadzieję, że inne kosmetyki również nie będą gorsze. Zapraszam do zapoznania się  z moją opinią.

BingoSpa, mandarynkowa kąpiel do skórek i paznokci z proteinami jedwabiu






Opis producenta: 

Mandarynkowa kąpiel BingoSpa dogłębnie zmiękcza zrogowaciały naskórek wokół paznokci ułatwiając przeprowadzenie kolejnych etapów manicure. Proteiny jedwabiu intensywnie nawilżają, uelastyczniają i wzmacniają płytkę paznokcia czyniąc go jednocześnie podatnym na zabiegi. Regularne stosowanie kapieli BingoSpa zapewnia paznokciom zdrowy wygląd i wspaniały połysk.

Pojemność: 300 g

Cena: 14 zł

Dostępność: klik

Moja opinia:
Proszek potrzebny do wykonania kąpieli dla naszych dłoni zamknięty jest w plastikowym pojemniczku z dodatkowym zabezpieczeniem, co uniemożliwia wysypanie się proszku - mała, ale bardzo przydatna rzecz. Kąpiel robię tak jak zaleca producent na 100 ml wody wsypuję łyżeczkę proszku, który szybko się rozpuszcza i ukazuje się nam zabarwiona na pomarańczowo woda. W trakcie moczenia dłoni czuć przyjemną śliskość, nie wiem nawet jak to określić, po prostu czuć, że coś tam może działać.  Zapach jest przepiękny, mocny i orzeźwiający. Co do działania to nie jestem specjalnie zadowolona, gdyż efekt zmiękczenia skórek i wygładzenia dłoni owszem jest, ale chwilowy. Kąpiel nie zrobiła szału z moimi paznokciami jednak dla samej przyjemności moczenia dłoni w pięknym zapachu i zrelaksowania się można spróbować. 


4 komentarze:

  1. Szkoda, że tylko chwilowy efekt jest :/

    OdpowiedzUsuń
  2. moim zdaniem, nic nadzwyczajnego nie robi i za to barwi miskę;/

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie też nic nie robi, podczas moczenia czuć ten poślizg, jest nadzieja,a po wysuszeniu figa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cos nowego :D nie widzialam jeszcze takiego fajnego kosmetyku do rak :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Blanka beauty&lifestyle , Blogger