Firmoo(wa) okularnica Blanka

Jakiś czas temu głośno było o okularach marki Firmoo, również i ja dostałam tą propozycję, jednak musiałam ją przemyśleć. Patrzyłam na moje wysłużone okulary, do których jestem przywiązana, bo mam je już kilka lat, a zazwyczaj musiałam zmieniać je dużo szybciej, bo niesamowitym zbiegiem okoliczności zawsze coś się musiało z nimi stać. Prawdę mówiąc lekko podejrzanie podchodziłam do takiej propozycji, bo jak wiedzą osoby, które noszą okulary korekcyjne to jest nie mały koszt, a ktoś chce mi je wysłać za darmo? 
Jednak zgodziłam się również z samej wrodzonej ciekawości. Pełna obaw czekałam na przesyłkę, która doszła do mnie w 4 dni! Myślałam, że będę czekać dużo dłużej. 

Byłam pewna obaw co do jakości okularów i nie byłabym sobą, żebym ich nie sprawdziła u swojego optyka. Pani specjalistka rozwiała moje obawy, bo okulary są naprawdę dobrej jakości z czego się bardzo cieszę.
Obecnie posiadam okulary czarne bez dolnej ramki, te są zupełnie inne. Postanowiłam wybrać coś innego niż mam, a więc czarne oprawki z czerwonymi zausznikami.
Są dużo lżejsze niż moje obecne, z powodu plastikowych soczewek (w poprzednich miałam szklane). Jedyne co do czego ciężko było mi się przyzwyczaić to brak nosków (chyba tak to się nazywa) jednak szybko przyzwyczaiłam się do tego i już widzę plus, że nie robią się odciski na nosie, co było dość uciążliwe.
Jedyny minus jaki zauważyłam to nowe okulary uciskają w głowę, a konkretniej w obszar za uszami. Nie wiem, może jest to kwestia roznoszenia i muszę im dać czas na 'wyrobienie się', albo sama spróbuje pokręcić śrubokrętem, żeby je trochę poluzować.

Pora na zdjęcia:









Tutaj możecie znaleźć odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania: KLIK




Firmo ma również wspaniałą propozycję dla Was, a mianowicie możecie mieć swoje okulary tylko za opłacenie wysyłki, czyli za 18$, co daje około 60 zł. 
Swoje okulary możecie zamówić tu: KLIK
Od razu mówię, że nie mam od tego żadnych profitów czy jakiegokolwiek wynagrodzenia.

W Polsce jest to oczywiście nie możliwe, żeby za takie pieniądze dostać okulary, więc propozycja jest naprawdę fajna, przy czym do okularów dostajemy jeszcze dwie pary etui, ściereczkę i śrubokręt ze śrubkami. 


Podsumowując jestem zadowolona zarówno z samych okularów i z obsługi Firmoo. Niewątpliwym plusem jest możliwość wirtualnego przymierzenia okularów, jak i podane dokładne wymiary okularów. 
Polecam osobom, które tak jak ja mają wadę wzroku, ale czekają z wymianą okularów, bo nie oszukujmy się koszt zrobienia okularów w Polsce jest dość wysoki.

Pasują mi takie okulary?
Skusiłybyście się na darmową parę?

10 komentarzy:

  1. ładnie w nich wyglądasz :)


    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie to uciskanie głowy skreśliłoby je od razu, gdyż jestem na tym punkcie uwrażliwiona. Nie mogę mieć na włosach nawet zawiązanej chustki, gdyż prowadziłoby to do okropnego bólu :<

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podobne do moich, z tym, że ja mam czarno-białe oprawki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. miło Cię zobaczyć:)Pasują Ci

    OdpowiedzUsuń
  5. Pasują Ci, bardzo ładnie wyglądasz :)
    Ja również dostałam okulary od Firmoo i także jestem zaskoczona pozytywnie i całym przebiegiem wysyłki i jakością okularów:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładnie, twarzowo... chętnie przygarnęłabym darmową parę - taką ze współpracy :) Niestety, chyba nie otrzymałam wiadomości od P. Antonio ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. wyglądasz w nich świetnie :) uciskają bo są pewnie za małe, ale może z czasem trochę się poluzują

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ladny model sobie wybralas :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Blanka beauty&lifestyle , Blogger