Paczuszki

Jaki to przyjemny zbieg okoliczności, że moja kumulacja przesyłek nastąpiła właśnie przed świętami. ;)
Bardzo lubię dawać, ale kto nie lubi dostawać. 



Pierwszą paczuszką jest paczka od agencji Werner i Wspólnicy, dostałam słodko, ale zarazem ciekawie pachnący zestaw, balsam i peeling do ciała o zapachu słodkich trufli i migdałów. Podoba mi się wersja z kokosowo-bananowa jak i czekoladowo-pistacjowa, zobaczymy jak ta wersja wypadnie.








Od agencji Get in Touch dostałam zestaw do włosów firmy Marc Anthony. Z ciekawością testuję nowości do włosów, a że produkty są z olejkiem arganowym, tym bardziej nie mogę doczekać się efektów. 

W zestawie jest szampon, odżywka i kuracja do włosów.














Od firmy Wrigley dostałam przesyłkę reklamową z gumami do żucia Orbit, jestem nałogową żujką, dlatego bardzo się ucieszyłam. Skorzysta na tym, też mój mąż rzucający palenie.























W czasie zakupów w Biedronce zobaczyłam też nowość - płyn micelarny do demakijażu. Jak już chyba wszyscy wiedzą, produkty  Be Beauty dla Biedronki produkuje fabryka Torf Corporation fabryka Leków sp. z o.o czyli ta sama, która produkuje znane kosmetyki TOŁPA. Porównałam składy obu kosmetyków i prawie się nie różnią, więc po co przepłacać. ;)













Wpadło Wam coś w oko? ;)

13 komentarzy:

  1. Ja także uwielbiam dostawać paczuszki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie najbardziej wpadła w oko 2 paczuszka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. gumy też dostałam jakiś czas temu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Te zestawy sweet secret bardzo mnie interesują-boję sie ze jak je spotkam to nie będę umiała sie zdecydować na jeden :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, decyzja jest ciężka, bo wszystkie pięknie pachną. ;)

      Usuń
  5. fajne paczki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Daj znać jak sprawuje się biedronkowy micelek, ok?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za jakiś czas będzie recenzja, ale po kilku użyciach mogę powiedzieć, że chyba sie polubimy. ;)

      Usuń
  7. ciekawi mnie ten zestaw do wlosow :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Blanka beauty&lifestyle , Blogger