piątek, 7 grudnia 2012

Wyniki rozdania!!! ;)

Czy ktoś nie dostał prezentu na Mikołajki???
Mam nadzieję, że wszyscy dostali. Gdyby jednak nie, to mam jeszcze spóźnione mikołajkowe prezenty
 dla 6 osób. ;)

Na początku chciałam Wam podziękować za udział w zabawie. Tym co nie wygrali na pocieszenie gwarantuje kolejne rozdania i konkursy. ;)

Przechodząc do rzeczy, do wygrania były 3 zestawy zapachowe, po 2 każdego.

Zestaw pierwszy z WANILIĄ wygrywają:


i


Zestaw drugi z KAWĄ wygrywają:



i


Zestaw trzeci z TRUSKAWKĄ przypadł: 


i



Gratuluję Wam serdecznie! ;)

Osoby, które wygrały proszę o kontakt na mojego meila i przesłanie mi danych adresowych.
Proszę, aby dane były wysłane z tego samego meila, który wpisałyście w zgłoszeniu.

unicorn8177@gmail.com

Na adresy czekam 3 dni, później losuje kolejne osoby.

Pozdrawiam ;)

24 komentarze :

  1. Gratulacje:)

    Pozdrawiam serdecznie!:))

    OdpowiedzUsuń
  2. kurcze bylo blisko, cos mi nie ida ostatnio rozdania :( za to zapraszam na konkurs u siebie - buzka :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje
    I znowu byłam blisko wygranej ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale blisko było, kurczę :) no, ale trudno :) Gratulacje dziewczyny! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I ja byłam krok od wygranej :( Gratulacje

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki jestem taka szczęśliwa napisałam wiadomość: *

    OdpowiedzUsuń
  7. jak zwykle jedno miejsce do wygranej;//

    gratuluje!;D

    OdpowiedzUsuń
  8. uhh co za emocje hahah :D gratuluję serdecznie zwycięzcom!

    OdpowiedzUsuń
  9. wygrałam:)
    super adres już przesłany:)

    OdpowiedzUsuń
  10. wygrała heuheueheu dziękuje :*
    kocham email juz poszedł !

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.