czwartek, 17 stycznia 2013

Nowe gazetki Rossmanna i Natury

Hej!
Po przeprowadzce bliżej mam do Natury niż do Rossmanna, z jednej strony się cieszę, bo poprzednio miałam bardzo daleko, ale Rossmanna nie opuszczę i też będę odwiedzać. 



Gazetka ważna od 18.01. do 30.01.2013


Gazetka Rossmann:


Z rossmannowskiej gazetki poza produktami dla dzieci raczej nic mnie nie zainteresowało.

-----------------------------------------------




Gazetka ważna od 18.01. do 30.01.2013

Gazetka Natury:


Za to w Naturze na pewno zapoluję na kolorówkę Kobo. Niby mam sporo tego, ale wydaje mi się, że kosmetyki do makijażu rzadko dosięgają denka, a szkoda nie korzystać z promocji. ;)


Wpadło Wam coś w oko z aktualnych promocji?

1 komentarz :

  1. Chciałam w naturze kupić tej Jedwab z Mariona, niestety w tej w galerii kazimierz nie mają :(

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.