niedziela, 3 lutego 2013

Biedronkowa gazetka Urodowa

Biedronka co jakiś czas wypuszcza urodowe gazetki i oto przyszła z kolejnymi promocjami. 
Jak dla mnie ta gazetka nie jest specjalnie ekstra, ale idzie coś wybrać. 


Gazetka jest ważna od 7.02. do 20.02. 2013


Z gazetki na pewno wezmę zapas żeli Original Source, bo jest naprawdę opłacalna promocja.
Na pewno wezmę trzy opakowania płatków kosmetycznych, które bardzo lubię. 
Masła do ciała Perfecty też kuszą, ale mam taki zapas mazideł, że chyba sobie odpuszczę.
Ciekawi mnie też czy odżywki Eveline zmieniły opakowania czy są w ogóle inne?

Skusicie się na coś?

8 komentarzy :

  1. Oj coś czuje,że dzięki Twojej notce zakupy w biedronce będą duże:) w mojej są tanie kosmetyki z Bell, Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. muszę przyznać, że ciekawe promocje !:P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się chyba skuszę na te żele, może i masełko przygarnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna gazetka, ale ja zapasy mam
    tylko waciki wezmę jak będą u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze wiedzieć o takich przystępnych cenach, dzięki za info ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam w planach odżywkę i lakier do paznokci Eveline a jak to dopiero od 7. to kupie te rzeczy jutro w drogerii tak jak planowałam, bo podobne ceny mają.
    Ciekawi mnie ta duża odżywka do włosów biedronki, testowałyście może????
    Poza tym to wiele cudowności;) ale musze zachować rozsądek;)nie cierpie jak tak "wszystko" na raz jest na promocji, żal tyle kasy wydać i żal potem, że sie nie kupiło;(

    OdpowiedzUsuń
  7. Gazetka wyjątkowo udana, sama planuję małe zakupy :)
    Pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.