Mieszane uczucia ...

Zastanawiacie się dlaczego taki tytuł posta? Otóż sam produkt nie jest zły, ale jestem lekko zawiedziona  podejściem pana z firmy Epionce, który nie przekazał nikomu, że dostaniemy jedynie próbki. Tego się nie spodziewałam, a co więcej nie zgodziłabym się na testy produktu o pojemności 15 ml (no, chyba, że byłby to żel/krem pod oczy itp.). Pani Jola z agencji Get In Touch próbowała ratować sytuację jednak wysyłki ruszyły, a ja zobowiązałam się napisać recenzję. Napiszę parę słów, na tyle na ile udało mi się spostrzec po przetestowaniu próbki.Mam nadzieję, że takie sytuacje nie będą się więcej zdarzały, a firmy muszą sobie zapamiętać, że bloger nie bierze wszystkiego jak leci. Szkoda, że tak się stało, bo może się zapowiadać na naprawdę fajny produkt. Przepraszam za moje wywody, już przechodzę do sedna. 

Epionce, Lytic Gel Cleanser - lityczny żel oczyszczający






Opis producenta:

Najlepszy wybór dla skóry tłustej / z problemami. Żel skutecznie usuwa brud, tłuszcz i makijaż, bez nadmiernego wysuszania lub niepotrzebnego podrażniania.

Korzyści:

- kompleks EpiK pomaga otworzyć zatkane pory, usuwając tłuszcz, brud, bakterie, makijaż i martwe komórki skóry bez naruszania bariery skóry,

- kompleks EpiK pozwala na uzyskanie efektu chłodzącego, zmniejszając jednocześnie liczbę bakterii związanych z rozwojem stanów zapalnych skóry, 

- idealny dla skóry tłustej/problemowej takiej jak trądzik, zapalenie skóry, egzema i łuszczyca


Pojemność: 170 ml

Cena: 129 zł

Moja opinia:
Z produktów do oczyszczania twarzy mam na razie swojego biedronkowego ulubieńca z BeBeauty. Tutaj mamy do czynienia z oczyszczającym żelem. Skład żelu jest dość długi, ale znajdziemy tam parę ekstraktów: z kory wierzby, prawoślazu lekarskiego, daktyli oraz mentol. Konsystencja żelowa, dość gęsta. Po umyciu twarzy odczuwa się lekkie chłodzenie i zmatowienie skóry. Jednak ja musiałam użyć jeszcze płynu micelarnego, żeby mieć pewność, że mam dokładnie oczyszczoną twarz. Co do działania nie mogę się wypowiedzieć, ponieważ do tej pory nie zrobił mi krzywdy,ale nie wiem jakby było gdybym używała go dłużej. Szkoda, bo mimo swojej ceny mógłby być to ciekawy produkt. 

2 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Blanka beauty&lifestyle , Blogger