niedziela, 3 marca 2013

Zadenkowane w lutym!

Ze względu na to, że luty był krótki zadenkowałam tylko kilka kosmetyków. ;))
A tak serio, jakoś mi nie poszło w tym miesiącu, mam nadzieję, że kolejny będzie lepszy pod względem zużywania. 


1. Bebeauty, płyn micelarny do demakijażu i tonizacji twarzy i oczu
Dobry micel za dobrą cenę, dobrze zmywa makijaż i nie podrażania oczu, mi na razie wystarcza.
Recenzja: KLIK
Kupię ponownie


2. Yves Rocher Jardins du Monde, żel pod prysznic Ziarna kakao
Bardzo lubię tą serię żeli, mają przepiękne zapachy i dobrze myją. Moim faworytem jest ten o zapachu kawy.
Kupię ponownie


3. Bandi, krem z kwasem pirogronowym, azelainowym i salicylowym
Krem na całkiem przyzwoity skład, nie zapchał mnie co jest ogromnym plusem. Używałam go zazwyczaj na noc. Dobrze działa na wypryski, pojawiało się ich dużo mniej, a te co były szybko znikały.
Kupię ponownie


4. Hydrolat nagietkowy
Hydrolaty to nieodłączna część mojej pielęgnacji twarzy, jak na razie prym wiedzie oczarowy.
Recenzja: KLIK
Kupię ponownie, ale inny na przetestowanie


5. Rexona, antyperspirant ultra dry
Niestety nie spisał się w ogóle, nie chroni przed potem i nie zapobiega przykremu zapachowi, tak to jest jak człowieka skusi promocja. Poza tym rzadko biorę sztyft, bo zwykle brudzi mi ubrania, więc tym bardziej miałam chyba zaćmienie umysłu jak go brałam.
Nie kupię ponownie


Jak tam Wasze denka?
Poszło lepiej niż mi? ;)

11 komentarzy :

  1. Też nie kupuję antyperspirantów z sztyfcie, jak na razie spodobała mi się zielona Rexona w spray'u :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam jeszcze żadnego z tych kosmetyków :D Ale strasznie jestem ciekawa tego płynu micelarnego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zdenkowałam aby 2 kosmetyki ;/ nie ma czym się chwalić .

    OdpowiedzUsuń
  4. nigdy nie lubiłam Rexony;]

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię ten micel z biedronki
    a sama zrobiłam sobie tonik z nagietka i go uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mam i bardzo lubię micelka z Biedrony :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mam ten krem z Bandi, tez na noc go nakładam w razie potrzeby

    OdpowiedzUsuń
  8. Oczarowy moim mistrzem! Nie próbowałam innych ale mam wrażenie że znalazłam swój ideał:)
    ps. Płyn z BB zrobił taką furorę, że brakuje go w każdej znanej mi Biedronce :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Płyn micelarny również pochwalam:)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.