poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Informacje, pytania ...

Hej ;)
Czy u Was też powoli pojawia się wiosna? U mnie już od dwóch dni na plusie i piękne słońce, jeszcze tylko parę dni, aż stopi się ten paskudy śnieg. ;)
Dzisiaj chcę Was poinformować o kilku rzeczach oraz poznać Wasze zdanie. ;)

Sprawa 1

Pytanie odnośnie rozdania. Mam przygotowane kosmetyki i półprodukty. Moje pytanie jest takie: chcecie jeden większy zestaw kosmetyczno - półproduktowy czy dwa oddzielnne: kosmetyki i półprodukty? 
Proszę Was o określenie się w komentarzach, bo rozdanie jest dla Was i chciałabym, żeby było tak jak Wam lepiej pasuje. ;)


Sprawa 2

Blog doczekał się swojego fanpage'a na Facebooku. Długo się opierałam. ale pomyślałam, że to jednak dobra sprawa. Nie będzie konieczności "lubienia" na FB w czasie rozdań, bo to chyba nie o to chodzi. 
Kto chce tego zapraszam do polubienia. ;)
 (Przycisk znajduje się również pod obserwatorami na blogu)


Sprawa 3

Większość z Was, które jeszcze nie wiedząc pewnie to zainteresuje. Od 22 marca zmieniły się przepisy i obowiązuje informowanie o korzystaniu na stronie z cookies. Ja wiem, że używam więc uczciwe zamieszczam taką informację, w lewym dolnym rogu jest odpowiedni przycisk do kliknięcia. 
Instrukcja jak to wszystko zainstalować jest bardzo prosta i znajdziecie ją u Jamapi (klik). 


;))))


Pozdrawiam
Blanka ;*

7 komentarzy :

  1. chyba lepszym wyjściem są dwa zestawy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. też to założyłam, lepiej dmuchać na zimne

    OdpowiedzUsuń
  3. Sprawa wiosny - no coraz lepiej się robi, jeszcze miesiąc i będziemy brązowieć się na słonku <3
    Sprawa 1 - Dwa zestawy! (większa szansa, że coś wygram)
    Sprawa 3 - dzięki, miałam właśnie prosić o pomoc w tej sprawie ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. podobnie jak Ty tez wiem, ze uzywam cookies wiec wolalam zalozyc to dziadostwo i niech sie ciesza :P

    OdpowiedzUsuń
  5. też wolałabym dwa zestawy :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajniej by było moim zdaniem, jakby były dwa osobne zestawy :D

    OdpowiedzUsuń
  7. dwa zestawy:D większa szansa na wygraną:D:D

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.