poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Z innej beczki: rabat - 50%

Czy są tu jakieś książkomaniaczki? 
Jeżeli tak, to zapewne ucieszy Was informacja o rabacie na książki. Sprawa jest o tyle fajna, że rabat obowiązuje na wszystkie książki bez wyjątku. Bonusem jest darmowa wysyłka do paczkomatów, chociaż nie jestem pewna czy aby tylko do paczkomatów, bo przy składaniu zamówienia pokazało mi się 0 zł przy wszystkich opcjach, ale wolę nie wprowadzać w błąd więc zostaje przy opcji, że tylko paczkomaty są darmowe. W szale zniżki załadowałam cały koszyk, ale w końcu opanowałam się i zostawiłam tylko dwie książki, bo zniżka zniżką, ale rozwaga musi być. ;) 
Sama skusiłam się na książki: "Dowód" i "Tektonika uczuć". ;)





Zniżka obowiązuje do 30 kwietnia czyli do jutra także trzeba się spieszyć.
Ja swoje książki już zamówiłam i czekam na sms z paczkomatu. ;)

Mam jeszcze dla Was informację, że kto zamówi książki w terminie do 30 kwietnia do godziny 23:59 dostanie kolejny kod na 4 dowolne książki ze zniżką - 50%.

Jeżeli jesteście zainteresowane zakupami ze zniżką zapraszam tu: KLIK

(Nie mam nic wspólnego z promocją i nie mam z tego żadnych profitów, jest to po prostu informacja, którą znalazłam na innym blogu i przekazuje dalej ;))


Skusicie się na coś?
A może polecicie jakieś warte uwagi książki?

7 komentarzy :

  1. Gdyby nie to że właśnie pisze licencjat to pewnie bym coś kupiła ;) A tak to niestety mam co czytać :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem i wspieram duchowo, sama parę lat temu zmagałam się z licencjatem.

      Usuń
  2. nie czytam książek :P jedynie lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo a właśnie dzisiaj tak myślałam, że przydała by się jakaś nowa książka :)

    Zapraszam do mnie na rozdanie. Będzie mi bardzo miło jeśli weźmiesz udział! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, wielkie dzięki za informację!

    OdpowiedzUsuń
  5. Promocja dla mnie :D tylko mój budżet na zakupy się chyba skończył :D

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.