czwartek, 9 maja 2013

Feromony - no to działają czy nie?

Hej! ;)
Dzisiejszy post będzie dotyczył bardzo kontrowersyjnego moim zdaniem tematu jakim są feromony. 
Czy osoby nieśmiałe zaczną pod ich wpływem wydobywać z siebie potok słów?
 Czy w małżeństwie, w którym opadło już pierwsze uczucie zdołają rozpalić wcześniejszą rządzę? 
Jak myślicie?



Obietnice producenta:


Jak działa BTB?
BTB to feromony nie tylko o charakterze seksualnym, ale również socjalnym. Działają jak zapachowy afrodyzjak. Zarówno kobiety, jak mężczyźni chętniej Cię słuchają, są szczerze zainteresowani Twoją osobą i tym co mówisz. Wzbudzasz respekt mężczyzn oraz szczere zainteresowanie kobiet. Ludzie patrzą na Ciebie z podziwem i uznaniem. Stają się gadatliwi, zwierzają się, są bliscy i bezpośredni. Czasami wręcz nie mogą przestać przy Tobie mówić. Jeżeli jesteś z partnerem blisko, feromony zawarte w BTB spotęgują Wasze doznania erotyczne. BTB to feromony, które w pierwszej kolejności otwierają ludzi, następnie w kontekście erotycznym stymulują seksualnie. Ludzie są bardziej zrelaksowani, czują się przy Tobie komfortowo. Są przyjaźni i rozmowni. Ze względu na fakt, iż BTB poprawia kontakt i otwiera ludzi, jest również idealnym produktem dla zastosowań biznesowych. W sytuacjach intymnych BTB potęguje doznania Twojej partnerki (lub partnera), sprawiając, że chwile, które z Tobą przeżywa stają się chwilami, które pamiętać będzie do końca swojego życia.

Co zyskasz?
  • dobry kontakt, większa otwartość rozmówcy, zwiększone zaufanie
  • zainteresowanie i zauroczenie Twoją osobą
  • pobudzenie i dobre samopoczucie, większa pewność siebie, towarzyskość i bezpośredniość
  • autorytet i poważanie, pozycję lidera
  • dwukrotne zwiększenie podniecenia w sytuacjach intymnych (udowodnione naukowo!)

Jak BTB wpływa na Ciebie?
Czujesz, że potrzebujesz więcej odwagi i pewności siebie? Feromony zawarte w BTB wpływają również na Ciebie. Związki te bezpośrednio stymulując narząd nosowo-lemieszowy w Twoim nosie sprawiają, że stajesz się bardziej pobudzony, pewny siebie i towarzyski. Nie ma to nic wspólnego z efektem placebo. Jeżeli potrzebujesz dodatkowej dawki adrenaliny i komunikatywności, BTB będzie dobrym wyborem. BTB poprawia również Twoje samopoczucie. Może również wpływać na zwiększenie Twojego libido.

Jak pachnie BTB?
Każdy 10ml flakon zawiera 4mg czystych feromonów w alkoholu etylowym. BTB sprawi, że Twój zapach nabierze zupełnie nowego wymiaru. Kobiety będą uwielbiać zapach Twoich perfum połączonych z BTB for Men. Mężczyźni szaleją na punkcie perfum łączonych z BTB for Women. Aby dać Tobie możliwość stosowania BTB wraz z własnymi perfumami, BTB nie zawiera żadnych dodatków zapachowych. Zaaplikuj kilka kropel BTB na nadgarstki oraz szyję, użyj perfum jak co dzień i baw się dobrze!

Cena: 183 zł
Pojemność: 10 ml

Moja opinia:
Feromony chodziły za mną już od długiego czasu, byłam bardzo ciekawa czy to działają i na jakiej zasadzie działają. Wyobraźcie sobie sytuację gdzie idzie kobieta, bez makijażu w powyciąganym dresie, z poszarzałą skórę i papierosem w ręku, a za nią sznureczek facetów, a to wszystko dzięki paru kroplom feromonów. Kurczę, ja jakoś nie mogę sobie tego wyobrazić. Zastanawiam się też jak mają się owe feromony do naszych naturalnych feromonów, które wytwarza nasze ciało. Wszystkie punkty, które producent wyłonił jako to co zyskamy dzięki feromonom to moim zdaniem pic na wodę. Jak osoba nieśmiała, zamknięta w sobie ma stać się nagle otwarta, co więcej ma stać się autorytetem i liderem, z jakiej paki ja się pytam? Feromony przetestowałam na mężu, który zachowywał się normalnie jak zawsze, nie zauważyłam jakiegoś innego zachowania czy większego niż zwykle pożądania. Zaaplikowałam też kroplę na nadgarstki i szyję, przed zakupami w hurtowni, jednak tu również nie zauważyłam działania feromonów. Jednak domyślam się na czym może polegać ich fenonomen, osoby, które zaopatrują się w feromony muszą tego potrzebować czyli wychodzę z założenia, że są to osoby nieśmiałe potrzebujące czegoś na odwagę. I działa to moim zdaniem efekt placebo, uważamy, że mamy na sobie super ekstra feromony to możemy podbijać świat. Testowanie było fajnym doświadczeniem, bo w końcu zaspokoiłam swoją ciekawość, jednak, żebym miała się skusić, to nie. Piwo też jest dobre na odwagę. ;))

Stosowałyście kiedyś feromony? 
Co o nich sądzicie?

16 komentarzy :

  1. Też mnie to zastanawiało czy naprawdę działają ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. zgadzam się z Tobą,ze to podświadomość powoduje zmianę niby wywołane feromonami:)

    OdpowiedzUsuń
  3. tak właśnie myślałam, że co najwyżej mogą wywołać efekt placebo ;) nawet jeśli tak, to super ale chyba nie za takie pieniądze ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie stosowałam i nie zamierzam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. no to cena jak na placebo niezła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakby to rzeczywiście działało to nawet bym wydała te 183zł, aby tylko stać się pewniejszą siebie, śmielszą. Przydałoby mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podświadomość może wszystko ;)

    Nie miałam i mnie jednak nie kuszą...

    OdpowiedzUsuń
  8. chciałabym sprawdzić ale jakoś nie wierze w ich wielkie działanie :) to raczej kwestia psychiki moim zdaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nigdy nie testowałam, ale... pamiętam jak moja ciocia kupiła sobie przed egzaminem na prawko :D psiknęła, wsiadła do auta.. I oblała :D hahahaha :D ale cóż sama jestem ciekawa tych feromonów, ale to chyba faktycznie efekt placebo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow niezła cena, byłam właśnie ciekawa czy to naprawdę działa :D

    OdpowiedzUsuń
  11. cena ogromna jak za 10 ml i jak nie działa to... :D

    OdpowiedzUsuń
  12. nie mogłam się oprzeć-ale żadza piszę się przez żet z kropką...

    OdpowiedzUsuń
  13. żądzę miałam na myśli

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie wiedziałam, że można kupić feromony! Poza tym cena odstrasza. Bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja używam od pewnego czasu feromonów i w kontaktach z kobietami i w biznesie. Na imprezy, bary gustuje w nich http://pherowin.pl/man.html , a na spotkania biznesowe kupuje te http://pherowin.pl/business.html. Sądzę że działanie jest wyczuwalne, nie jest to tylko zwykłe placebo dodające pewności. Aczkolwiek uważajcie na feromony szczególnie te na allegro, bo jest tam wielu oszustów sprzedajacych feromony o zaniżonych stężeniach, albo w ogole bez feromonów.

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.