środa, 1 maja 2013

Kwietniowa porażka czyli denko, a raczej deneczko

Coś mi nie poszło, miałam się zmobilizować do większego zużywania, a jest całkowicie na odwrót. Zbiory kosmetyczne rosną, a zaczęte kosmetyki stoją w miejscu zamiast lądować w koszu. Cóż może w maju pójdzie mi lepiej. ;)

Oto moje marne denko:


1. MARC ANTHONY - Szampon rewitalizujący z marokańskim olejkiem arganowym - swój szamponowy ideał już znalazłam i to tańszy. Ten szampon oczyszcza tak sobie, ale o dziwo radzi sobie ze zmyciem olejów. Moim zdaniem zawyżona cena w stosunku do jakości.
Recenzja - KLIK
Nie kupię

2. L'occitane żel pod prysznic Werbena - jak dla mnie żel ma dobrze myć, nie wysuszać skóry i przede wszystkim ładnie pachnieć, owy żel pachnie specyfikami do czyszczenia wanny. Cena wystarczająco odstrasza od zakupu. 
Recenzja - KLIK
Nie kupię

3. Receptury babuszki Agafii - Naturalny ziołowy lotion do włosów - lotion ograniczył wypadanie włosów i przyśpieszył porost, ale działania wzmacniającego nie zauważyłam. Teraz używam jego brata przeciw wypadaniu i wydaje mi się, że działa trochę lepiej, jednak jego recenzja będzie po skończeniu buteleczki. (Przepraszam za wprowadzenie w błąd w buteleczką.)
Recenzja - KLIK
Być może kupię ponownie


Mam nadzieję, że Wasze zużycia poszły lepiej? ;)

32 komentarze :

  1. moje zużycia dopiero się zaczynają ;)

    jestem strasznie ciekawa tych kosmetyków babuszki Agafii i tego jak na mnie zadziałają :) używałaś może jakiejś maski albo szamponu tej serii? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używałam maski drożdżowej i uważam, że jest bardzo dobra.
      Gdzieś na blogu jest jej recenzja ;)

      Usuń
  2. zawsze trzy opakowania do przodu! ;)
    moje denko w tym miesiącu wyszło zadziwiająco dobrze. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam tonik przeciwko wypadaniu i na początku działał całkiem dobrze ;).

    Dla mnie równie ciężko wychodzi denkowanie :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę w końcu skusić się na jakiś royjski kosmetyk, tyle o nich pozytywnych opinii...;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak kupisz jeden to możesz się wciągnąć ;)

      Usuń
  5. lotion u mnie czeka w kolejce na użycie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. no rzeczywiście zużycie malutkie ;D ale powodzenia życzę ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. nie martw się, moje pewnie niewiele większe wyjdzie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. nawet przy mega zuzywaniu czasem trudno zebrać milion opakowan :) mi w tym miesiacu poszlo spoko,ale watpie czy za miesiac bedzie rownie dobrze, bo otwieram nowe opakowania i lece od poczatku :) jestem ciekawa tego szamponu :) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. oj widzę, że nie jestem sama z tymi lichymi denkami ;/ a kosmetyków tak łatwo przybywa

    OdpowiedzUsuń
  10. aaa no i ten Lotion mnie strasznie kusi...

    OdpowiedzUsuń
  11. u mnie denko podobne, ba nawet jak nie mniejsze niż u Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja właśnie produkuję posta denkowego i u siebie jestem o dziwo naprawdę zadowolona z rezultatów. A te liotony do włosów bardzo lubię i teraz też mam właśnie wersję na wypadające włosy.

    OdpowiedzUsuń
  13. piszesz, że używasz "jego brata przeciw wypadaniu włosów", ja zużyłam już 3 opakowania tego cuda na zdjęciu i to własnie na nim mam napisane 'przeciw wypadaniu';)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście nie miałam na celu "uczepienia się" ale widziałam już numer z przyklejoną etykietką od innego rodzaju tego lotionu:)

      Usuń
    2. Nie odebrałam tego jako czepianie się, bo faktycznie masz rację. Piszę o wzmacniającym a na zdjęciu jak byk stoi przeciw wypadaniu. Nawet już wiem skąd ta pomyłka, musiałam wyrzucić opakowanie po wzmacniającym, a przeciw wypadaniu używam teraz, ale przelałam go do opakowania po Rzepie, bo jest wygodniejsze. I w końcu sama się zakręciłam, ale dzięki za czujność. ;)

      Usuń
  14. Kurcze no i czytałam już tyle recenzji tych lotionów Agafii i sama nie wiem, czy kupować czy nie, bo włosy wciąz mi lecą :(
    Ale nie ma się czemu dziwić, że słąbe denko- tez by mi się nie chciało zuzywac produktów, które słabo sie sprawdzają, ale w końcu mus to mus, przecież się nie bedzie wyrzucało pieniędzy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe,że włosy lecą przez zmianę pory roku, ale wspomóc specyfikami też nie zaszkodzi. ;)

      Usuń
  15. Tonik p/w włosów powoduje,że włosy cudnie się błyszczą-oczywiście jak dostaną się na włosy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz muszę spróbować użyć na włosy ;)

      Usuń
  16. Nie miałam żadnego z tych produktów. U mnie też denko słabe, używam wszystkiego po trochu a jakoś niczego nie mogę do końca zużyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten szampon mnie ciekawi od dawna, ale cały czas się waham. Chyba jednak nie skuszę się na niego ;/

    OdpowiedzUsuń
  18. Odpowiedzi
    1. O kurczę lotion ;)) Już poprawiłam ;)
      Chyba myślałam o olejku jak to pisałam ;)

      Usuń
  19. ciesz się, że są chociaż trzy - mogło być gorzej;)

    OdpowiedzUsuń
  20. ja za to zużyłam odzywkę z tej serii ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. mam ten szampon, pieni się jak szalony

    OdpowiedzUsuń
  22. Pierwszy raz słyszę o tych firmach

    pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  23. za to pewnie w maju zaskoczysz nas wielkim denkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zapraszam na rozdanie u mnie:) Do zgarnięcia półprodukty oraz maska Gloria:)
    http://haircarebymadie.randan.pl/wiosenne-rozdanie-u-madie/

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.