sobota, 25 maja 2013

Ponowne wyniki rozdania ;)

Hej ;)
Ze względu na to, że wylosowana osoba nie zgłosiła się do mnie. chociaż dałam jeden dzień więcej niż przewidywałam, losuję kolejną osobę. ;)

Krótko i na temat.
Tym razem maszyna losująca wybrała:



Gratuluję Ci serdecznie! ;)

Odezwij się proszę do mnie na meila: unicorn8177@gmail.com

Po upływie 3 dni losuje kolejną osobę.


AAA ;)
Ale gapa ;)
Zapomniałam napisać o jaką  nagrodę chodzi ;)

Oczywiście chodzi o lakiery ;))

Pozdrawiam 
Blanka ;*


15 komentarzy :

  1. ojej ojej, jak super!! :D:D
    zaraz sprawdzę gdzie się zgłosić konkretnie z adresem, bo zakręcona jestem dziś jak czeski bąk!! :D
    ojoj, jak fajnie!!! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wysłałam maila, daj znać, proszę, że doszedł :)

      Cholera Naczelna / 4cholery.blogspot.com

      Usuń
  2. Gratuluję!
    Miałam podobną sytuacje:) też dziewczyna prawie przegapiła, w ogóle była baaardzo zdziwiona, że wygrała bo nie spodziewała się, ponoć pierwszy raz sie szczęście do niej uśmiechnęło:)

    pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  3. Blanka, mail z adresem doszedł? :) bo nie mam potwierdzenia...

    Cholera Naczelna / 4cholery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.