niedziela, 30 czerwca 2013

Świat Blanki na Bloglovin ;)

Hej ;)

Ja tylko z krótką informacją. Z racji tego, że jutro przestaje funkcjonować Google Reader wszyscy przenoszą się na inne czytniki, ja zrobiłam to już jakiś czas temu i zapraszam do śledzenia moich postów na Bloglovin. ;) Ja mam już wszystkie śledzone blogi w nowym czytniku, teraz czas na Was. ;)
Przed G+ będę się broniła tak długo o ile nie zostanie to jedyną dostępną opcją. 


Link do śledzenia:


albo wystarczy, że klikniecie na ikonkę w prawym panelu bocznym:



Macie już swoje blogi na Bloglovin?


Pozdrawiam
Blanka ;*

14 komentarzy :

  1. Ja ryzykuje i nie kombinuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również nic nie zakładam.
    Ciągle myślę, że tego jednak nie zamkną...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja założyłam, ale słyszałam też, że to tylko plota. Funkcja obserwatorów zostanie :) Zresztą, zobaczymy ;)

    Pozdrawiam, http://grudzienpaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obserwatorzy zostają, znika jedynie czytnik Google.

      Usuń
  4. Ja na wszelki wielki założyłam :) przynajmniej mam wszystko w jednym miejscu dzięki przyciskowi "importuj obserwowane blogi" :) i cieszę się z tego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam bloglovin i jestem ciekawa co będzie jutro ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. czytałam, że obserwatorzy zostają

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obserwatorzy zostają,ale znika czytnik Google.

      Usuń
    2. ja już w końcu nie wiem jak to ma być, pożyjemy, zobaczymy ;)

      Usuń
  7. Ja też się przeniosłam, już jakiś czas temu, na bloglovin. I również bedę się broniła przed G+- strasznie to nieporęczne i skomplikowane takie jakieś, a bloglovinek łądny, prosty i przyjemny! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czyli jak? Nie będzie można już obserwować przez Bloggera, tylko trzeba zakładać konto na Bloglovin? :/

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.