poniedziałek, 15 lipca 2013

Plusssz Care Lekkie Nogi

Hej ;)

Jakiś czas temu dostałam od agencji Werner i Wspólnicy propozycję przetestowania produktu Plussz Lekkie Nogi. Mam małe problemu z puchnięciem nóg wieczorem, szczególnie latem, ale stwierdziłam, że preparat przyda się bardziej mojej mamie, która ma stojącą pracę i większe niż ja problemy z nogami. 

Plusssz Care Lekkie Nogi

    Efekt :
  • Uszczelnienie i elastyczność żył
  • Wzmocnienie naczyń żylnych
  • Łagodzenie stanów zapalnych
  • Zmniejszanie krzepliwości krwi
    Skład :
  • Ruszczyk - niszczy stany zapalne naczyń żylnych
  • Rutozyd - zapobiega zakrzepom żył
  • Diosmina - wzmacnia i uszczelnia naczynia żylne
  • Witamina C - przyczynia się do prawidłowego tworzenia kolagenu
  • Witaminy C i E - chronią komórki naczyń przed wolnymi rodnikami
  • Kompleks witaminy grupy B - zmniejszają uczucie zmęczenia nóg


Pojemność: 30 tabletek
Cena: 21 zł

Jak już wspominałam mama ma stojącą pracę, nie całkowicie, ale w większości czasu stoi albo jest w ruchu. Nie raz widziałam jej czerwone i spuchnięte nogi, moczenie w wodzie czy inne eksperymenty nie sprawdzały się, ale preparat również nie sprawdził się w 100%. Przez pierwsze 2 tygodnie nie było efektu, po dwóch tygodniach od zażywania tabletek, mama zauważyła małe efekty: nogi przestały być, aż tak ciężkie i spuchnięte, ale ciągle to nie było to. Pod koniec kuracji stan się utrzymywał taki jaki był po 2 tygodniach. Myślę, że może stosowanie go 3 miesiące dałoby lepsze efekty, nie jestem pewna, ale mama będzie próbować. Co do samych tabletek to są duże, bardzo duże i mają chropowatą powierzchnię. Sama nie próbowałam ich połykać, ale dla mamy sprawiało to małą trudność. Na pewno za 2 miesiące dam znać czy kuracja dała efekty. 

Wierzycie, że suplementy dają efekty?

Pozdrawiam
Blanka ;*

13 komentarzy :

  1. Myślę, że w miesiąc nic nie da super efektów, takie specyfiki w dłuższym okresie zażywania moga jednak nieco niektóre procesy wspomóc, ale na pewno nie wyeliminują problemu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że raczej nie dają efektów :) Chyba, że się w to baaardzo baaardzo wierzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja widziałam w większości dobre opinie o tym produkcie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mam problemów z nogami, ale czytałam, że u niektórych przynosi na prawdę zadowalające efekty.

    OdpowiedzUsuń
  5. Suplementy traktuję raczej jako placebo, chociaż część mnie jednak w nie wierzy w związku z czym czasem sięgam po jakieś ;D W końcu jakieś witaminy w sobie mają, więc i tak wyjdzie na zdrowie. No a spektakularnych efektów nigdy się nie spodziewam.

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja szukam tego produktu w aptekach i nigdzie jeszcze nie ma :(((

    kosmetycznieee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. No niestety aby takie suplementy działały to trzeba je bardzo długo brać. A chciałoby się, aby parę dni i widać było poprawę .

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeśli o mnie chodzi wydaje mi się, że suplementy bardziej działają na psychikę niż na ciało ;)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.