środa, 28 sierpnia 2013

Streetcom - kampania Mary Kay + ROZDANIE :)

Hej ;)

Niektóre z Was pewnie wiedzą o co chodzi, zainteresowanych odsyłam na stronę Streetcom. To już sprawdzona przeze mnie agencja rekomendacji, jeszcze wcześniej brałam udział w kampanii Somersby, ale z racji niekosmetycznej tematyki nie publikowałam tego na blogu. Teraz za to trafiła się kampania o tematyce kosmetycznej, a dokładniej kampania Mary Kay. To moje pierwsze spotkanie z kosmetykami z tej firmy więc to będzie fajne doświadczenie.


Zawartość paczki Ambasadorki:

Cienie do powiek i kredka do ust:


Bałam się koloru kredki, ale na ustach jest bardzo ładny:


I jeden wybrany błyszczyk:
1 - Berry Me
2 - Hot Tamale
3 - Teddy Bare 

 Reszta błyszczyków jest to rozdania i zebrania opinii. Pomyślałam o Was i tym sposobem trzy błyszczyki powędrują w Wasze ręce, a raczej na Wasze usta. ;)
Czyli wyszło z tego spontaniczne rozdanie. ;)



Regulamin 
(bardzo proszę uważnie czytajcie warunki):

1. Organizatorem rozdania jest blog http://swiat-blanki.blogspot.com/
2. Wygrane osoby zobowiązują się do przesłania mi kilku słów na temat błyszczyków.
3. Rozdanie trwa od 28.08.2013 do 19.09.2013 do godziny 23.59. 
4. Warunkiem uczestnictwa jest publiczne obserwowanie bloga http://swiat-blanki.blogspot.com/ .
5. Aby wziąć udział w konkursie należy poprawnie uzupełnić formularz.
6. W rozdaniu mogą wziąć udział tylko osoby pełnoletnie (albo za zgodą rodziców).
7. Nagrodą w rozdaniu są błyszczyki Mary Kay (każdy o wartości 39 zł).
8. Wyniki zostaną ogłoszone na łamach bloga w ciągu 5 dni.
9. Nagrody wysyłam tylko na terenie Polski.
10. Rozdanie nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.).






Zapraszam do wzięcia udziału. :)


42 komentarze :

  1. Nigdy mi szczęście nie dopisuje, ale spróbować nie zaszkodzi :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wysłane :) Mary Kay nigdy nie używałam, więc liczę że szczęście mi dopisze :)
    I gratuluję załapania się do testów!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam szczęścia do konkursów, ale spróbuję :) Ta cukierkowa czerwień kusi! :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużo, dużo szczęścia życzę wszystkim uczestnikom:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że ograniczyłaś rozdanie do osób pełnoletnich, ale w takim razie życzę innym powodzenia ! :)

    Pozdrawiam, http://grudzienpaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. może w końcu będę miała możliwość do recenzji czegoś.. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje zgłoszenie też poszło :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Poszło zgłoszenie :)
    Kuszące błyszczyki...

    OdpowiedzUsuń
  9. A co się stało z rozdaniem w którym był do wygrania zestaw Rimmel, nie widzę już tego posta a wyniki też chyba się nie pojawiły?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O proszę nie widzisz posta? Proponuję udać się do okulisty.
      Ułatwię Ci szukanie :http://swiat-blanki.blogspot.com/2013/07/rozdanie-zgarnij-zestaw-rimmel.html
      Post jest i ma się dobrze, trzeba włożyć trochę wysiłku w przeczytanie regulaminu, że wyniki będą w ciągu 5 dni.


      Szkoda, że nie masz odwagi się zalogować pod własnym nickiem, program do statystyk wiele powie. ;)

      Usuń
    2. Czy ja napisałam coś nie miłego, że tak mi odpowiedziałaś po prostu zapytałam, bo faktycznie nie mogłam go znaleźć. Czytam twojego bloga od dawna i nie sądziłam że jesteś tak nie miłą i nie kulturalną osobą. Pokazałaś właśnie że nie masz żadnego szacunku do czytelników. Pozdrawiam!

      Usuń
    3. O mój szacunek się nie bój, bo mam go dużo do czytelników. ;)
      Po prostu denerwuje mnie brak czytania ze zrozumieniem, dostałam już kilka meili z ponagleniem i żądaniami o wyniki rozdania, a w regulaminie wyraźnie jest napisane, że mam 5 dni na opublikowanie wyników. Nie życzę sobie również meili z wyzywaniem mnie od oszustek, bo nie ma wyników. Wyniki będą jak ja o tym zdecyduję, mam normalne życie poza blogiem, a zliczenie wszystkiego zajmuje trochę czasu.

      Usuń
  10. Poszło zgłoszenie, a nóż się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  11. A próbowałaś może rekomenduj.to koleżanka mi gorąco polecała i mówiła, że dostała cynk że obecnie trwa rekrutacja do nowej kampanii.

    OdpowiedzUsuń
  12. wysłałam :3

    uszatkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Formularz wysłany. Uwielbiałam podkład do twarzy tej marki, którego miałam dawno temu, więc może i błyszczyk mi przypasuje :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Odpowiedzi
    1. Od dzisiaj zmieniłam nazwę i obecnie obserwuję jako: Fantazyjne Upominki

      Usuń
  15. Zadania wykonane, biorę udział. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. a brałyście udział w jakichś kampaniach dla rekomenduj.to??kumpela mnie namawia, podobno są tam fajniejsze kampanie kosmetyków...

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.