sobota, 21 września 2013

Zbieram zamówienie z hurtowni biżuterii CRYSTALOVE

Hej ;)

Jakiś czas temu w poszukiwaniu sklepów z biżuterią i dodatkami trafiłam na stronę iloko, już chciałam zamawiać, ale szukając kosztów przesyłki natknęłam się na link do hurtowni, to jedno i to samo, z wyjątkiem tego, że w sklepie iloko możemy zamawiać bez limitu, ale jest dużo drożej, a w hurtowni obowiązuje próg 80 zł. Ceny są bardzo niskie więc samej ciężko nazbierać, dlatego zapraszam jeżeli ktoś byłby chętny na wspólne zamówienie.






Zamówienia zbieram na meila: unicorn8177@gmail.com
W tytule: Crystalove
W treści: linki, ilość, adres do wysyłki

W wiadomości zwrotnej podam nr konta.
Jeżeli czegoś będzie brakowało w paczce, odsyłam pieniądze na ten sam nr konta (chyba, że zaznaczycie, że na inny).

Do kwoty zamówienia należy doliczyć 1 zł za wysyłkę z hurtowni (wszelkie nadwyżki zwracam) + 6 zł za wysyłkę do Was + 1 zł za kopertę. W sumie 8 zł. 

Zamówienia zbieram do środy (25.09.)
Do 27.09. czekam na wpłaty.

Rozumiecie z jakiego powodu nie zakładam za nikogo. ;)


Są chętne na wspólne zamówienie? ;)

24 komentarze :

  1. Piękne rzeczy mają, ale mój portfel by już tego nie przeżył :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaraz się na meila zgłoszę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. skladalam zamowienie z kolezanka :) jestesmy zadowolone z bizuterii :)

    OdpowiedzUsuń
  4. idę pooglądać co tam mają fajnego
    może na coś się skuszę :P

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne te wszystkie rzeczy, ale mój portfel jest pusty :(

    I-am-Journalist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ja chciałam składać na Katherine, ale tam wysyłka od 100zł, a nie nazbieram tyle ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego warto robić zbiorowe zamówienia. ;)

      Usuń
  7. hej, pewnie też niebawem się do Ciebie zgłoszę ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. odezwę się wieczorem - bo mama jeszcze przegląda, ale już się nazbierało zamówienie na parę złotych ;-)

      Usuń
  8. Ja bym z chęcią coś kupiła, ale niestety nie w tym miesiącu:( więc piszę się na następną zbiórkę!

    OdpowiedzUsuń
  9. ja właśnie w tamtym tygodniu z siostrą i koleżanka zamówiłam bo sama też nie nazbierałam na zamówienie... fajne są tam rzeczy, to prawda,dziś planuję wstawić to co kupiłam:) troszkę tylko byłam rozczarowana czasem oczekiwania. zamówiłam we wtorek a w poniedziałek dopiero do mnie zadzwoniono, że jeden wisiorek jest uszkodzony i muszę wybrać sobie coś zamiast niego bo mają ostatnią sztukę więc za moje zamówienie wzięli się bardzo późno a wybrałam kuriera jako opcję dostawy i zapłaciłam wcześniej przelewem. Dodatkowo jedna bransoletka która miała "złote elementy" przyszła już z tymi elementami wyglądającymi jak ktoś by już ją nosił,kosztowała niecałe 3 zł więc nic do niech nie pisałam i dałam sobie spokój ale czegoś takiego nie powinni już wysyłać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już raz zamawiałam i po 2 dniach miałam paczkę w domu, mam nadzieję, że i teraz będzie wszystko dobrze.

      Usuń
  10. ładne niektóre rzeczy, ale ja mam fajnie bo sama robie i nie muszę kupować heh ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja tez sama sobie robie biżuterie. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. I ja również składałam tam zamówienie, ogólnie byłam bardzo zadowolona, biżuteria trzyma się do dziś i nic złego się z nią nie dzieje

    OdpowiedzUsuń
  13. O znów coś zamawiasz? Ja na razie się nie skuszę :) a tamtej nie umiem rozpracować, bo powinna się rozciągać a coś nie chce ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ;)
      Kusi mnie jeszcze trochę rzeczy, ale nie na 80 zł. ;)
      Wiesz co mam taką samą jak Ty, ale moja normalnie się rozciąga. Nawet nie wiem czy można reklamować.

      Usuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.